Proč už nikdy nebudu nakupovat u Essie ČR / Why I´d never buy Essie from Czech representative

Zdravím Vás, dnes si tu trochu vyleju srdénko a trochu vypustím páru. Těsně před svátkem matek mi SMSkou přišla nabídka z Essie na 50%, slevu po zadání kódu, "na celý sortiment eshopu ... včetně slevy na poštovné". A protože mám slevy ráda, tak jsem si dala říct a udělala větší objednávku na jeden lak z podzimní kolekce a zbytek z předprodeje letní kolekce, celkem za cca 1560 Kč. Záhy mi volali, že až jim přijde zboží, tak si jej budu moci vyzvednout, ale až začátkem června a skutečně mi minulý pátek přišla SMS o připravené zásilce. Potud bylo vše košer.
Dnes jsem se tedy vypravila vyzvednou objednávku a ejhle čekala na mě objednávka ... za 1450 Kč. Musím říct, že jsem byla překvapená, slečna zavolala paní majitelku a ta mi sdělila, že se sleva vztahovala na jen na starší kolekce a ne předobjednávky. Mimochodem objednávala jsem týden poté, co jsem si vyzvedávala na prodejně předchozí objednávku a v té době bylo vše za 50%, takže mi na výší slevy nepřišlo nic zvláštního. A tak jsem se zeptala, proč to tedy není uvedeno v SMS a bylo mi odpovězeno, že se to tam nevešlo. Prý, a nejde to ověřit, protože dnes už to na stránkách není, tam bylo kdesi napsáno, že se sleva nevztahuje na předprodej. Já si něco takového nepamatuji, ale budiž, chtěla jsem poprosit o storno a odejít s prázdnou. Ale pak nastalo něco se mi jako zákazníkovi velmi nelíbilo. Znáte takový ten tón, kdy s Vámi někdo jedná jako s osobou, která je mírně řečeno retardovaná? Tak přesně tak mi paní majitelka sdělila, že jsem si "přece nemohla myslet, že to bude sleva na předprodej, že jsem objednávala v momentě kdy ještě zboží nebylo na skladě a na to, že se sleva v žádném případě nevztahuje".  Mohla a kupodivu i myslela.
moje Essie laky
Abych pravdu řekla a priori mi nevadí, že mi laky neprodala, ale vadí mi arogance paní majitelky. Laky Essie nejsou zrovna nejlevnější a myslím si, že by k nim měl patřit odpovídající servis, říkejte si, že jsem naivní, ale i nejposlednější prodejce z ebay, trandesignu, nebo jakýkoliv jiný zahraniční eshop se mnou, jako zákazníkem jednal lépe, než paní majitelka reprezentující oficiální zastoupení Essie pro ČR. Stačilo pár zdvořilostních frází a odešla bych rozčarovaná a ne naštvaná natolik, abych po příchodu domů sedla a napsala tento článek. Pokud v budoucnu budu kupovat Essie, tak jedině ze zahraničí, v Essie ČR už neutratím ani korunu, 
A co vy. Máte také špatné zkušenosti s českými prodejci/zastoupením? 

Summary: Todays post is about my terrible shopping experience with Essie Czech Republic. I was send their 50% off sale code and ordered few nail polishes /I purchased from them few times before/. Imagine my surprise when today, when I went for my order they wanted full price for their nail polishes! They simply "forget" to notify customers, that sale is only on old collections. I canceled my order, since price of Essie is maybe double price of ebay prices. What shocked me was lack of professionalism of Czech representative of Essie /that lady is owner of Essie license in Czech Republic/, she was very unpleasant and basically told me, that I was silly to expect sales on new collections and she even didn´t apologized for inconvenience. I think that was highly unprofessional and I´ll never ever buy any Essie polish from the Czech representative. Ever. 


Do you also had any terrible shopping experience?

101 komentářů:

  1. Tak jeste ze jsem SMSku dostala v dobe, kdy utracim za jine veci, to by me asi hodne nastvalo, opravdu byla podana tak ze je sleva na vse a vzhledem k tomu, ze jim do plne 2. sms zbyvalo 75 znaku, vejit by se to tam veslo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to nepočítala, ale mám velkou chuť napsat na ČOI. Tedy, kdybych si to nechala poslat a na poště mě čekala dobírka na dvojnásobnou částku, to bych teprve zuřila.

      Vymazat
    2. Klamavá reklama, příp. klamání zákazníka...

      Vymazat
    3. Essie Česká republika5. června 2012 v 11:48

      Dobrý den, dovolte mi, abych na toto Vaše obvinění reagovala.
      Akce probíhala v týdnu od 13/5/12 do 21/5/12. Každá klientka od nás obdržela SMS zprávu :

      DEN MATEK! Pripravili jsme pro vas bajecnou slevu 50% od 13.5. do 21.5. na cely sortiment essie-shopu. Zadejte vas unikatni kod : XXXXXXXXXX . Sleva se vztahuje i na postovne. Ziskate mnohem vice... Vice info na www.essiecz.cz

      Na našich stránkách hned v prvním odstavci byl uveden rozsáhlý popis toho jak kod použít a zeleným písmem byla napsána věta, že slevy nelze slučovat, kumulovat ani se nevztahují na nové kolekce uvedené v sekci "Novinky v e-shopu " a také svého času v sekci " Předobjednávka " ( ve které tou dobou byla SUMMER COLLECTION, která měla být uvedena do prodeje 1.6.2012 )Toto vše bylo uvedeno po dobu probíhaní akce na našich stránkách.

      Dostaňme se nyní k této konkrétní objednávce : Klientka vytvořila svoji objednávku 13/5/2012 chvilku po 12.hodině. Druhý den byla klientka informována, že objednávka bude připravena z důvodu objednávání nových produktu ze sekce PŘEDOBJEDNÁVKA až 1.6.2012

      zde je ona objednávka:
      Mini Cube Resort Collection 1× 490,0 Kč s DPH (Novinky v e-shopu )
      Mini Cube Summer collection 2012 1× 490,0 Kč s DPH (Předobjednávka )
      Fair Game 15 ml 1× 290,0 Kč
      All Tied Up 1× 290,0 Kč (Předobjednávka )

      Způsob dodání: Osobní vyzvednutí v NAIL CLINIC - ZDARMA
      Celková suma: 1 560,0 Kč s DPH


      Dle této objednávky je jasné, že sleva se vztahuje POUZE na lak FAIR GAME... tudíž částka 1.415,-Kč je naprosto v pořádku.

