OPI Strawberry Margarita

Snad už se blíží léto, takže je načase provětrat růžové laky na nehty a OPI Strawberry Margarita je dlouholetým letním trhákem značky OPI, navzdory tomu, že poprvé vyšla už v roce 2006 v mexické kolekci.
Ono není vůbec divu, lak je nádherný, zářivě růžový, aniž by byl přehnaně Barbie pink a zároveň jeho krémový finish vypadá dobře téměř na každém odstínu pleti. 
Označila bych jej jako neutrální sytě růžovou, není totiž ani výrazně chladný, ani přehnaně teplý (rozhodně to není jahoda na margaritu). A když mám raději ještě krapínek chladnější, nebo tmavší odstíny, je tato "jahoda" už několik let favoritem na nohy v letních měsících.
Lakuje se fantasticky, ve dvou tenkých vrstvách vypadá nádherně, tedy je plně krycí, žádné díry. Zasychá do vysokého lesku. Výdrž mojí série tohoto laku (mám ho něco přes čtyři roky) je nadprůměrná, vydrží tak týden až devět dní bez oděru.
Detail
 Celkový dojem:
  • pozitivem: jahodová margarita? Moc ne, na tu pravou je moc růžový, ale i tak je tento lak ideální na léto
  • negativem: je hodně zářivý i když se to na první pohled nezdá


Summary: OPI Strawberry Margarita is for several years my favourite pedicure shade for summer. This bright pink shade has a neutral undertone on my skin tone (not too warm or cool toned), it applies flawlessly, two coats to perfection and dries to high gloss finish. My four years old bottle is very long staying, usually 10 days without chipping.

26 komentářů:

  1. já úplně ty růžovky nemusím, takže bych si sama lak asi nevybrala, ale je hezký.. to rozhodně ano:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc nemusím praseší, ale tuhle mám moc ráda, opravdu stojí za úvahu.

      Vymazat
  2. uzasna letna farba!

    Inak ak ta zaujimaju moje oblubene majove vyrobky najdes ich tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/06/oblubene-vyrobky-maj.html

    OdpovědětVymazat
  3. Po tomhle odstínu pokukuju, co spatřil světlo světa. Nikdy mě nikdy neuchvátil natolik, abych si musela koupit. A mám obavu, že teď už asi musím. Moc pěkný fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen si ho kup a napiš na něj racenzi :). Je opravdu moc povedený.

      Vymazat
  4. Tvé negativum beru jako pozitivum.Moc hezký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale někde se jasné barvy zas až tak nehodí, proto je to negativum a ne pozitivum .

      Vymazat
  5. Nemusím moc růžové laky, ale tento se mi moc libí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Asi by mě víc nadchla vidět ji naživo, takhle mi přijde jen řadově růžová - hezká, ale průměrná:)
    Ale jahodovou margaritu (anebo daiquiri! frozen strawberry daiquiri!) bych si dala hned <3
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že moc není :), naživo by to bylo lepší. Já nepiju alkohol, ale jahodový koktejl byvh si taky dala.

      Vymazat
  7. Krásný - nevíš, jestli ho seženu normálně v Sephoře?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anno každá Sephora má jinou nabídku OPI laků, každopádně tento nyní patří do zákaldní kolekce Classics, takže bych odhadla že možná ano. Pokud neseženeš v Sephoře, mají je přímo v Praze v OPI ve Slovanském domě, nebo na Novém Smíchově.

      Vymazat
  8. Tahle barvicka ti moc slusi, uplne na tobe vidim i sladenou rtenku ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko,trefila ses a MAC Rare Exotic. A děkuji za pochvalu, od tebe mě to moc těší!

      Vymazat
    2. no problem ;) promin,ze nekomentuju casteji, vzdycky jen tak narychlo nakouknu, co je noveho :)

      Vymazat
  9. Vypadá přenádherně! A máš krásné nehtíky!:)

    OdpovědětVymazat
  10. úžasná barva - naprosto moje krevní skupina, moc se mi líbí tahle skupina růžovek a pak růžovokorálovek (mám např. Deborah Lippmann Daytripper, a na wishlistu momentálně Zoya Micky)
    P.s. dnes mi přišel katalog z Douglasu - se podřžme, budou mít Rouge Bunny Rouge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě růžovokorálovky zas až tak neoslovují, mám raději ty fuchsiové.

      Neříkej, konečně si budu moct naživo vybrat a pak nakoupit z uk (jestli to pak neutnou), protože jsem zvědavá na jejich cenovou politiku.

      Vymazat
    2. dle letáku např. stíny (celé, ne refill) 629,- Kč, originál skin blush 759,- Kč, aqua primer 1199,- Kč, atd. Doufám, že na dny Marianne budou zase 25% slevy :-)

      Vymazat
  11. mě připomíná spíš žvýkačkovou, tuhle barvu miluju :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc žvýkačková není, na to je příliš jasná, ale je krásná, ot om žádná.

      Vymazat