Comparison/Srovnání: OPI My Very First Knockwurst, Illamasqua Jan a CND Perfectly Bare

Když jsem si vybírala laky z podzimní - německé kolekce, OPI My Very First Knockwurst byl lak, o kterém jsem v první fázi ani neuvažovala, obvykle se světle růžovým vyhýbám, protože cokoliv co jen zavání "prasečí" růžovou mi nesmí přes práh. A MVFK není, takže jsem nakonec neodolala.
Barva sama o sobě se obtížně popisuje, jedná se o růžovou, ale není to starorůžová, spíše má v základu trochu šedé, trochu fialkové, takže na mém odstínu pleti vypadá studená, což dokazuje i našedlý proužek kůže u nehtového lůžka. 
Není to barva, která bude přitahovat pohledy, ale jedná se o sofistikovaný odstín, který bude vyhovovat těm, kteří nemusí klasickou růžovou a starorůžovou, nude odstíny jsou pro ně ultimativní nuda a chtějí se vyhnout efektu "ruky ze záhrobí" tedy šedým a tělovým odstínům tón v tónu.
Velmi příjemně jsem byla překvapena krycí schopností tohoto laku, stačila by i jedna silnější vrstva, ale já jsem zvyklá lakovat dvě tenčí, takže i fotografie jsou dvě vrstvy. Má opravdu skvělou konzistenci, řidší, takže se skvěle ovládá, přitom je výborně pigmentovaný.
Nadprůměrná je i výdrž, vlastně laky z německé kolekce patří k držákům, vydrží mi na nehtech až týden bez nadlaku, aniž by se loupaly. To už se mi u OPI dlouho nestalo.
Detail  
A na závěr srovnání Illamasqua Jan, OPI My Very First Knockwurst a CND Perfectly Bare. Lahvičky:
Především ve srovnání s CND Perfectly Bare, nalakovaném na malíčku, vynikne nakolik neutrální vlastně OPI MVFK je. Sami se můžete přesvědčit o výrazně nažloutlém podtónu CND na malíčku a studeném růžovo - fialovém Illamasqua Jan na prostředníčku. Mám i být zcela upřímná, nejraději mám Illamasqu, ale v případě, že budu chtít nalakovat něco světlejšího, je OPI moje volba.
Summary: OPI My Very First Knockwurst was not initially on my wish list, I bough it just because other neutral polishes form Germany collection was too similar to polishes I already own. This pale pink with hint of grey and lilac in the base is interesting approach toward neutral polishes. It isn´t too cool or warm, I´d rather call it neutral as you can see in the last photo with Illamasqua Jan a CND Perfectly Bare. I was impressed with consistency and opacity of OPI MVFK as well as staying power. In general polishes from OPI Germany collection has exceptional staying power, they last more than week without chipping, almost as great as my old ones form Russian collection. Last photo is comparison of OPI My Very First Knockwurst, Illamasqua Jan and CND Perfectly Bare. As you can see OPI is neutral toned, CND yellow toned my " mannequin hands" type of nude, Illamasqua is lilac toned pink. More vibrant than other two polishes. To be honest, Illamasqua is still my favourite, but OPI is nice kind of nude pink I really enjoy this fall.

17 komentářů:

  1. Opravdu vkusný odstín a aniž by přitahoval pohled.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? Na druhou stranu já ráda přitahuji pohledy, dilema, dilema.

      Vymazat
  2. I love these soft, neutral colours. Very chic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mee too, especially lately, they grew on me, two years ago I hated them as well as sheers :).

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. A který? A jo, Opi se povedl, není prasečí a to je fajn.

      Vymazat
  4. Tak úplně bez legrace - tyhle laky mi nedají spát! Nádherný podzimní barvy...musím je mít! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice spím jak zabitá, ale je fakt, že pěkné neutrálky se na podzim hodí, jsou kontrastní k oranžové okolo :))).

      Vymazat
  5. No super, další blogy vynucená koupě :) Ten OPIk je báječný, koupím si ho. Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že by se ti mohl líbit a kvaltia této kolekce mi přide lepší, než u těch předchozích, které měly tendence se loupat.

      Vymazat