Oznámení / Announcement

Protože jsem dívka nebývale šikovná, minulý týden jsem se šťouchla do rohovky tak úspěšně, že mám levé očko dočasně mimo provoz. Což znamená, že sice budou nové příspěvky co jsou nachystané k uveřejnění, ale nebudu schopná odpovídat na komentáře. Takže  mi snad odpustíte chvilkovou nepřítomnost.
Hi guys, I injured my left eye last week so there will be planned posts but I cannot answer to your comments and emails since I technically can see only with my right eye.

7 komentářů:

  1. Jejej, to nerada slyším. Doufám, že se oko brzo zlepší.

    OdpovědětVymazat
  2. Juj, to je mi moc líto... Tak ať je ti brzo líp...

    OdpovědětVymazat
  3. Au au au :( Přeji očku opravdu brzké uzdravení!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Oh no! Hope your eye'll be better soon! <3

    OdpovědětVymazat
  5. oh boy, hope everything will be alright :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji, oko se hojí, ale sliznice se naštvala, takže mám epesní alergii.

    Ivana and nail crazy: Thank you girls, it seems to be better.

    OdpovědětVymazat