Jaké bylo jarní Interbeuaty 2013?

Na letošní Interbeauty jsem byla zvědavá především proto, že jsem letos byla na Beautyexpo, kde bylo tak velké množství vystavovatelů z řad pleťové péče, že jsem se trochu začala bát, jak se s tím interbeauty popasuje. Rok od roku je zřejmější profilace obou veletrhů, zatímco BE je orientovaný především na péči a dekorativní kosmetiku, IB je doménou nehtové a vlasové kosmetiky, ani na jaře 2013 tomu nebylo jinak.
Zastoupení českých výrobců kosmetiky bylo hojnější na BE, zde jsem zaznamenala především Aromaticu, Missivu, Cannaderm a Salvus, ale korzovala jsem dost chaoticky, takže si nejsem sto vybavit ještě nějaké, pokud jsem nějaký přehlédla, klidně mě doplňte. Moje kroky vedly jako první ke stánku OPI, majícím už stálé umístění v první třetině pravého křídla .
Přijemně mě překvapilo, že kromě stojanů z klasické řady byla jak Euro Centrale, Oz Great and Powerful, tak i Mariah Carey. Vzala jsem od každé něco, ačkoliv jsem se snažila nekupovat duplicitní odstíny, což vyřadilo téměř celou Euro Centrale, glitrové laky, tedy pryč půlka Oza i Mariah pryč a také laky do bíla a prasečí růžové. Zkrátka výsledkem je, že mám doma "jen" 5 laků. 
Cena byla jako vždy 176 Kč za klasické laky. Kromě laků měli kompletní nabídku péče, gelů a krémů. Docela mi s výběrem neutrálního laku pomohla i paní prodavačka, která se mnou trpělivě obcházela stojany a snášela moje "to mám...to jsem měla".
Kdo hledal výhodný nákup, jistě využil slevový koš ks á 95 Kč obsahoval laky z kolekcí Kate Perry, Spider Man a Pirates of Carribean, ale tak nějak jsem si z nich nevybrala.
Výlez se stánku Happy nails /alias OPI/ byl u Shellacu a hned jsem se zděsila množství lidí, podezření že něco je zadarmo se potvrdilo ve chvíli, kdy se přes množství lidí nedalo prodrat.
Ač mi tedy subjektivně přijde škoda, že CND je už "jen" Shellac (jejich laky jsem měla ráda), zjevně je shellac něco, co táhne. Fronta byla i u stánku, nejen na lakování zdarma. Fajn bylo, že měli větší množství manikérek co lakovaly a přišlo mi, že jsou docela svižné, samozřejmě v rámci možností. Vlastně mají můj obdiv, musela to být tocela šichta, některé čekající se tvářily dost odhodlaně . 
Modeláž přivezla jak CND, Cuccio, tak Nubar /a další značky/, největší nával byl tradičně u kmenového stánku, měli i China glaze laky, ale ceny byly téměř dvojnásobné oproti hairbeauty.cuz, kde kupuji.
S laky jsem nepochodila jsem ani u ORLY, chtěla jsem laky z Birds of Feather (starší kolekce), ale neměli, vlastně co se barevných laků týče, měli omezený výběr "klasiky" a nejnovější efektovou kolekci. Spíše byla péče, krémy, gely a pilníky, takže jsem si konečně domů odnesla zebru. Jinak mě stánek trochu zklamal, poté co mi přišel mail že jedou na veletrh jsem čekala, že budou mít víc věcí.
Stánek Dermalogicy se mi líbil svou otevřeností, ostatně jako většina stánků  v centrální hale, vysoký strop a přísun světla udělá svoje. Záhy se mě ujala slečna asistentka, která byla moc milá a na dotazy kolik co stojí odpovídala ochotně, i když to pokaždé znamenalo čekat až se načte ceník na ipadu. Protože mi to nedalo, absolvovala jsem analýzu pleti, tzn. rovnou jsem se na místě odlíčila a následně namazala výrobky dle doporučení. Po analýze pleti jste dostali kit se vzorečky, na které jsem hodně zvědavá, protože značku na MB chválila Jana. Zatím se cítím dobře, budu informovat. Co se mi velmi líbilo, bylo, že mě nenutila nakoupit vše na místě. Také jsme zkoušely, jestli dělají odstín makeupu i na takovou bleduli jako já...ten kdo hádal, že nedělají, hádal správně. Jsem prostě moc světlá.že i nejsvětlejší z jejich tónovacích krémů byl na mě oranžový.
A pár fotek ze stánků od OPI, přes Alessandro...
 ...ke Cannadermu, Missivě, Aromatice, ti měli velmi zajímavé antibakteriální gely na ruce měsíček a Aloe vera, ks á 90 Kč a kosmín masti...
 ...a mix izraelské kosmetiky a stánků, vpravo dole je Gehwol, kde jsem kupovala vložky do bot.
Stánek s kosmetikou mj. měli i masky Montage Jeuness /prodávají se v Rossmanovi/, ale na veletrhu vůbec neprodávali, stejně na tom byl i Darphin, tam to tedy ještě vyšperkovali tím, že nebyly ani testery.
 Nubar, Cedro a Xen Tan /samoopalovací krémy/.
 Stánek Pevonia si ani nepamatuji, vypadal ale hezky.
Plno bylo i u Bomb cosmetics, pro neznalé voňavé věci do koupele a la lush, rukodělné peelingy, mýdla a másla. Když jsem přišla ještě to šlo, po cca 20 minutách to nešlo fotit, ve stánku bylo úplně narváno.
 Zajímavé byly cupcakes do koupele, docela pěkný dárek.
Údajně nejstarší kolínská na světě Farina 1709, lahvičku nosil v botě i Napoleon.
 Je libo i mučící přístroje? Měli lepší, vypadal jako červená metalická rakev.
 Poláci přivezli gel, stíny, drobné potřeby jako krabičky a také stojánky na rtěnky.
Líbilo se mi, že byly stánky i s Jabloneckou bižuterií, různé fitmy, mým favoritem byla ta od značky Atlas, měli moc pěkné kusy peličkové bižuterie, téměř pořád byl u stánku nával, boj o zrcátko byl urputný. 
Ceny byly celkem přijatelné, obsluha vytížená, ale paní se otáčela a snažila radit jak jen to šlo. 

