2011 lakoví oblíbenci / nail polish favorites

Tak se rok s rokem sešel a je tu první ze série shrnujících článků, tentokráte o lacích na nehty. Tenhle rok nebyl v lakování nějak převratný, spíš naopak.
1. Během roku jsem se utvrdila v tom, že mám ráda určitý typ barev a k těm se vracím stále znova, tj. sežeru i s navijákem cokoliv co je červené, fialové a fuchsiové. Víc než šedou mám ráda na nehtech hnědou a ona zvláštní kategorie barevné podivnosti mě fascinuje natolik, že jsem schopná lakovat tentýž lak i několik týdnů za sebou /zdraví Peridot/.
2. Nejraději mám laky krémové (pořád), nebo shimmery, třpytky jen velice vyjímečně protože mě nebaví hrubý povrch a odlakování.
4. A definitivně preferuji značkové laky nad drogérkovými, bohužel ze zkušeností vyplývá, že za kvalitu se platí. Pořád vede Chanel, Illamasqua, RBL, OPI, Essie a taky China glaze /to je snad jediná značka ze které má peněženka nekrvácí - nakupuji u hairbeauty Lídy/.
Co se týče útraty jsem schopná dát za lak hanebnou částku, takže radši výdaje nepočítám. V letošním roce jsem kupodivu utratila a laky méně než v tom loňském a to díky síti skvělých kamarádek, se kterými si půjčujeme laky a tak mám šanci vyzkoušet některé kousky před nákupem. Tímto bych jim moc chtěla poděkovat, jmenovitě Allyoudesire, Míně, Sonidlu a Viennettce, díky Vám moc, pomáháte udržovat moji závislost v rozumných hranicích.
A tady je moje letošní top 10, složená z laků co jsem skutečně nejvíc lakovala v letošním roce.
Vítězem roku je bezesporu Chanel Peridot, broučí krovky, více ZDE. Tento podzim se nesl v jeho duchu, lakovala jsem ho i několikrát za sebou.
Essie Bar Dive, druhý nejoblíbenější lak roku, černo-tyrkysovo modrá /vyvážený poměr modré a mořské zelené/, co ho dělá zvláštním je shimmer, který se neztrácí po nanesení. Více ZDE.
China Glaze Bogie, asi proto, že je to dupe RBL, protože je to elegantní fialová s kapkou stříbrných odlesků. Relativní klasika u které se vždycky někdo zeptá, copak to je. Vice ZDE
Misa Girls Night Out, neonová fuchsiová. Miluju Misy, mají skvělé lahvičky, štětečky a celkově se dobře drží a drží. 
Spa Ritual Sacred Ground, popelavě šedá s třpytečkami fialovými, zlatými a kdoví co ještě /jediné třpytečky co znám co zasychají hladce/. 
Rescue Beauty Lounge Decourous kakao se stříbrnými odlesky, moje letošní nude. Hodně elegantní barva, byť vím, že spousta lidí hnědou na nehtech nesnesou. Více ZDE
CND Veronica /Jason Wu kolekce/ klasika všech klasik střední vínově červená /každá značka má svoji variantu, OPI třeba St Petersburgundy/, zvláštností Veronicy je jelly konzistence, která dodá šťavnatost.
OPI Teenage Dream asi proto, že je to jediný glitrový lak co jsem nalakovala dvakrát za sebou, má fakt dobrou konzistenci a je světle růžový aniž by byl nude, prasečí, nebo kýč.
OPI Do you think I´m Tex-y? - Tak správně by na tomto místě měla být Catherine the Grape, ale ta je na návštěvě, takže dávám zástupce, barva se mi líbí, ale konzistence sorbetu byla na můj vkus příliš průhledná, ale v létě jsem ji měla nalakovanou na nohách často, takže proto ji najdete i v top lacích, Více ZDE.
OPI Dear Santa, asi z předloňské limitky, třešničky se zlatými šupinkami, tenhle lak je naprostý a ultimativní kýč, ale tak nějak optimistický kýč, navíc ty šupinky... více ZDE
A co vy? Jak jste na tom byly letos?
Summary: This is basically my TOP 10 nail polishes of 2011. I wore them more than others. As you can see I am pretty conservative when it comes to colors, I tend to stuck to well known shades and prefer creme and shimmer finish. I usually avoid glitters since they are pita to remove. But sometimes I love to wear unusual color and that is the case of my favourite polish this fall/year Chanel Peridot. My second favourite is Essie Bar, others are not in particular order. What about your favorites? 

