Illamasqua illuminator Fondle

Asi jsem se nezmínila, ale zbožňuji tekuté rozjasňovače. Jedinou podmínkou je, že musí být bez třpytek a věřte mi není to nic příjemného, když zlaté částečky postupně podléhají gravitaci a přesouvají se z obličeje na oblečení, nejlépe pokud jste oblečeni do černého roláku.
Nejspokojenější jsem s perlovými odlesky, většinou je aplikuji pod obočí a na vrch lícních kostí (těsně nad tvářenku) a jakoby vygumují únavu pleti. Téměř ideální jsou pro mne Benefit Moon Beam a Clinique All about rub 02 Sheer radiance. Oba jsou velice decentní a ladí k odstínu mé pleti. Ale samozřejmě,že mi to nedalo a byla jsem zvědavá s čím přijde Illamasqua. Pořídila jsem si rozjasňovač Illamasqua Fondle - podle starých webovek a naivně čekala světloulince růžový rozjasňovač a přišlo toto.

Barva Illamasqua Fondle je sice růžová, ale docela tmavá růžová a výrazná se zlatým leskem - po rozetření je zlatavý lesk velice výrazný, takže původní využití nepřicházelo v úvahu. A proč nejsem z produktu kdovíjak nadšená?
1. Když si něco koupím, tak bych to chtěla používat. Jako rozjasňovač ho nemůžu použít vypadala bych jako Marfuša, takže ho nepoužívám moc často, jen příležitostně jako tekutou tvářenku. 

2. Další velké mínus je balení. Stejné balení jako u lesků, tzn.měkčí plastová tubička s pevným plastovým vrškem. Není to praktické - rozjasňovač totiž nemá lepivou konzistenci lesku (je hodně tekutý) a vy tak nemáte šanci vymáčknout požadované množství, musíte zatlačít a tubička na vás vyflusne větší množství rozjasňovače než potřebujete a protože ho potřebuju jen málo, zbytečně vyplýtvám množství produktu.

Celkové dojmy:
  • pozitivem: jako tvářenka není špatný
  • negativem: jako rozjasňovač pro mne nefunguje!, nepraktické balení.

Summary: Overal I´m not satisfied with Illamasqua illuminator Fondle. Packaging is bad,  same as their lipglosses but consistency is less sticky, hence plastic tube and hard plactic cap is not practical. I always get more product than I want and waste it. My other problem is colour - old web was terrible, this should be pale pink and as you can see it isn´t, I cannot use it as illuminator simply because it is too strong (very visible golen sheen) insted I use it as liquid blush.

2 komentáře:

  1. Vypadá moc hezky, ale taky bych to viděla spíš tak na tvářenku, maximálně na lícní kosti. Na obličej mi přijde moc růžový. A nelepí? A jaká je prosím tě výdrž, když ho dáš jako tvářenku?

    OdpovědětVymazat
  2. Yarisse, nelepí, drží slušně (i když já si na tvář pořád sahám, takže nic nevydrží celý den).

    OdpovědětVymazat