      Pisatelka si přišla vyzvednout produkty a velmi z mého pohledu arogantní způsobem řekla, že pokud je to takto drahé, tak to nechce. Paragon jsem roztrhla na 1/2 a vrátila zpět do tašky, aby se taška poté mohla vrátit do skladu a vše vystornovat. Klientku jsem pouze upozornila, že příště by bylo dobré si řádně přečíst odkaz s SMS zprávy na více informací. Pokud pisatelce přišlo mé jedání arogantní tak se omlouvám, ale já tento pocit nemám. Ale to je pouze věc názoru!

      Pokud si navíc nejste jisti cenou nebo čímkoliv jiným můžete volat naši zákaznickou linku, kde vám kolegyně vše vysvětlí.

      Petra Benešová/ Essie team Česká republika

      Vymazat
    4. Asi si zavolám, mě by třeba zajímaly Vaše obchodní podmínky, které jsou v některých bodech v rozporu se zákonem. Nebo, že bych to rovnou nechala na ČOI..?

      Vymazat
    5. Essie Česká republika5. června 2012 v 14:07

      To samozřejmě můžete . Na to mate právo. Naše OP jsou sestaveny právním zástupcem a řídí se jimi prodej e-shopu. Odeslanim objednávky každy klient souhlasi s OP a o teto skutecnosti je informován před odesláním objednávky. Ještě nikdy jsem nezažilia, aby některý prodejce poskytoval slevy ze slev.... Tedy kromě outletu.... Ale to my opravdu nejsme:(

      PB

      Vymazat
    6. Milá paní Petro,
      děkuji za reakci, zajímalo mě, jestli se někdo z Essie ozve. Asi bych uvítala, kdyby jste to přátelsky řešila přímo na prodejně, ale nestalo se. Slova omlouváme se jsem neslyšela ani jednou, jen to, že je to celé moje chyba. Nehádala jsem se s Vámi, nediskutovala o ceně, nepřesvědčovala jsem Vás, že mi to musíte prodat se slevou. Jen jsem řekla, že v případě, že je objednávka za plnou cenu ji stornujeme /slovo drahé jsem nepoužila/. Jestli nesouhlas s vyšší cenou, která dle mého názory byla jiná, než s jakou jsem počítala na základě slevového kódu považujete za aroganci, budiž. Z mého pohledu bych brala i argument, že máte nestandardně formulované obchodní podmínky /byť formulaci sleva ze slevy zatím u jiné firmy neviděla/, což jste přímo na prodejně neučinila. Naopak jste používala argumenty o délce SMS, mém nepochopení principů slev. Paragon jste přede mnou roztrhala, je celkem jedno na kolik kousků.

      V článku si nestěžuji, že jste mi neprodala zboží, pouze vyjadřuji nespokojenost jako zákazník Vaším jednáním. Nepožaduji po Vás žádnou kompenzaci. Jen na svém blogu vyjadřuji svůj názor! Moje osobní zkušenost byla špatná, tak jsem se o ni podělila se svými čtenáři, nic víc, nic míň.

      Nicméně k Vašim komentářům opravdu nevidím jediný důvod, proč uvádíte konkrétní údaje ze soukromé objednávky.

      A i přes to co tu píšete si pořád nemůžu pomoct, trvám na tom, že po přečtení SMS nemohlo být jasné, že se sleva vztahuje jen na některé výrobky, viz Vaše formulace ... na CELÝ SORTIMENT eshopu.... . Takže mě nenapadlo zkoumat Váš web, jestli na mě zeleně, žlutě, nebo modře nevyskočí další skryté podmínky. A ani v objednávce, kterou jsem dostala do mailu NENÍ NIKDE UVEDENO, ŽE SE AKCE NEVZTAHUJE NA PŘEDPRODEJ tato omezení v ní prostě nejsou, tečka. Analogicky proč bych po objednávce, o které jsem se domnívala, že je standardní, měla volat na Vaši zákaznickou linku a na ní ověřovat všechny ceny? Domnívám se, že chyba byla i ve Vašem systému zpracování objednávek.

      Zcela mimo naši diskusi, mýlíte se když tvrdíte, že prodejce neposkytuje slevy ze slev. Vezměme si příklad sezónních slev v obchodních řetězcích, které narůstají od 30% do 70%, nebo další dodatečné slevové akce. Není to klasický příklad slevy ze slevy?

      Jen bych Vás pro příště chtěla požádat, abyste diskutovala na konci vlákna, nikoliv na začátku, když už reagujete i na obsah diskuse. Takové komentáře budu mazat a přesouvat jejich na konec vlákna.

      Vymazat
    7. Vážená PB, možná byste měli právního zástupce vyměnit;-) Já už u Vás chtěla nakoupit mockrát, protože mi některé akce přišly hodně zajímavé (i když čert ví, jak to s nimi bylo doopravdy, že?), ale už tenkrát mě Vaše prapodivné obchodní podmínky odradily a s takovými prodejci nechci jako zákazník mít nic společného i kdybych si jinde měla připlatit. Také je zajímavé, že dříve v obchodních podmínkách o tom na co všechno se slevy nevztahují nebyla ani čárka, celé to na mě působí, že jste to tam dodali až dodatečně po vystavení tohoto článku, i když bohužel důkaz nemám.

      Vymazat
    8. Také mám dojem, že v době, kdy jsem objednávala byly něktré obchodní podmínky jiné.