22 komentářů:

  1. ne, zvláštností veronicy je, že jí nemůžu nikde sehnat:-/

    jinak pěkný, tyhle souhrny mě hrozně bavěj. taky bych takovej sepsala ale nehodí se mi to do mýho jednostrannýho zaměření blogu. ale napsala bych vám o tom že sem si letos ujasnila co fakt ráda nosim a zbytku se rozhodla zbavit, orodovala bych za sheers, vysvětlila proč rudý krémový jsou jako chanel no. 5 a na prvním místě by byl illamasqua rampage.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý post, taky mám takové ráda. Já plánuju post o nej kosmetice za tento rok, ale laky zvlášť ne, protože jsem megalomanka a spoustu laků, které by v žebříčku měly být jsem prostě nestihla vyzkoušet a takové věci jako že lakuju něco opakovaně se mi dějí maximálně 3x do roka... Takže můj cíl na rok příští je zmenšit lakovou sbírku a vybrat novou TOP 20.

    A i já tobě děkuji za půjčování, měla jsem díky tobě možnost zkusit si spoustu velmi netradičních barev, které bych si sama nikdy nekoupila :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký článek. Já letos absolutně propadla nude lakům, třeba Opíka Tempuru tan trum jsem už vylakovala úplně :( Na Chanel Péridot bych neměla odvahu. Nejvíc se mi líbí Essie Bar Dive z tvého postu, vypadá absolutně úchvatně, určitě o něm popřemýšlím ;)

    http://the-world-in-colours.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Day, taky chválím článek, přehledy mě obecně baví a ty píšeš poutavě :) A Catherine by se ráda klidně z výletu vrátila, písnu SZ ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten Essie ...určite najkrajší pre mňa

    OdpovědětVymazat
  6. Annie a není to proto, že se prodává jen v setu s ostatními Jason Wu laky? Jako kdybys měla neodbytnou touhu si ho vyzkoušet, mohu poslat... No tak já taky miluju rudý, ale nějak se na ně v záplavě jiných laků na rudý dostalo méně než v jiných letech. Rampage je zelený tak nevím jestli bych sho chtěla, ale když říkáš jak je super, tak mě láká. Sheers pořád ne, ale je to stavem mých nehtů.

    Peti: Dej věde jak na tom budeš, protože já mám problém se s jakýmkoliv lakem rozloučit, po stavu amoku mě obvykle přepadnou pochybnosti a lítost proč jsem dala zrovna ten lak pryč. A není zač :)

    Markéta: Nude není něco co nosím často, ale taky mám pár oblíbenců, třeba opi sand in my suit, nebo You´re a doll, nebo Barefoot in Barcelona, je fakt, že OPI umí nude. Bar Dive je skvělý lak, ale netuším jestli je regulérní verze stejná, tohle byla ještě SE pro USA, ale předpokládám že ano.

    Teri: děkuji za pochvalu, hlavně od tebe potěší :))). Určitě, třeba by se ráda podívala i do nějakého restauračního zařízení.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak u mě z těch vypsaných vede asi Bogie, některé z nich jsem neměla možnost vidět naživo. A určitě se mi bude líbit i Peridot. Jinak já taky moc děkuju za výměny :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé, přesně takovej článek jsem potřebovala :)
    Miluju takový shrnutí...(zrovna zdraví Péridot z mých nehtů ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Soni, tak asi uvidíš, když si napíšeš které. Není zač.

    Dáši: Inspirace? Ha, ha, nápodobně :))).

