7 statečných alias 2011 Top péče / Skincare favourites

Pokračujeme v nej produktech roku 2011. Abych pravdu řekla, tenhle příspěvek bude každý pes jiná ves, představím několik produktů ke kterým jsem se ráda v průběhu letošního roku ráda vracela. Skupinové foto:
Začněme s maskami:
1. My Beauty Diary - tyto textilní masky nacucané emulzí kupuji velké balení po 24 maskách obsahující namixované druhy, přičemž zatím jsou mými favority vínová a meruňková. Nebojte, až je všechny vyzkouším, chystám se na detailní samostatný příspěvek. Myslím že na kusově balené masky mají dobrý poměr cena/ingredience, jejich použití je pohodlné a jednoduché, jen by mohly být krapet větší. 
2. Zpět do evropských kosmetických vod - Alcina klidnící maska M je nejoblíbenější maska mojí maminky na kterou několikrát ročně chodím. Skvělá, vsakovací maska /náš postup = namaž, zapomeň smýt, div se nad hydratovanou pletí/, opravdu je to klidnící maska, ideální po peelingu, čištění pleti, nebo nadměrném slunění. Je k sehnání v ČR a obecně si myslím, že Alcina jako značka vyvinut pro Německý trh vyhovuje i českému, tj. středo evropskému typu pleti. Mimochodem toto je staré balení. 
 Peelingy v letošním roce jsem prefrovala enzymatické nad mechanickými: 
1. To malé, zelené nic je enzymatický peeling od SynCare G5. Vím, že balení vpadá pidi, ale potřebujete jen maloučko, já ho mám doma asi rok a ne a ne ho dopoužívat. Průhledná tekutina je "kyselina" co se nechá na pleti působit max. 10 minut a výsledkem je zjemněná pleť. Na rozdíl od mechanického peelingu nehrozí poškrábání, ale pokud máte citlivou pleť buďte opatrní, může vyvolat alergickou reakci. Používám ji jen občas, když cítím, že potřebuji něco silnějšího. 
2. Nejoblíenější peeling roku je bezesporu Sampar Equalising Foam Peel. Je to produkt 3 v 1, něco jako enzymatický peeling, maska a čistič v jednom. Složení obsahuje velké množství přírodních ingrediencí a esenciálních olejů /byť podle "moderního" balení bych to neřekla/ a HA kyselinu. Má lehce gelově-olejovou konzistenci, produkt se nanese v tenké vrstvě na pleť a počkáte dvě až tři minuty, pak máte napěnit /tady, v reálu téměř nepění/ a smýt vodou. Po aplikaci je pleť hladká a jemná, jakoby sametová. Přijde mi, že ze všech peelingů je tento nejšetrnější a projasní pleť. Navíc nádherně voní, příjemná bylinná /cítím hlavně levanduli a tymián/, téměř lékárenská vůně co ještě chvíli drží. Nevýhodou je jeho cena, já ho mám velmi levně z aukra, protože evidentně nikdo netušil o co jde a tak ho prodejce pořád zlevňoval. Jinak seženete v Sephorách, kde jsou výroky Sampar také pořád ve slevě, protože je nikdo nezná. 
Shu Uemura Skin Purifier je odličovací olej, mám už několikáté balení navzdory ceně. Shu má několik variant, já preferuji tu růžovou, čistící. Při odličení nanesu malé množství do dlaně, přidám pár kapek vody a dostanu mléčnou emulzi se kterou odlíčím prakticky vše a navíc mě tento olej neštípe v očích. Vyzkoušela jsem i české varianty odličovacích olejů Original Atok a Saloos /varianty tea tree, meduňka a levandule/ a ani jeden mi nevyhověl požadavkům na odlíčení. Asi je potřeba zmínit, že složení obsahuje minerální olej, takže nejde o přírodní produkt, ale když funguje... 
Dalším oblíbencem je Sereve Pure Aloe Skin Jelly - mělo by jít o korejskou značku kosmetiky, ale její distribuce je mi záhadou, asi je to typ prodeje jako avon, fakt netuším, ale k dostání v ČR je, já beru od svojí kosmetičky. Jak nemám k takovým typům prodeje důvěru, tak tento produkt je vážně skvělý. V podstatě je to toner s konzistencí roztékajícího se želé, krásně uklidňuje a mírně hydratuje, používám hlavně v létě. Míně chladí a má svěží aloe vůni. U balení je skvělé, že má pumpičku, ale skleněná lahvička a já nejsme kamarádky, kdysi jsem jedno rozbila o dlaždičky. 
A na závěr krém Clarins Daily Energising Cream-gel. Ačkoliv je tento krém lehký a gelový, není to takové to lehké nic, po jehož aplikaci se musíte běžet namazat, ale překvapivě hydratační a zjemňující. Pleť po používání je stejnoměrně hydratovaná, tzn. žádný přemaštěný střed a treskoidní líce /no ale pokud máte mastnou pleť, tak  asi spíš nebude matující. S rozjasněním si nejsem tak jistá, ale jelikož je z řady spíše pro mladší pleť nebude se hodit na vyživení, zjemnění pórů. Ale celkově krém co mi sedne i po několika měsíčním používání.
Summary: 7 skincare products I loved in 2011. I know that skincare is much more personal item than makeup and nail polishes since everybody has different skin type and life style but here are products that works for me. Super easy My Beauty Diary face masks, Alcina M calming mask, SynCare Enzymatic peeling G5 /czech brand/, and surprise discovery I really love Sampar Equalising Foam Peel. It doesn´t foam on me but this 3 in 1 product makes my skin super smooth, hydrated and soft. Plus it smells great. Shu Uemura Skin Purifier, not so surprisingly is purifiing cleasnisng oil, another favourite is  toner  Sereve Pure Aloe Skin Jelly and last but not the least is  Clarins Daily Energising Cream-gel. 