      Vymazat
  2. Ja s nimi mam uplne stejne spatne zkusenosti. Stejna akce probihala i v zime, zrovna kdyz byly ty silene mrazy a kdyz jsem v tech minus 18 prisla poprve, tak meli poledni pauzu. Neoznamenou nikde, na webu nic o poledni pauze nebylo a neni, oni proste poledni pauzu nemaji. A kdyz jsem tam sla druhy denv te , tak bylo proste jenom zavreno. Napsala jsem nastvany mail pani maitelce, ktera mi sdelila, ze preci maji pravo jit na obed, a ze jsem mela zavolat, ze by pribehly z obeda (ja jsem tam sla taky misto obeda, mam fakt cas vyckavat nez se seberou zrovna kdyz tam dle oficialni oteviraci doby maji byt). A ze ten nasledujici den se slecna manikerka porezala o skalpel a ze ji musely odvezt do nemocnice na siti. Opet, aniz by cokoli napsaly na dvere nebo zvedly telefon kdyz jim clovek volal. A hlavne ten ton toho mailu! Zakaznik je panem, to by si mela pani majitelka opakovat kazdy den pred spanim jako mantru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že problém bude v madam, její jednání a hlavně reakce jsou prostě arogantní, už jsem se s tím setkala několikrá. Pamatuji si, jak jsem před dvěma lety byla s allyoudesire na interbeauty a ta se zeptala, jestli je možné nechat mail na mailing list pro informace o nadcházejících kolekcích, dostala odpověď že oni nikomu zadarmo laky nedávají. Přitom žádný lak zadarmo od nikoho nechtěla, jen nedostávala ze států informace o nadcházejících kolekcích a chtěla dostívaat takové ty infomaily s popisem. Nic víc, nic míň.
      Prostě jak říkávala moje babička, pozná se, že neměla kinderstube.

      Vymazat
    2. Co se té otevírací doby týče, tak tu dodržovat musí. Pokud mají uvedeno v podmínkách, že nemají polední pauzu, může si paní psát o obědě cokoliv chce. To už by ČOIku velmi zajímalo. Lidsky každý pauzu na oběd pochopí, ale musí být uvedena na dvěřích a na stránkách. Právě proto, aby pak zákazník nestál u zavřených dveří a necítil se jak idiot.
      Ale to by paní měla dobře vědět, když vede prodejnu :)

      Vymazat
  3. Koukni ke mě na dnešní příspěvek, čirou náhodou jsme se sešli v kritice českého e-shopu...
    Na tohle nemám co říct, českým podnikatelům chybí základní slušnost a úcta k zákazníkům. Jako by jim nedocházelo, že je živí právě ti zákazníci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za upozornění, ve zkouškovém se nedostanu k blogům, plně s tebou souhlasím! Madam opravdu jedná se zákaznicemi, hlavně těmi mladšími přezíravě.

      Vymazat
    2. Jej, sešly...
      Když slepice dostane zodpovědnost, obvykle to dopadá katastrofálně pro celej dvůr...

      Vymazat
  4. Ja by som ich hned zrusila....vsak sa spojte a napiste na COI... nech sa takto nespravaju ku zakaznikom... urcite to dievcata nenechavajte tak...a hlavne jednu arogantnu majitelku...pa Sylvia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sylvo díky, asi to udělám, dost mi to vadilo.

      Vymazat
    2. Treba ju nekompromisne zhodit z trunu.... Zaujmave je,ze sa tam stale drzi a je tam...!!!Zeby si nikto este nestazoval??? Sylvia

      Vymazat
  5. Takže jsi jim to nakonec vrátila a neodnesla si ani jedinej lak, jestli to chápu dobře?
    Já to nemám ráda, když v těchto akcích a slevách bývá nějakej háček...nějaký ale...a že tam většinou je!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona předemnou roztrhala paragon na kousíčky /asi si představovala, že jsem to já/ a ani mi ten jede lak nenabídla. Prostě komplet taštičku přesunula vedle s konstatováním, že jsem tam měla jen presale.

      Vymazat
    2. Teda v ČR v tom bývá háček, v cizině to tak nebývá. Proto jsem třeba do objednávky nedala nic ze slev, protože jsem si říkala, že mi asi lak za 75 nebudou chtít prodat, ale toto, to jsem tedy nečekala. Fakt, její argumet s datem objednání mě opravdu dojal.

      Vymazat
    3. To ještě afektovaně roztrhala lísteček? Ty jo, tak to by přede mnou udělala jednou :D Dneska jsem udělala scénu na poště a myslím, že líná paní si pro příště rozmyslí tvrdit klientovi, že něco nejde.

      Vymazat
    4. Hehe, ne afektovaně, prostě ho roztrhala, což se teda před zákazníkem nedělá.

      Pošta je kapitola sama o sobě. Myslím, že třeba u nás to pošťáci mají dost blbé, prodloužili jim pracovní dobu, propouštělo se, takže mají větší okrsky a dostali navíc jinou agendu. Takže když si jdu v 7 vyzvednout balík co se vydává od 6, tak se občas stane, že není, nebo nebývá zpracovaný do systému a slečna na přepážce ho sáhodlouze hledá. I když teda krade celnice a česká pošta děsivě. Za poslední měsíc se mi ztratil balík z Koreje a hlavně balík ze Zunety, který byl dost drahý a teď se řeší, jestli půjde dohledat, nebo se bude posílat znova.

      Vymazat
    5. No, já jsem docela cholerik, to především :D Jde o to, že jsem potřebovala zařídit něco, co zařídit lze, jenže to vydá na víc práce než je např. zvážení balíčku. No, a samozřejmě to nešlo do chvíle, kdy jsem si nechala zavolat vedoucí, pak už to šlo :D
      Kradou jak strany, dělají díry do balíků a už mi rozsekali i lak :(

      Vymazat
    6. Ale jako politické by sedlo, ne :) ?
      Jo, tak "to nejde", když mají vše při ruce taky nesnáším, jinak já jsem taky cholerik, vždycky když zuřím, tak slyším maminku jak mi říká, s klidem, s klidem ono to nejde, že. My máme "super" poštu, která má zvlášť balíky a v druhé budově dopisy, jenže občas doručovatel nenapíše kde si máme zásilku vyzvednout, což je super v momentě, když je 18:00, vystojíš frontu, aby sis vyslechnul, to máte za rohem..

      Vymazat
    7. Cože? Tak to je teda fakt jednání jak po*er mě nohu!! Hodně hustý!

      Vymazat
    8. Cha, i tak se to dá říct.