    OdpovědětVymazat
  10. Taky tyhle přehledy miluju :-) Navíc jsme nekritickým obdivovatelem Dajanina vkusu a stylu, takže přestože mě laky absolutně neberou (resp.bylo pár snah pořídit lak, který se mi líbil, aby pak byl během půlroku jednou nalakován a byl odejit než vyschne :-) ), tak tady bych si klidně i vybrala :-) Ale už vím, že by to dopadlo zas stejně. Ale moc a moc se těším na přehled dekorativky a pleťovky, který - doufám!!! :-) - bude následovat :-))) Asi to pak jen pomocí ctrl c+v přenesu na wishlist :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Stavím se do zástupu obdivovatelů:-) Krásné shrnutí a jsem na tom podobně jako Péťa, víckrát u mě taky znamenalo max. dvakrát nebo třikrát a troufnu si tvrdit, že to byl nějaký rudý opík nebo chanel a na krk mi dýchá šuplík nevyzkoušených laků.. hrůza se mnou:-D Ale uklidňuju se tím, že teď už určitě skoro všechno mám a už nemůžou vymyslet tolik laků co bych potřebovala:-D

    OdpovědětVymazat
  12. Uvek je zanimljivo videti ovakve liste, moracu i ja da izaberem svoje favorite :)

    OdpovědětVymazat
  13. jj přesně tim, ale celou kolekci nechci, co bych s ní dělala. děkuju za nabídku, promyslim jí, i když já si tak nerada pučuju, dycky to pak sto let dlužim. a pak je tu to riziko že by se mi veronica líbila i naživo že...

    OdpovědětVymazat
  14. Ta neonka je krásná, podobnou mám od essence :D.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. On your nails glitters: Jé, přehlédla jsem komentář, je fkat, že na té fotce vypadá tak pěkně, že bych si ho zase nalakovala?

    Reni: Děkuji, bude, bude, jen co vyfotím, nebo to nakonec vzdám a použiju staré fotky.

    Dejni tak já mám nevyzkoušené laky dva - bílý a nějaký šedý od Lídy, ale mám na flashce cca 1000 nepublikovaných fotek, které je třeba oříznout... Jinak já a laky, to je na dlouho, vždycky když nějaký nesu domů, připadám si provinile. A neboj, můžou, ale ty si stejně, jako já, koupíš dvacátý rudý.

    hermetic:: Moraš, moraš, baš bih htela znati koji su tvoji!

    annie: Jak chceš, prostě je tu nabídka je na tobě jak s ní naožíš. Já mám doma jeden lak Viennetky téměř rok...asi bych měla chodit kanálama. S tou veronicou fakt netuším, třeba by ti přišla hnusná...

    OdpovědětVymazat
  16. Zdenda: Fakt a jakou, já teda Essence nemám, štvou mě pidilahvičky, ale na takovou arvu si nevpomínám, že by nějaká limitka?

    OdpovědětVymazat
  17. Jak to, že v bloggeru se mi ukazuje nový článek o pleťovce a když otevřu blog, tak tu není? :-( To jsou ty nový technologie, kdybych si s někým povídala v kavárně, tak se mi to nestane, že najednou zmizne (snad... :-) )

    OdpovědětVymazat
  18. Proto že byl bez fotek a publikovaný omylem /už jdu dofotit/, chtěla bys spíš pleťovku 2011, nebo novou paletku Edward Bess?

    OdpovědětVymazat
  19. Jéé, já si můžu vybrat :-)))) Pleťovku, prosím :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Tak hotovo, jako nic převratného nečekej...

    OdpovědětVymazat
  21. Veronica je fakt krásná! Mně se ještě líbí Sparitual, Chanel a i Misa a samozřejmě Dear Santa. Docela se divím, že se ti líbí Teenage Dream, resp. se mi zdá, že ti zas až tak moc barevně neladí, já mám totiž na tobě ráda tmavší a výraznější barvy.

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to ti ji půjčím :). Teenage dream většinou používám jako glitrový nadlak /teď mám nalakován Essie Splash of Grenadine a přes něj právě TD/, ale pomineme li mojí děsnou fotku bez nadlaku za absence sluníčka, tak není tak hrozný, vlastně ty odlesky ho dělají docela přitažlivým. A já na sobě taky preferuji výraznější barvy.

    OdpovědětVymazat