Essie bylo v centrální hale ve stánku Petra Clinic, ceny neznám, pohled paní majitelky mě od bližšího přiblížení odradil. Zdálky to vypadá na menší nabídku. Mimochodem s reklamou Petra Clinic chodili kluci do půli těla, jako typovala bych je tak na 16-18, kuřecí hrudníčky jedna radost.
V levém  pavilonu byly stánky s vibračními plošinami, Ona Dnes, "lékařské pavilony" dermatologa, plastického chirurga a sdružení mamma help. A jeviště se show...
... a prostor ve kterém se dělal stage makeup, který byl tak 10 m od diváků, přístup měli jen profi fotografové...
...připravovali i blonďaté klony na ovládnutí světa, jejich poznávacím znamením jsou obliba v Barbie růžové, peroxidová blond, sukně, případně vyšisované jeansy a bílé boty.
Také se hodně stříhalo a natáčelo a nakupovalo oblečení. Všimněte si hnědé bundy, hádejte kde jsem viděla podobnou.
A představte si, že na veletrhu se za velkého zájmu přihlížejících i mumifikovalo jak ve starém Egyptě dělal permanentní makeup.
A co jsem si odnesla v tajemné tašce domů? 
Samozřejmě že laky od OPI z Oza (OPI What Wizardry is This?) a Mariah Carey (OPI Sprung, OPI Butterfly Moment) Euro centrale (OPI Euro-eurso a OPI Where is my Czech-book).
Protože nosím často podpatky, tak i vložky do bot Pedag, nemohla jsem je tam nechat a pilník na nohy se vždycky šikne.
Pedag Queen jsou skvělé do baletek, nebo uzavřených lodiček, Siesta do klasických bot. Mám je moc ráda, protože jsou užší, třeba ty od bamy mají širší patu a do řady bot se nevejdou. 
Zcela neplánovaně jsem si pořídila i bižuterii, fialový "perličkový" náhrdelník od značky Atlas z Jablonce a zásobu pilníků od ORLY, prostě proto, že je mám ráda, především šedá "zebra" patří několik let mezi mé stálice.
...ale největší radost mám z toho náhrdelníku, páč se úžasně leskne, je fialový, ale duhový...
A také jsem dostala pár vzorků  - mast na rty Kosmín od značky Aromatica a denního krému od izraelské značky jejíž název jsem zapomněla, vím jen, že byla bio a 50 ml za 600 Kč. A kit od Dermalogicy na testování...
Většina vzorků je z řady pro citlivou pleť Ultra Calming, mám i mikrofoliačná pudr, na ten jsem hodně zvědavá.
Verdikt: Pokud bych měla zhodnotit veletrh celkově, tak jsem taková rozpačitá. Odnesla jsem si nejméně věcí za to leta co na veletrhy chodím, do jisté míry je to dáno tím, že jsem čím dál víc seletkivnější, částečně i menší nabídkou přírodní pleťové péče českých značek. Laky jsem chtěla jen od OPI a ty jsem si také odnesla, spolu s náhrdelníkem z Jablonecké bižuterie Atlas a vložkami do bot ze stánku Gehwol. Což sami uznáte nejsou věci, které byste očekávali z návštěvy kosmetického veletrhu. Přišlo mi, že nejširší nabídka byla pro profesionály - velká nabídka pro nehtařky, kadeřníky a vybavení pro kosmetičky (jako lampy, lehátka, masážní stroje apod), pro laiky hledající nové značky zas až tak ne (navíc minimálně tři stánky vystavovaly, ale neprodávaly, což postrádá logiku). Pro ty co chtěli udělat menší nákup pro sebe, nechtěli Flormar, nebo Golden Rose, případně izraelskou pleťovku je asi lepší jít na Beauty expo, byť prostředí výstaviště v Letňanech je zcela jistě méně reprezentativní než Veletržní palác pardon, polovina Veletržního paláce. Ale abych jen nekritizovala, zajímavý výběr byl u stánků Salvus, u Cuccia Vám udělaly masáž, pokud jste se prodraly k Shellacu, byla aplikace zdarma. Největší cukání k nákupu jsem měla u Dermalogica stánku, obsluha byla moc milá a ochotná, ale při cenách jejich výrobků je přeci jen lepší vyzkoušet vzorky, protože při jejich ceně by mě alergická reakce hodně mrzela. Některé stánky mě zaujaly, ale protože jsem neměla chuť probíjet se horlivějšími nakupujícími, podívala jsem se jen z dálky. Nepochodila jsem ani u ORLY, laky z jedné starší kolekce neměli, vlastně co se barevných laků týče, měli omezený výběr "klasiky", což mě zklamalo a řekla bych, že jet tam na ORLY, budu zpruzená. Essie jsem obhlédla také zdálky. Klasikou je "hadrárna" ve stanové části paláce, stejně i možnost prohlídky mateřských znamének dermatologem. Prostě, nakoupila jsem si OPI, "osahala" Dermalogicu, jsem spokojená, ALE pokud bych tam jela s očekáváním, že si koupím vše pěkně pod jednou střechou...nadšená bych nebyla, nebyl tam široký výběr, jen věci na úzkou specializaci. Stejně by mě zajímalo, proč na Interbeauty nevystavují ve větším čeští výrobci kosmetiky? 

