ORLY Fantasea

ORLY Fantasea je značka ideál...v lahvičce.
Barva je fialková s růžovými perleťovými odlesky (dočervena), hodně mi připomíná OPI Catherine the Grape, jen o něco růžovější. Řekněte, nevypadá krásně? 
Vypadá, až na to, že jde o čtvrtou vrstvu (druhou ruku jsem zvládla nalakovat se třemi silnými vrstvami). Lak je totiž velmi průsvitný. Ale na vrstvení bude skvělý, přes tmavý lak, má totiž přesně tu nepříliš krycí konzistenci, která dodá jen perlový odlesk, aniž by potlačila původní základovou barvu.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: krásná jemná fialková s růžovými perlovými odlesky
  • negativem: hodně průhedná

Summary: Orly Fantasea is perfect in the bottle. Colour is lovely mid-toned purple with strong pinky pearl shimmer, it reminds me of OPI Catherine the grape which is actually more purple toned. I was dissapointed how sheer it was. On my photos are four thin coats (I used three thick on second hand and the result was similar). It is perfect for layering over dark or white colour.

6 komentářů:

  1. Barva je krásná, no ale 4 vrstvy teda nic moc :(

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná barva, já bych jí i ty čtyři vrstvy odpustila :-)

    OdpovědětVymazat
  3. this is such a cute color! love it!

    OdpovědětVymazat
  4. This is really pretty! It looks great on you.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten se mi vždycky na obrázcích líbil a tak jsem ráda, že ho nemusím mít :)

    OdpovědětVymazat
  6. Míno: Moje slova

    Peti: Můžeš i zkusit.

    Lois: Colour is great, in four coats what is not so great.

    Jenny: Thank you!

    Soni: No právě, obrázky jsou zrádné a v některých recenzích o vodovosti ani zmíňka.

    OdpovědětVymazat