      Vymazat
    9. K té poště... dnes jsem potřebovala poslat dva balíčky, z toho k jednomu jsem nejdřív potřebovala koupit bublinkovku. Jdu k okýnkům, kde se běžně pošta posílá a rovněž vydává a jsem PŘESVĚDČENÁ, že už jsem tam bublinkovky také kupovala. Nicméně mě paní poslala do vyšších pater a za roh. Tak stojím u okýnka, kde se rovněž podává a vyzvedává pošta a navíc nálepka "Doplňkový prodej". To jsou taky bublinkovky, ne? Tak jsem si tam vystála čtvrt hodiny, načež mi paní řekl, že tam ne, že musím za roh na Pokladnu, protože u okýnka žádné bublinkovky nemají. Ok, tak zase jinam a pak opět zpátky a zase čekat. Nakonec mi ještě zmrvila podací lístek, takže doufám, že balíček dojde jak má a nebudu ho muset nikde shánět a reklamovat, protože vsadím kecky, že by to s těmi čmáranicemi na něm nikdo nevyřešil... :-/
      Verunka

      Vymazat
    10. To je děs, já takhle jednou vyčekala frontu linoucí se jako had kolem budovy poštty, aby mi na řekli, že paní pošťačka to ještě nemá v systému, tak mám přijít zítra.

      Vymazat
    11. Nemáme náhodou stejnou poštu?? Občas mi to na té mé taky takhle připadá...

      Vymazat
  6. Paní majitelka zřejmě trpí nízkým sebevědomím, když si ho musí nahánět na ostatních. Potřebovala by nakopat do řiti.
    Po tom, co jsem tady četla, bych si tam nic nekoupila.
    A na tu čoi bych napsala určitě. Problém Čechů je, že si všechno nechaj líbit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych řekla, že spíš přebujelým, že. Učitě bych ho nikomu s klidným svědomím nemohla doporučit, Essie jedině ze zahraničí.

      Vymazat
  7. No doufám, žes jí to vytmavila! Já bych se ted neudržela...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, odešla jsem, stejně by s tím nešlo nic dělat, čeho bych tak jako dosáhla...

      Vymazat
    2. Bych si aspoň zchladila žáhu, takhle se mnou jednat jako se zákazníkem a ještě do očí, to bych se jí asi aspoň zeptala jestli si dělá "prdel" nebo to jako myslí vážně..?!

      Vymazat
    3. Dejni, já si myslím, že to funguje jen tehdy, je li recipient triády vnímavý. Myslím, že ani podnět ČOI, ani ostuda tady s ní nehne.

      Vymazat
    4. Tak já si zas myslím, že ostuda na internetu= potenciální odliv zákazníků a případná pokuta od ČOI už by i s někým takovým hnout mohly.

      Vymazat
  8. Huustééé :-o Jako musím říct, že s českým zákazníkem to taky občas není sranda. Ale zatím jsem nějaký extra výstup nezažila. Jako zákazník všude dobré zkušenosti! Chování majitelky moc nechápu...šlo o chybu/omyl a dalo se to snad vyřídit i slušně ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s tebou souhlasím, problém tkvěl v jednání a v té SMS, která je formulovaná tak, že implikuje slevu na celý sortiment. No a v jednání té paní, jak říkám, už jsem s ní jednou zažila výstup na interbeauty, problém bude prostě v ní.

      Vymazat
    2. Borůvko, máš pravdu, chyba je bohužel často v tom, že "buran" se často rozčiluje i tam, kde v právu není, na druhou stranu slušný zákazník, který je v právu radši nechá věc být... Štvou mě oba extrémy.

      Vymazat
    3. Dejničko, pokud jako zákazník "házíš hrách na zeď", tak se pokoušet o domluvu nemá prostě smysl ;o) Nevím, co bych udělala já... Ale pokud má Day zkušenost z dob dřívějších a jsou stejně peprné, tak to holt člověk pokrčí rameny a jde pryč (co taky s babou protivnou). Jen ten výstup s účtenkou mi pořád zvedá nitrooční tlak, fakt. Se divím, že tu účtenku nesnědla :D

      Vymazat
  9. A já sem přesně v těch slevách onehdá chtěla nakoupit, ale pak se mi to nějak rozleželo a nechala sem to být, no ještě, že tak. Jinak myslím, že ta paní asi pocítí s odstupem času na prodeji, že něco pěkně zbabrala. Někdy se až divím, jaká je čtenost blogů a hlavně jak se pak ty informace rozkřiknou...

    OdpovědětVymazat
  10. V cr jsou vsichni kreteni, kteri si chteji akorat s ostatnimi utirat zadek. Tak to proste je. Nedivim se zi ani trosku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, takhle kategoricky bych to neformulovala, mám dobré zkušenosti s nákupy na hairbeauty, xparfémech, elninu, greenvawe, nebo třeba belletfabric, kteří se chovají k zákazníkovi korektně a nikdy jsem s mimi neměla nejmenší problém! Ale prostě pokud je majitel/prodejce arogantní, tak i kdyby měl nakrásně exkluzivní zboží, tak prostě to je tak, jak píšeš.

      Vymazat
  11. Mňa raz pani v predajni presviedčala, že kolekcia o ktorú som mala záujem neexistuje.Bola to konkrétne kolekcia Go Overboard, ktorá sa na Slovensko síce nedostala a uznávam, ľudia, ktorí sa o to nezaujímajú nemajú ani odkiaľ vedieť, že niečo podobné existuje.Čo ma ale zarazilo, bol tón, akým mi to pani oznámila a do obchodu som potom nemala vôbec chuť vkročiť.
    Meggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Meggie, ta neiformovanost prodavaček je specialitka i v ČR, mám zkušenosti i OPI, klasicky Sephorou a spol., to samé v bleděmodrém. Nevím jestli je to obranná rekace, nebo jen nezájem.

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. Míno, to asi zíráme tak nějak kolektivně všichni. A můžeme jen zírat.

      Vymazat
    2. Tyjo, můžeš mi jenom vysvětlit, když jsi měla objednávku za nějakých 1560 a pak jsi na prodejně měla platit 1450, tak to je dobře, ne :D

      Vymazat
    3. Dali mi slevu jen na jeden lak. A to byl Fair Game z nějaké starší kolekce. Zbytek dali za plnou.

