China gaze City Siren

Mám ráda červené laky na nehty ve všech podobách a bývám k nim velmi nekritická, takže nečekejte ostrá slova proti odstínu o kterém se domnívám že představuje nejklasičtější/krásnější/ikoničtější/úžasnější lak, který by ve sbírce měla mít každá.
China gaze City Siren je klasický višňový lak, se kterým nikdy neuděláte chybu. Vím, že teď jsou spíš v kurzu neonky a spol., ale co takhle malý lobbing za klasické červené? Myslím, že s tmavou červenou zřídkakdy uděláte chybu a hodí se ke všemu, ale je fakt, že vyžaduje totéž co červená rtěnka, precizní aplikaci a hlídat jestli je v perfektním stavu. 
Ale zpět k City Siren, jak asi sami vidíte je to višňový, krémový lak, trochu tmavší červená se studeným podtónem se krásně vyjímá na světlé pleti. Lakuje se velmi dobře, není ani moc tekutý, ani moc hutný, prostě tak akorát, velmi slušně pigmentovaný, na fotce jsou obligátní dvě vrstvy.
Teď k negativu, rozhodně se nejedná o lak který jste nikdy neviděli, podobných laků, které jsou variacemi na tmavou červenou existuje obrovské množství a vyrábí je téměř každá značka. Nicméně pokud ji zrovna sháníte a nechcete moc utrácet je dobré se podívat u China glaze. Tu svoji jsem koupila na hairbeauty, aktuálně mají laky od 40 do 120 Kč, což mi přijde velice příjemné.
Celkový dojem:
  • pozitivem: krásný tmavě červená
  • negativem: potřebujete "další" tmavou červenou?
Summary: I firmly believe that red is the colour for every women. I simply love reds, bright reds, muted ones, cool toned, warm toned, all of them, however my all time favourite is vine red. It´s classy and timeless. As you can see China Glaze City Siren is that type of red, dark red creme with strong cool undertone, that look exceptionally on pale skin tones. Nothing new, for someone maybe boring, but you rarely can go wrong with creme red. Excellent consistency and staying power.

14 komentářů:

  1. Do rudých nebo růžových nehtů jsem se poslední dobou zamilovala. A tenhle odstín je moc krásný! Vybavila se mi Sněhurka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kuji, já je taky můžu, si neskromě myslím, že se ke mě hodí.

      Vymazat
  2. Ten je krásný, určitě někdy pořídím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míno ano, musíš nějak přejít k červeným i když zelené asi budou pořád favoritem, že ano.

      Vymazat
  3. No jako, je dobrá. U Borůvky jsem psala, že Vodka and Caviar je klasika a must-have pro ženu-svůdnici, a tohle je naopak pro ženu neméně elegantní nebo přitažlivou, ale narozdíl od té předchozí už má svýho chlapa doma. Tak to vidím já :D A nehledě na moje asociace bych ji s chutí nosila! Bezvadný odstín, a máš krásně nalakováno.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děuji, není to zas až tak perfektní, ale na světlé pleti se krásně vyjímá. Si asi nalakuju na jednu ruku rudou, na druhou višňovou a půjdu se ho zeptat :). Už to vidím, hmm, červený.

      Vymazat
  4. Krasne nalakovano, ale nic pro me, vubec se v techto stinech necitim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to chápu, není to tvoje barva, já zase nemusím oranžové a jedovatě zelené a hlavně prasečí růžové.

      Vymazat
  5. Strašně se mi líbí. Jen mě napadlo, zda není podobný OPI Manicurist of Seville?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jari, já jsem Manicurist měla tak dávno, že si nejsem jistá, ale řekla bych, že bude, ale nakolik to neodhadnu.

      Vymazat
  6. Tak to se mi moc líbí, taková upíří barva :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě ani nenapadlo, ale v podstatě máš pravdu, je to true blood :)))-

      Vymazat
  7. Jé, tyhlety vínový laky jsou prostě nesmrtelný! :-)

    Jinak rozjíždím nový blog a budu ti moc vděčná, když se podíváš.

    www.blackberrysundae.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. aaach,jak je to takovéhle červené, tak to já teda můžu, je to tak krásně elegantní:-)...

    OdpovědětVymazat