NFU OH n.50 over OPI My private jet

Tak mi dorazil, první láček Nfu Oh, jupí, jupí, jupí (díky moc Pavlínko :-)). Na laky od této korejské značky jsem měla už delší dobu zálusk, ale u nás se neprodávají, takže je nutné objednat ze zahraničí, nebo od "zprostředkovatele". Lahvička zachycuje ženskou siluetu v korzetu a sukni s detaily jako šněrování, nebo honzík, víčko tvoří srdíčko. Je to celé takové hmm...hodně zdobené, Štěteček se drží perfektně.
Jak je vidět z obrázku můj Nfu oh nemá název, pouze pořadové číslo. Takže tady je Nfu Oh č.50. Není to klasický lak, ale spíše nestejně velké, opalizující šupinky (nenapadá mě lepší popis). Povrch nehtu je hladký, není z něj struhadlo. Lak háže přenádherné odlesky zeleno modré, chvílemi žluto-zelené. Připomíná mi moře, nebo paví pera. Pochybuji, že by byl plně krycí (zatím jsem to nezkoušela), pokud ano, bylo by třeba více vrstev. Nejlépe by lak vynikl na černé, nebo tmavo fialové. Já jsem přelakovala ten co jsem měla nalakovaný a to OPI My private jet, který je sám holografický, barva pepře.
Celkové dojmy:
  • pozitivem dobře se lakuje, unikátní efekt nestejně velkých holografických šupinek, hladký povrch nehtu
  • negativem není na každodenní nošení a nutnost mít podlak (není krycí)
Tak a teď už nechám prostor jen pro fotky. Je jich hodně a ještě nedovedou zachytit tu krásu.

2 komentáře:

  1. Já se těším, až ho nalakuju samotný a na černé a fialové a možná Dirty sexy money, nebo Forbidden lust a radši toho nechám nebo budu vyjmenovávat dál a dál.

    OdpovědětVymazat