      Vymazat
    4. Aha, už to chápu, tys měla platit jen polovinu z těch 1560, že? Promiň, já to hnedka z textu nepochopila!

      Vymazat
    5. Asi to není jasně napsané, SMS byla ve znění 50 % sleva z ceny, takže jsem měla platit cca 780 Kč.

      Vymazat
  13. no tak to teda čumim.
    jako zkušenost nemám, ale chtěla jsem mít, už se k tomu nějakou dobu chystám, nicméně teda tento článek mě od toho dost odradil.
    V rámci možností s tebou soucítím a vůbec se nedivím, že tě to naštvalo - taky už bych se tam nevrátila.

    holt tady u nás v Čechách plno lidí stále ještě nepochopilo, co to znamena "konkurence", "konkurenceschopnoist", "slušné chování" a "zákazník_je_ten_kdo_nám_sem_sype_ty_prachy".
    o tom, že náklady na vytvoření stálého zákazníka jsou 4x vyšší než na udržení toho stáleho, o tom taky asi plno lidí neslyšelo.

    Jako ještě by člověk pochopil, že se neumí chovat někdo, kdo třeba prodává rohlíky (nemířím teď proti někomu, kdo prodává rohlíky, tak pardon), ale zboží, které není zrovna nejlevnější... To mi přijde jako některé ty blbky v Sephoře. Ty místo toho, aby prezentovaly a náležitě se pokusily prodat aktuální kolekci DIora, tak jen mávnou rukou "jo to je tady" a dál se studujív zrcadle. Nechápu. Něco podobného by si např. v Anglii nikdo nedovolil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě teda připomínalo její chování prodavačky v zelenině v dobách minulých. Myslím, že by si to nedovolili ani jinde v Evropě, ale ďábel tkví v detailech, jestli se chová takovýmto způsobem ke všem zákazníkům, tak se jí to v době ekonimické krize vrátí jako bumerang. Myslím, že kdyby se mnou jednala slušně měla by zajištěný nákup minimálně jednoho laku z každé kolekce, takhle své peníze utratím jinde. Nakonec na tom nejvíc bude škodná značka Essie, protože si asi žádný jejich lak dlouho nekoupím.

      Vymazat
    2. tak update - nejen v Sephoře ale i v Edenu v Marionnaud. Rozhlížím se po Clinique BB, a jak tak nikdo ke mně nejde, najednou stojím u Dioru, slečna dorazila a co že chci - tak jí povídám o tom BB krému a ona na to - ale tady to stojíte u Dioru.

      Tak jí povídám, že to vím, že vidím, ale že než se uráčila ke mně dojít, tak jsem holt stojan obešla až k Dioru.

      Vymazat
    3. Klasika, zajímalo by mě jaký mají plat, nejsou ohodnocené dle prodeje?

      Vymazat
    4. no hele ja ten plat radši ani vědět nechci, vzhledem k tomu, že já sama pracuju v neziskovém sektoru a mám VŠ, tak bych z toho pak ještě mohla omdlít:D; horko mě totiž polévá i při představě, jak maji všechnu tu kosmetiku, co tam maji vystavenou, k dispozici za pakatel, to mě omejvaj uplně:DDD

      ale od prodeje asi placené nebudou, páč to bych si ten servis a chování pak představovala třošinku jinak.

      (dneska podobná situace v Fann ve Fénixu (Vysočanská), tam mi zase pro změnu slečna tvrdila, že vzorky má k dispozici pouze k prodeji:-)

      Vymazat
  14. Děkuji za článek, třeba si ho paní majitelka přečte! Já už jsem si párkrát z českého Essie chtěla objednat, ale po přečtení článku mě přešla chuť úplně ;) Neprofesionální zacházení nesnáším, zvláště když se jedná o né úplně levné zboží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že by to s ní nehlo. Pokud mohu radit, tak radši nakup jinde, třeba zkus OPI, nebo China glaze.

      Vymazat
  15. Denně jednám s lidmi - zákazníky a tohle bych si nedovolila! Vše se dá vyřešit dohodou, ale je to bohužel jen o ochotě. Dělají si reklamu sami sobě, oni na to časem přijdou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dá, ale někteří lidé si prostě nedají říct. I když velký salon na Vinohradech asi dokazuje, že i když se chováš jako buran, můžeš to daleko dotáhnout.

      Vymazat
    2. Na každou buranku se někde vaří voda :) Mě by to asi hrozně naštvalo, už kvůli tomu zklamání, že jsem se těšila na nové laky a nesu si domů ... nic.

      Vymazat
    3. Já se poohlížím jinde, ale asi si místo toho koupím nějaké pěkné látky.

      Vymazat
  16. Ty blaho, no tak to je mazec, to si v anglii fakt nedovoli! Napis na COI, at si to ta zenska za ramecek neda! Jsem si normalne ted nedavno objednala na Asosu, ze meli 24% slevu. V emailu bylo pouzijte kod a nebylo tam nic o vybranych vyrobcich. tak jsem nakoupila, zaplatila a pak jsem zjistila,ze jsem dostala slevu jen na vyrobky neslevnene. napsala jsem jim email.ze v promo emailu o tom nebyla ani zminnka,ani v jejich terms&conditions a oni mi normalni vratili penize na tu 24% slevu na vse! Tak se ma jednat se zakaznikem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě proto ti závidím UK customer service. Ten český stojí za houby. Nedáno jsem z britského shopu kupovala sérum, které po týdnu používání přestalo fungovat, pumpička prostě nepumpovala, psala jsem jim co s tím a oni mi ješt ten den na svoje náklady poslali druhé balení!!! To u nás by diskutovali, že mi to spadlo, že je to moje vina a nic. Takže rozdíl je propastný.

      Vymazat
    2. bohuzel. ja bych se ted uz nenechala odbyt prave kvuli mym zkusenostem,ze se opravdu da ridit podle 'nas zakaznik, nas pan'

      Vymazat
  17. To je tedy jednání, fuj, když to v nebylo uvedeno v sms, tak by to mělo platit na vše, nebo by tam mělo být napsáno - další podmínky slevy naleznete na www.blabla.cz

    A ještě to jejich vyjádření je hezky arogantní...

    katushkaa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda, že nejsem jediná komu se zdá formulace SMS nejasná a vyjádření též.

