SpaRitual Alchemy

Raději jsem publikaci SpaRitual Alchemy odložila, protože včera o něm psala Mína a naše názory na tento lak se v podstatě shodují. SpaRitual Alchemy jsem kupovala na interbeaty na doporučení Veroniky ze Sparitualu, údajně se jedná o jeden z jejich nejoblíbenějších laků. Mám li být upřímná trochu jsem u něj váhala, protože mi bílé laky nesluší, ale pak jsem si nechala nalakovat jeden prst přes tmavě fialový a už bylo rozhodnuto. Už dlouho mě žádný lak nezaujal jako Alchemy, nejen proto, že ho lze použít samostatně, ale jako efektový nadlak a pro produkty dva v jednom mám slabost.
Jestli jsem u SpaRitual Runnng With Wolves tvrdila, že je obtížně vyfotitelný, tak u Alchemy to platí dvojnásob. Všechny moje fotografie jsou focené při mírně zamračeném počasí v přirozeném světle a je celkem jasně vidět, je neobyčejně "živý" Alchemy je. Chvílemi je bledince zlatavý, pak žluto-zlatý, někdy jakoby hrál do platinova. Chvílemi decentní, pak zase zářivý, prostě tento lak má mnoho podob. 
Nevím je li to dáno zlatým prachem v laku, ale takové odlesky jsem u jiné značky neviděla, vzdáleně vypadá jako China Glaze White Cap (podívejte se na Mínino srovnání), Zoya Gaia, nebo RBL Moxie, ale efekt na nehtech je zcela jiný, bohatší a více zářivý.   
Je středně krycí, je pravda, že i ve třech vrstvách jsou viditelné konečky, ale tak nějak mi to nevadí, v určitém úhlu vypadá totiž téměř metalicky. Zasychá hůře než rychle schnoucí OPI, ale není to nic nesnesitelného. 
Konzistence je příjemná, spíše tekutější, ale díky tenkému štětečku se dobře kontroluje a neutíká. Myslím, že v detailu krásně vyniknou částečky /šupinky.
Jestli si chcete pořídit jeden lak od SpaRitualu na vyzkoušení, rozhodně Vám doporučuji Alchemy, případně kterýkoliv jiný lak ze Zlaté kolekce. Díky tomu, že jsou sheer, jsou nositelné jak samostatně, tak přes krémové laky, kterým dodávají hloubku. Jestli máte rádi shimmerové laky a neuspokojují Vás ty u nichž musíte hledat shimmer lupou, kupte si ho (mají je na http://sparitual.eu/). Jistě omluvíte poněkud krkolomný pokus zachytit bohatost odlesků.
A jen pro pořádek dávám fotku Alchemy v jedné vrstvě...
...a ve dvou vrstvách v detailu
Když jsem psala o vrstvení, tady jsou dva pokusy, první na prsteníčku jedna vrstva Alchemy přes béžový OPI Did You 'ear About Van Gogh?. Tato kombinace je zatím moje oblíbená, mám ji aktuálně nalakovaou. Všimněte si, že Achemy je v tomto případě někde mezi platinovou a bílo - zlatou. 
Druhé lakování je přes studenou růžovou OPI My Very First Knockwurst, do popředí se dostanou zlatavé odlesky.
Celkový dojem:
  • pozitiva: Myslím, že Alchemy je absolutní nezbytnost pokud máte rády laky na nehty. Nejen že uspokojí ty, co preferují decentní barvy, ale i ty co milují odvážnější kousky.
  • negativa: Nevidím žádná, dokonce mi nevadí jeho "průhlednost".
Summary: SpaRitual Alchemy is "must have" nail polish for this season. It´s very complex polish with semi sheer milky white base infused with gold particles /it´s actually gold dust/ that shimmer like crazy. My photos do not do justice this beauty. What I truly admire on this polish is versatility, you can use it in one coat as soft polish that accentuates your hand, or build with three coats (majority of my photos) to almost metallic effect so it is suitable for "neutral" girls as well as nail polish fanatic as I am. Consistency is good, semi-transparent, but buildable, it dries slightly longer than OPI polishes, probably due to ingredient list. It´s also perfect polish for layering over other colours, just to add sparkly gold shimmer. On the last two photos are SpaRitual Alchemy with beige nude OPI Did You 'ear About Van Gogh? and cool toned soft pink OPI My Very First Knockwurst/. There are few similar colour on the market, China Glaze White Cap, Zoya Gaia, even Rescue Baury Lounge Moxie, but SpaRitual is far more superior. I love it and if you can, get it, it´s definitely worth of increased price. 

14 komentářů:

  1. Super fotky! Podařilo se ti to zachytit mnohem lépe než mě!!! A i na delších nehtech vypadá parádně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ty máš zase víc zářivé, počasí jaksi nespolupracovalo.

      Vymazat
  2. Tak mě by ta průhlednost teda štvala hodně, ale strašně moc se mi líbí přes ten béžový opík, to je panečku žrádlo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ALe neštvalo, taky by sis ho zamilovala a jo, přes ten béžový je to paráda.

      Vymazat
  3. Mně se líbí přes tu růžovku a úplně nejvíc se mi líbil přes tu moji... Ale White Cap není o tolik horší, musí mi jako útěcha stačit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, béžový je lepčejší! Mě přije rozdíl mezi Alchemy a White Cap dost výrazný, měla by sis ho pořídit.

      Vymazat
  4. Najviac sa aj mne páči cez tu telovú farbu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Day, já myslím, že ti hodně sluší. A zjišťuju, že sheerkové laky se mi na tobě moc líbí. Máš nehty pěkně tvarované a pravidelné, takže u těchto laků se to skvěle projeví. Čímž neříkám, že jiné druhy finishů a barev ti nesluší, jen zkrátka tohle se mi moc líbí ;-)
    A ano, ač na zlatavé laky obvykle nejsem, tenhle bych vzala na milost. Jako efekťák vypadá skvěle!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je to legrační, viď, člověk proti něčemu borjí a pak najednou ... úplně změní názor. Jako efekťák směle strčí do kapsy i CND a to už je co říct.

      Vymazat
  6. Zvu na giveaway ve spolupráci s Choies.com
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2012/09/prinasim-vam-novou-opravdu-skvelou.html#comment-form :)

    OdpovědětVymazat