P.S. během příštího týdne plánuji uveřejnit ohlédnutí za konkurenčním Veletrhem Beuaty expo, to jen abyste měli s čím srovnávat.

Summary: This article is about czech version of IMATS Interbeauty that was this friday and saturday (5.4.2013 and 6.4.2013) in Výstaviště Praha. If you want to read my shopping experience, please use translator.

14 komentářů:

  1. Na podzim tam musím jít skoupit OPI laky. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jé to musí být krásný zážitek, také bych tam chtěla být :)

    Prosím tě, o vyplnění mého testu! :) Děkuji za tvoje odpovědi.:)

    > http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/test.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak co :), něco bylo fajn, něco méně a splněno.

      Vymazat
  3. my sme museli chodit na oba ked sme boli v skole a najviac ma nicili tie nechty,vsetky tie kamienky a gycove ozdoby,myslela som ze je to uz na ustupe ale asi nie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, je to pořád stejné, gely, třpytky vedou, stejně jako líčidla á 30 Kč, na kvalitu se nehledí, důležitý je objem materiálu :).

      Vymazat
  4. Majitelka Essie je ta blodýnka na fotce vpravo nebo paní s šátkem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soničko, ta blondýnka :).

      Vymazat
    2. Dík, tipovala jsem správně ;)

      Vymazat
    3. Má to nějakou souvislost s extempore s českým zastoupením essie? (jak správně lakovat nehty atd? :)))

      Vymazat
    4. Soni: není zač :).

      Dáši: Má a nemá...

      Vymazat
  5. Já jsem tak nějak tušila o co půjde a snad jsem neviděla nikoho, kdo by měl vstupenku za plnou cenu, na internetu měli slevu na 80 Kč vstupenku, já jsem měla leták se slevou, dokonce mi přišel mail s nabídkou zlevněné vstupenky. Kdyžtak se příště podívej na internet, to samé platí i pro beauty expo.

    Myslím, že s BE budeš víc spokojená, pokusím se upravit fotky a sepsat svoje dojmy, ať je vidět rozdíl.

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem nešla a jsem ráda. V podstatě sháním momentálně jen jeden lak od OPI, který by stejně asi neměli a pokud ano, tak lak+ vstupenka by mě vyšel skoro jako kdybych šla do salonu nebo Sephory. Určitě bych nějaké "blbosti" přikoupila, ale asi jen z principu, že jsem to vstupné neplatila pro nic za nic a ve výsledku bych z toho ani neměla radost. Jéé, to jsem letos krásně ušetřila, musím se pochválit:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když chceš jen jeden, tak to fakt nemá smysl, ale s pěti už to za to stálo. Interbeauty OPI = 176, MOC 330, Sephora dokonce 350...
      Musíš se hlavně za to ušetření odměnit :).

      Vymazat