      Vymazat
    2. Jsem se totiž nakrkla jen při čtení toho článku, takovýhle věci mě dokážou nehorázně rozlobit....grrr

      Vymazat
  18. Jako paní bude asi opravdu mentálně níže, pokud při takové objednávce, kde je uveden slevový kód, do mailu nenapíše: "pouze se chci ujistit, že jste si vědoma, že většina vaší objednávky nebude slevněna, protože nesplňuje podmínky uvedené na stránkách". Případně jde i zvednout telefon :)
    Osobně bych dopadla asi naprosto stejně, protože pokud mi dojde SMS, kde čtu, že je to na VŠECHNO, už nečtu další věci na stránkách a ihned klikám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebyla by to zas až taková práce, že?

      Já si na podmínky obvykle dávám pozor a mám pocit, že na těch stránkách v době kdy jsem objednávala nebylo napsáno o tom, že se sleva nevztahuje na předprodej. Teď už si tím ale nejsem jistá na 100%. Myslím, že paní Petra to rozsekla, když publikovala znění celé SMS zprávy.

      Vymazat
  19. Pokud mi přijde SMS, že sleva platí na celý sortiment, počítám s tím, že to tak je....

    A to, jak paní obhaujuje své ne/slevy mi přijde poněkud úsměvné. Přeci jste nemohla předpokládat, že na to a to bude sleva? Nejsme outlet, neděláme slevy ze slev, copak jste Dajano na hlavu, že si to myslíte? :)) (osobně mi tedy není moc jasný, o jaký slevy šlo, když šlo o novou kolekci..)

    Uveřejňovat detaily o soukromé objednávce mi přijde krajně nevhodné. Být zástupci Essie, tak se omluvím za nedostatečně srozumitelné informace ohledně nároku na získání 50% slevy a dále mlčím a šoupu nohama tedy....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky moc že nejsem sama, komu se zdá SMS nejasná a zbytek též.

      Vymazat
  20. Day, tohle mě fakt nadzvedlo ze židle. Rozhodně podnikni/podnikněte nějaké další kroky! Jinak budou se zákazníky i nadále zametat jako s hadrem.
    Já s nimi taky nemám bůhvíjaké zkušenosti, tu aroganci jsem pocítila taky. I když šlo relativně o blbost, ne o takové peníze. Myslím, že to byla ta samá slevová akce, ve které jsem si koupila kostičku 4 malých láčků z loňské letní kolekce, k tomu byl jeden celý lak zdarma. Inu, jsem zvyklá se ve všech e-shopech registrovat, kde to jde. Tady to jde také, ale zřejmě jen pro lidi s IČO, jak jsem se od paní později dozvěděla. Samozřejmě to ve formuláři registrace ani pod ním nikde uvedené není - hvězdičkou označené (požadované) údaje jsou jen jméno a příjmení, e-mail a přihlašovací jméno. IČO ani DIČ hvězdičkou označené nejsou. Tudíž jsem se registrovala, přišel mail s výzvou, ať počkám na potvrzení registrace. Tak čekám...a čekám... a čekám a ono pořád nic. Tož jsem objednala bez registrace. Když jsem si pro objednávku šla, samozřejmě jsem se na to ptala. Tón, jakým mi odpověděla, ze mě dělal hlupáka a blbce rovnou - prý registrovat se smějí jenom živnostníci, "kdybyste si to všechno na stránkách přečetla". Na moje argumenty, že nic takového v registraci nestojí a žádné IČO to po mně nechtělo, něco zablekotala, už nevím co. Asi něco v tom smyslu jako "na co vy asi tak registraci potřebujete". No, potřebuju, třeba abych si mohla zkontrolovat svoje objednávky. Ještě jsem ji to zkusila jednou vysvětlit jinak, ale marně. Tak jsem zaplatila a odešla, bavit se racionálně s blbcem fakt nemá cenu a můj čas je pro mě moc drahý.
    Říkám, byla to pitomost, ale to zacházení se mnou se mi vůbec nelíbílo. Natožpak to, co provedla tobě. Tfuj! Pekelné síly nebo ČOI na ně!!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá, tak je nás evidentně víc, kteří jsme měli s jednáním problém a měli jsme pocit, že s námi jako platícím zákazníkem není zacházeno slušně. Z jedné strany se mi ulevilo, že v tom nejsem sama. Z druhé strany snad tato diskuze povede u paní majitelky k sebereflexi, že asi "něco" nebude úplně v pořádku.

      Jinak na stránkách Essie se člověk dočte ledacos, třeba o tom, že všichni kteří tvrdí, že laky Essie nejsou plně krycí ve dvou vrstvách a nedrží 14 dnů plácají nesmysly. http://www.essiecz.cz/post/jak-spravne-lakovat-essie-laky-6/
      Cituji: "V mnoha diskuzích na internetu se dočítáme, že laky essie nekryjí, že lak nevypadá tak jako v lahvičce...
      Že musíte aplikovat více než 2 vrstvy... Toto vše je NESMYSL....
      Proto jsme se rozhodli vám ukázat jak správně používat laky essie, jak správně lakovat, aby jste měly nehty nalakované laky essie až 14 dní.....
      Přineseme Vám podrobnou foto story o lakování nehtů..... Připravujeme....." konec citace.

      Já nevím, ale ne každý lak kryje ve 2 vrstvách a nezáleží na značce. Prostě to tak je. Některé Essie laky kryjí v jedné vrstvě, většina ve dvou, ale vzhledem k šíři nabídky, asi není divu, že je i několik laků které ve dvou vrstvách nekryjí i kdyby se člověk rozkrájel. Navíc třeba jak tvrdí, že laky na nehtu vypadají jako v lahvičce, tak třeba první várka Tart Deca po nanesení jakéhokoliv top coatu zoranžověla, většinou jsou dost podobné, ale tvrdit se to nedá. Nejproblematičtější je tvrzení o až 14 denní výdrži, ta se odvíjí od kvality nehtu a taky jestli pracuješ rukama, nebo je často máčíš ve vodě. Samozřejmě, že správný postup může prodloužit výdrž laku, ale nakonec je ot o nehtech na které se lak aplikuje. Takto kategoricky něco tvrdit je téměř kontraproduktivní.

