Rouge Bunny Rouge Word of Mouth

Rouge Bunny Rouge Word of Mouth rtěnka je moje první věc od Rouge Bunny Rouge, ulovila jsem ji u Haničky, hvězdy z gauče a jsem za to ráda, protože kromě laků jsou mou obsesí i rtěnky a o těch RBR jsem četla jen samé superlativy. A tady jsou mé dojmy.
Balení: Okouzlila mě krabička s bílými obrysy květin a to, že odstín je nejen v obligátní angličtině, ale i v ruštině (know how RBR je ruské, takže za mě plusové body, dokonce mi pojmenování řeč lásky přijde poetičtější).
Na krabičce je uvedeno i detailní složení.
Samotný tubus je kovový, hladký a černý se siluetou květů. U mého kousku byl problém, nešel "jen tak" otevřít. Nakonec jsem jeden konec uchopila já, druhý maminka a každá táhla, nicméně řešení problému je snadné. Stačí ji zavřít jen napůl, i tak drží pevně a jako bonus nemusím předvádět pohádku o řepě při každé aplikaci.
Barva: Klasická červená, slušivá, na mě spíš teplejší, jde o polo průhlednou červenou s výrazným leskem. Oficiální popis je třešňový sirup, asi takový dost zředěný. První vrstva je decentně lesklá, napůl krycí, stříbřité třpytečky jsou docela viditelné (vpravo), ale jde vrstvit aniž by kumulovala (vlevo).
Konzistence: Jemnější, klouzavá konzistence a elegantní finish, při pohledu zblízka jsou viditelné jemné třpytečky, ale na rtech nejsou vidět. Drží slušně, kolem tří až čtyř hodin, pak začíná postupně mizet. Chová se spíš jako výživný balzám a nevysušuje.
Cena: 22 GBP za 3,8 g na zunetě /zasílají do ČR/.
Celkový dojem: Pokud hledáte rtěnku klasického typu, složením i barvou, rozhodně doporučuji prozkoumat Rouge Bunny Rouge. Mají dvě řady rtěnek - průhlednější Succulence of Dew a více pigmentovanou Hues Of Enchantment, byť je RBR Word of Mouth z té druhé, vidíte sami, že nejde o plně krycí rtěnku. Barevné excesy u RBR nehledejte, ale sháníte li slušivou nude, nebo variaci na tradiční červenou a kvalitou vás neuspokojí značky z českých parfemek prozkoumejte jejich výrobky, stojí za to. Já osobně jsem s touto rtěnkou spokojená, ale nejde o můj srdcový finish, ani odstín /nedobytné balení tomu taky nepřidá/, pořád mi víc vyhovují YSL Rouge Volpte, Dior Serum de Rouge, nebo MUFE Rouge Intense, ale asi při příštím nákupu vyberu rtěnku čistě krémové konzistence (asi to bude Raw Silence) a pak dám vědět, jestli jsem se nerozmyslela.
A ještě jsem si dovolila srovnání balení vlevo je RBR Word of Mouth /3,8 gr/, vpravo MAC Ruby Woo /3 gr./. Je myslím dobře vidět rozdíl ve finishi /lesk vs mat/ i barvě klasická teplejší červená a cihlově rudá.
P.S. Pokud chcete vyzkoušet Rouge Bunny Rouge, nebo Edwarda Besse, případně jinou luxusní značku typu Becca, nebo Hourglass, zkuste Zunetu, aktuálně platí jejich slevový kód na 20 slevu do 28. února je ELLE20 /z webu Peilously pale/
Summary: My first Rouge Bunny Rouge product ever is lipstick Rouge Bunny Rouge Word of Mouth. Their bestseller is very flattering, warm toned red with shimmer, not so sure that official description "cool toned cherry red" is accrate. Consistency is balmy and hydrating, hovewer it isn´t as opaque as I thought it would be. At first coat, it is quite sheer, there are visible silver particles, but in second it is semi opaque glossy red. On lips it makes juicy effect which slowly fades dring the day and there are no dry patches on lips after application. Quality od product is great, I am not so sure about color on my skin, personally I think it is too warm toned and sheer and I still prefer MUFE Roge Intense or YSL lipstick over it. Maybe next time I´ll try different texture. Only negative thing from my point of view is packaging. Very elegant with charming print, but not very practical. It was really hard to open. After few mintes I asked for help, I cannot open it on myself! Last photo is compared packaging of RBR and MAC lipstick, just to see size difference /MAC is 3 g vs RBR 3,8 g/. 

2 komentáře:

  1. Já vždycky nechápu, jak někdo píše - rtěnka mi vydrží xx hodin :D :D já to mám slízaný tak možná do hodiny, asi nedokážu mít pusu rovně a nic s ní nedělat :) Do toho nějaký to pití a tak...
    Nicméně RBR mám pořád na seznamu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi si neolizuji často rty, nepiju a nejím hrůůza/, ale je docela pigmentovaná /trochu stain/.
      Já nevím, jestli nakonec nebudeš zklamaná jako já. Jsou fakt dobré, hydratační, ALE na zadek se z nich neposadíš. Já mám doma rtěnek hodně, lesk skoro nepoužívám, proto jsem taky náročnější. Ale ty jejich stíny mi nedají spát.

      Vymazat