Review: Paul and Joe face color powder no.15 Re-Belle

Když mi domů dorazil Paul & Joe face color powder číslo 15 - Re-Belle, nebyla jsem vzhledem jeho neviditelnosti nadšená a přesto se v průběhu posledních měsíců stal mou nejoblíbenější tvářenkou/rozjasňovačem. 
Barva: Většinou je bledá broskvová s velmi jemným leskem a srpek matnější bledá starorůžová.
Konzistence: Jelikož jde o hybrid rozjasňovače/tvářenky ve velmi světlých barvách na mé velmi světlé pleti není příliš vidět, ale vlastně dodá jen lesk. Je jemně mletý a klouzavý, takže když ho přejedete prstem, je to měkký, téměř krémový pocit. Nehrudkuje a nedělá mapy. 
Balení: Velmi pěkné a praktické plastické balení, které je pevné a zároveň lehké, navíc je inkorporované zrcátko. Barva obalu je perleťově-růžová, na povrchu má reliéf kytiček. Konečně je to taky obal, který nevypadá během používání jako vlastnictví prasátka. Stejný obal je i u očních stínů Paul Joe a většiny sezónních limitek. Hmotnost 4,5 gramu.
Kde sehnat: Kromě ebaye, nebo asijských shopů je k dispozici i na ASOSu (což znamená, že nebudete platit za proclení), aktuálně na ASOSu za 15 GBP (ale mají různé slevy, chce to číhat).
Hodnocení:  Navzdory počátečním rozpakům, kdy jsem si nadávala, že jsem si zase koupila neviditelnou věc, je Re-Belle paradoxně věc, kterou jsem přes léto používala nejvíc. Dodá jen jemný lesk a v kombinaci s konturou je nepřekonatelný. Jiné barvy budou více viditelné, ale produkt jako takový mi přijde skvělý.

Summary: Paul & Joe face color powder no.15 - Re-Belle was surprisingly my favourite cheek product this summer. Surprisingly because it is hardly visible on me and when I firstly opened it I was so disappointed. Packaging is beautiful, yet practical (very light plastic compact with mirror is sturdy and beatuful), but coloration subtle on my skintone. My thoughts has completely changed since then. Subtle shimmer of this peachy/dusty rose blush / highliter adds healthy glow and consistecy is almost creamy. If yo are looking for finely milled highliting product, try it.

3 komentáře:

  1. Paul & Joe mám hrozně ráda. Není to sice nic úplně výjimečného co se týče barev, dělají podle mého spíš více neutrální věci, ale ta kvalita a balení.... je prostě super :-). A rtěnka alá kočka je moje nejoblíbenější :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Lenko: Přesně, je fakt, že to balní je nejen esteické, al i praktické. Barvy mají spíš konzervativnější, ale když sednou, tak to stojí za to. OT ale já právě měla z těch oušek trochu fobii a proto jsem ji minula obloukem.

    Hani: taková skoro kračka pro panenky, co?

    OdpovědětVymazat