      Vymazat
    2. No, jako to mě taky naštvalo...myslím, že tímto tvrzením dělají z nehtových nadšenkyň totální blbce....Mimochodem, zajímaly by mě ty jejich "rady" (beztak to bude něco jako použijte podlak i nadlak Essie a nazdar bazar).
      Některé laky Essie opravdu kvalitní nejsou, to je pravda. Např. aplikace van d´go je katastrofa, Turquoise and Caicos příšerně NEkryje a nemám na něj trpělivost. A druhou stranu na mě zase dobře drží. Zase jsou ale jiný barvy, který mě přijdou fajn. Ale co je NESMYSL, je takovéto kategorické tvrzení jako na stránkách...

      Vymazat
    3. Heh, tak tohle jsem už nečetla. Ale sebevědomí jim evidentně nechybí. Asi ještě neslyšeli o tom, že kvalita nehtů každého člověka se na výdrži značně podílí. Takže jako někdo může nosit lak do odlakování bez jediného oprýskání, někdo musí co tři dny lakovat znovu. U těch svých bych si tipla, že i při dodržení všech správných postupů, použití správných nad- a podlaků a všech opičáren okolo bych to nevytáhla na víc jak... hmm, dejme tomu 6 dní (a v tom případě bych pak asi bouchla šampaňský). Krom toho neznám jedinou značku, jejíž laky by VŠECHNY kryly ve dvou vrstvách, natožpak v jedné. Prostě neexistuje.
      Jinak ovšem obdivuji tvůj optimismus v zamyšlení se nad sebou paní majitelky. Myslím, že se nezamyslí 8-) Kšeft jí jede, tak proč se zamýšlet na pár nespokojenými zákazníky?

      Vymazat
    4. Ještě bych jen dodala, že o profesionalitě taky částečně svědčí pravopis a stylistická úprava textů na stránkách. Občas jsem se v tomhle ohledu docela pobavila :D

      Vymazat
    5. Předběhla jsi mě, opravdu nechápu, že obchodu, který se prezentuje na veřejných stránkách a hraje si navíc na něco luxusního tohle není trapné a nenechá si to někým opravit nebo aspoň projet nějakým prográmkem, vím, že takové existují. Za "aby jste" a podobné zhůvěřilosti bych plácala rákoskou přes prsty a hnala zpět do školních lavic!

      Vymazat
    6. Přesně nad "aby jste" jsem se pobavila... a mezi námi děvčaty, celé stránky mi přijdou trochu podomácku udělané. Ovšem ani opi u nás na tom není lépe, stránky neviděly update tak rok minimálně.

      Vymazat
    7. Přesně, já netvrdím, že každá značka musí spolupracovat s blogerkami, nebo zahlcovat uživatele novinkami, ale trocha aktuálních informací by nezaškodila. Přitom třeba editorialy v instyle kdysi měli docela slušně udělané, tak by mě zajímalo jak to je?

      Vymazat
  21. Day, docela si me potesila. Nejsem tedy jedina kdo tu akci "nepochopil" :D Ja si taky objednala asi 5 laku s tim, ze je to 50% sleva a pokud by se nevztahovala na jiz slevnene laky, tak bych si myslela, ze mi system odmitne ten slevovy kod, ale ten ho prijal s tim, ze sleva bude zapocitana az prijetim dos sytemu ci co... a nic :) Takze si je taky nekoupim, ne ze by to bylo tak drahe, ale hodily by se do give-away, co planuju. Ja se priznam, ze me ponekud prekvapilo, kdyz jsem tam byla pro laky, ze ta pani, co tam pracovala, byla jaksi v domacim (teplaky, tilko), coz se mi moc k luxusni znacce nehodi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS: hlavne, vymluva, ze se to SMS nevleze...tak misto "sleva 50% na cely sortiment" dame "sleva 50% na VYBRANY sortiment, viz nase www stranky" a je to...jakypak nevleze ;)

      Vymazat
    2. Já jsem je kupovala se stejným záměrem. A souhlasím s tebou.
      Fromulovat SMS šlo i lépe i když kdyby mě došla SMS s nabídkou slevy na vybrané výrobky asi bych se ani nepodívala.

      Vymazat
  22. Já mám s tímhle internetovým obchodem taky špatnou zkušenost. Taky jsem si objednávala v rámci akce 50 % sleva, ale už je to tak půl roku zpátky. A taky zapomněli v SMS uvést jednu dost zásadní informaci. Takže od nich si už nikdy nic neobjednám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kláro, mrzí me to, už jen proto, že Essie má fakt moc pěkné laky a člověk pak přenáší pifku na celou značku. Navíc nejde o jen tak nějaký eshop, ale eshop oficiálního zastoupení. Ach jo.

      Vymazat
    2. Na laky jsem se těšila, protože Essie mám ráda. Když jsem dostala výzvu na vyzvednutí zásilky a viděla tu sumu, tak jsem se zhrozila. Napsala jsem jim e-mail, kde jsem všechno vysvětlila a slušně se zeptala, jak tu slevu počítají. Paní nebo slečna, co mi odpověděla, ze mě udělala úplného pitomce. A vysvětlila mi, že je sice pravda, že sleva se vztahuje na veškerý sortiment. Ale vlastně to tak pravda úplně není a sleva se vztahuje jen na něco. A měla bych vědět, na co sleva platí a na co ne. Jsem snad jasnovidec? Takže od té doby všechny zprávy o dalších podobných akcích hned mažu.

      Vymazat
    3. Takže v podstatě stejné jednání s jakým se setkala většina lidí co v eshopu nakupovala. Každopádně za takovéhle zacházení ani ta sleva nestojí.

      Vymazat
  23. Tak to ma mrzi...skoda, ze si to subdistributori dokazu takto pokaslat...nevadi, esteze existuje internet a my nie sme odkazane iba na jeden obchod :) Inak, od dnes si ta pridavam k odberu, uz nechcem, aby mi unikol od teba nejaky clanok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to opravdu velká škoda, Essie je má někeré laky skvělé, ale asi tak. A děkuji za pochvalu :).

