OPI Who The Shrek Are You? a OPI Fiercely Fiona

Dvojitá nálož - Shrek a jeho drahá polovička Fiona alias OPI Who The Shrek Are You? a OPI Fiercely Fiona. Totální úlet, nevyšla jsem s nimi ven.
OPI Who The Shrek Are You? je jablková zelená, nebo hrášková polévka naředěná smetanou. Hodně jasná zelená, nic pro slabé povahy. 
Lakoval se solidně, je trochu tekutější (vodová konzistence s horší pigentací), tři vrstvy. 
Pokud neseženete Shreka, téměř totožná je Misa Green with Envy, kterou si plánuji koupit, protože se mi bude hodit ke kabelce.
OPI Fiercely Fiona se vymiká záplavě žlutých, protože má silný zelený podtón. Doma neměla úspěch, nebudu unavovat přirovnáními co vše připomíná. 
Lakovala se dost blbě, byla pastózní a dělala díry. První pokus jsem odlakovala a toto je opatrný druhý. 
Je fakt, že jak jsem editovala fotky, začalo se mi po ní stýskat. Docela bych ji ještě dala šanci. Zase platí to co u Shreka, ven bych s ní moc často nevyšla. Tak jednou ročně, za hezkého počasí.
A lahvičky bok po boku a hádejte, kdy přijde Kocour (bez bot)?
Celkové dojmy:
  • pozitivem: neotřelé barvy (zelená a žlutá)
  • negativem: blbě se lakují (Shrek je moc řídký, Fiona hustá) a  neotřelé barvy (zelená a žlutá).

Summary: Probably seen elswhere, anyway here are my photos of OPI Who The Shrek Are You? a OPI Fiercely Fiona. Both are from Shrek collection (surpr ise, surprise). Shreck is apple green (or pea soup) and Fiona buttery yellow with strong green undertones. I´ve never wear them outside, just swatch them, they realy are for special occasion, not for everyday wearing. Application was good, Shrek is on watery side, Fiona on thick. Both are three coats. More unique is Fiona, I  haven´t seen pale yellow with green undertones on the other side perfect dupe of Shreck is Misa Green with envy. And that´s all for today, my friends. 

10 komentářů:

  1. Musím říct, že se mi libí obě barvy, ale je fakt, že bych nejspíš Šreka nenosila, ale Fionu asi jo :D
    Mimochodem jsou přebytky pořád ještě aktuální?

    OdpovědětVymazat
  2. Já oba nosit budu a moc se na ně těším, jen to nějak nestíhám, čas letí a nevyzkoušené laky neubývají... teprve teď mám tvůj Dress to Empress a je to zklamání, z wishlistu ho smažu.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám Shreka na cestě a jsem na něj moc zvědavá. Napřed jsem z téhle kolekce nechtěla nic, pak Zlatovlásku a oslíka a nakonec k tomu přibyl i Shrek a Kocour. Tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  4. An: Dobře napsáno, tak teď už je :)

    Peti: Jé tak to mě mrzí, já ho mám ráda, copak se nelíbí?

    Jari: To by chtělo celou kolekci na vyzkoušení, pak budeš vědět co se líbilo a co ne. Těším se na fotky.

    OdpovědětVymazat
  5. A i ty laky jsou ještě k mání? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ano :), u čeho není napsáno prodáno.

    OdpovědětVymazat
  7. Ja mam z tehle kolekce Fionu, kocoura a oslika. Oslik je perfektni, ale Fiona je desiva. Ve ctvrtek jsem se chystala na Shreka do kina a rozhodla se, ze si nalakuju Fionu. Po jednom nehtu jsem ji sundala. Lakovani s ni je des, navic mi ani moc neslusi.

    OdpovědětVymazat
  8. Hm, tak to si mě moc nepotěšila, že Fiona se blbě lakuje, já na ní měla zálusk...:-(
    A ten Shrek, já pořád nevím, má docela blízko k mojí vytoužené zelené, ale něco tomu chybí...

    OdpovědětVymazat
  9. Zrovna mám Shreka na sobě a nějak víc se mi zalíbil. Když jsem ho měla poprvé, byla jsem v šoku, barva se mi moc líbila, ale na nehtech nevím. Teď, po návratu z Chorvatska, mi sedne nějak líp, manžel ho vybral z pěti laků, že si ho mám nalakovat, a líbí se mu. Jemu se vůbec líbí žluté, zelené a modré a nemá rád červené :o :)) Fiona se mu líbila, ale to její lakování mi dělalo taky dost problém :(

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní:Jo, ona je přesně takový ten lak, co buď miluješ, nebo k smrti nenávidíš.

    Blancheee: Třeba se zrovna tobě líbit lakovat bude dobře! Ten Shrek je fakt úlet, ale já radši tmavší barvičky.

    Soni: Není to opálením? Manžel je borec. To se mi ulevilo, že jsem nebyla jediná, kdo měl problém, jsem si začala říkat, že jsem neschopná nalakovat nehty.

    OdpovědětVymazat