      Vymazat
  24. Ahoj vsichni,
    musim rict, ze me clanek zaujal a docela od nakupu u Essie odradil. Je pravda, ze pri tech cenach by mohla byt pani trosku uctivejsi.
    Jak pise rada z vas, myslim, ze neprilis profesionalni a ochotne jednani je pro ceske obchody typicke. Ja mam obecne lepsi zkusenosti s online nakupem, zaprve lepsi ceny, to je jasne, ale v 99% pripadu se mi pripadnou reklamaci snazili vyridit okamzite a k me spokojenosti. Jednou jsme dokonce dostala parfem zdarma, kdyz mi omylem poslali jiny, tak mi ho nechali a poslali jeste ten spravny :-)))
    Nicmene v kamennych obchodech je to tristni, desna bida. Krome toho, ze casto mam dojem, ze pani prodavaku prace vyslovene nebavi a ja jako zakaznik ji v podstate svou pritomnosti obtezuji, tak celkove se servis se zahranicim neda srovnavat. Napriklad jak tady nekdo zminuje: VZORECKY ... v zahranici je zcela bezne, ze o ne muzete pozadat a nidkdy se mi nestalo, ze by mi je nedali a dale dostanete furu vzorku ke kazdemu nakupu. Tady aby clovek prosil a zebral snad ve vsech obchodech, kam jdme prisla. Dokonce i v lekarne, kde jsem prosila o vzorek kremu na citlivou plet, mi ho pani davala s nejvyssi neochotou. Pritom snad vzorek je od toho, aby cloveka nalakal ke koupi, nebo ne??
    Z posledni doby mam v tomto smeru neprijemnou zkusenost s Lush v CR. Kdyz jsem zila v Londyne, tak jsem tuto znacku na doporuceni kamaradky chtela vyzkouset. Pani v prodejne na Oxford Street mi bez jakehokoli nakupu velmi ochotne nabalila zcela zdarma vzorecky nekolika masek, kremu i cistidel a jeste byla tak nadsena a usmevava, ze jsem odchazela s naprosto blazenym pocitem spokojeneho zakaznika. Za to u nas, kdyz jsem nedavno vyrazila do Lush na nakup, tak jsem byla jednim slovem v soku. Nejen ze jsou tady naprosto premrstene ceny, ale slovo vzorek snad neznaji. Snazila jsem se slecne prodavacce vysvetlit, ze mam velmi citlivou plet a nechci utratit spoustu penez za neco, co po prvnim pouziti vyhodim, protoze mi to nesedi. Dokonce jsem v zoufale snaze ziskat vzorek nabidla slecne, ze ji ho zaplatim. I tak jsem se dovedela, ze proste vzorky se nedavaji. A to i presto, ze jsem pri teto prilezitosti v prodejne utratila pres 1000 Kc, takze myslim, ze dva vzorecky jsem si vice nez zaslouzila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já jsem nikdy problémy v ČR lush neměla i když to bylo asi před dvěma lety, dostala jsem k menšímu nákupu masku na vlasy. Posledně jsem měla nákup na 2000 a nic jsem nedostala. Takže asi jsou na vzorky skoupější než byli před tím. Ale co mě taky nebaví jsou české ceny, ty mi vzhledem ke kvalitě přijdou absurdní.
      Ale obecně dostat z někoho konkrétní vzorek bývá trochu problém hlavně popkud chceš něco levnějšího a pokud nejdeš do specializovaného obchodu. Blbou zkušenost mám třeba z lékárny ve Vodičkově Ulici vzorek krému od La Roche Posay a paní magistra ve Vodičkově v lékárně si mě od hlavy k patě prohlédla, asi jsem ji obtěžovala svou existencí, podívala se do zásuvky narvané vzorky a řekla, že ho nemá, ať si ho seženu jinde. Zaklapla zásuvku a odešla zpět ke stolku lelkovat :).

      Vymazat
  25. Zrovna jsem chtěla u Essie něco objednat a tak jsem chtěla kouknout jestli někde není nějaký slevový kupon, který bych mohla při nákupu laků používat.
    Diskuse mne trochu překvapila.
    Ano souhlasím s tím, že znění sms by bylo zavádějící a určitě bych si nějakých barevných proužku nevšímala protože bych si myslela, že když se psalo všechno tak všechno (přitom stačilo zaměnit slovo všechno za vybraný a byl by klid).

    V Essie jsem už okouněla několikrát a často jen okouněla bez nákupu a vždy se mi všichni věnovali a byli příjemní. Dokonce se o mne jednou starala nejspíš sama paní majitelka (nejsem si jista, pouze si myslím, že to byla ona) a neměla žádný problém, byla milá vstřícná a do žádného nákup mne netlačila.
    Takže si tak nějak myslím, že jak se to občas stane tak si lidé občas nesednou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačilo málo a bylo to jinak, ale bohužel nic takového... A když se zaregistruješ do jejich systému, mívají akce docela pravidelně.

      Já jsem Essie kupovala na veletrzích často, přišla jsem, prohlédla si, koupila, kromě "incidentu" s AYD jsem nidky "problém" neměla. Při předchozím nákupu mě nechaly prodavačky v salonu docela dlouze hrabat jejich stojany a nenutily k nákupu, takže plusové body. Ale v momentu, kdy paní majitelku zaženeš do kouta, zapomíná, že se pohybuje ve sféře podnikání/službách a její reakce nejsou adekvátní. O čemž svědčí nejen má zkušenost, ale i zkušenosti výše zmíněné...
      Každopádně přeji hodně úspěchů s lovením slevového kupónu.

      Vymazat
  26. Nejsou oficiálními zástupci Essie. Ochranná známka, kterou mají na webu uvedenou, je podvrh. Může ji používat jen L'OREAL. Dámy pouze nakoupí a prodají. Vydávají se za někoho, kdo nejsou. Pravé peklo by jim způsobila pouze ČOI nebo právě firma L'OREAL.

    OdpovědětVymazat
  27. Dekuji za clanek a dekuji za upozorneni, prave jsem koukala na ceske stranky essie. Nebudu sprosty ale ta kravka majitelka ma maslo na hlave. Tak to radeji budu kupovat v cizine, navic mame to kousek. N.

    OdpovědětVymazat