8 komentářů:

  1. No a je to tady, chci sampar a sereve, tak to teda nevím, kde to tady vezmu :-) Ten sampar se v sephoře pohybuje v jakých relacích, já tam byla někdy v minulém století.... A těším se na dekorativku a taky na toho besse. Ty jsi holt můj soukromý beauty guru :-)

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkný výběr, raději jsem to ani pořádně nečetla. moje štěstí taky je, že ty plátěné masky mi nic neříkají, takže tam mám ušetřeno a můžu se finančně uvolnit při nákupu samparu, syncare peelingu, odličovacího oleje. a ještě mám otázku k tomu sereve... nanášíš normálně přes vatový tampon nebo jen prsty a rukama?

    OdpovědětVymazat
  3. Reni netuším, mám pocit, že v těch slevách to bylo něco kolem pětikila, zbytek tak kolem tisícovky, ale musela bych se podívat /já ho koupila asi za 150/. Tu dekorativku musím ještě vyfotit, nebo se na to taky vykašlu a dám staré fotky. Guru ... pcháááá, maminka by řekla blázen.

    Hani: Však já bych to taky nečetla, nemám ráda dlouhé články /paradox?/. Syncare je dobrý že je docela levný, ale srdcovka to není. Sampar mi vyhovuje nejvíc a Shu je hodně o pocitu a výběru vhodného oleje /jo když už jsme u minerálního oleje, kdybych uměla ušetřit, tak by mě opravdu hodně zajímal Eve Lom cleanser/. Jelikož mám výchovu jakou mám tak ten sereve dávám do dlaně, vadí mi že se vcucne do vatového tampónku a já tak nerada plýtvám.

    OdpovědětVymazat
  4. A syncare se dá sehnat kde? nebo alcina? Já jsem si toho v obchodech asi nijak nevšimla...určitě mrknu i na sampar - přijde mi to, nebo je to něco jako varianta chemickýho peelingu? Koukala jsem, že se dělají i přípravky na chemickej peeling doma, ale já bych si na to asi netroufla :)

    OdpovědětVymazat
  5. Když to tak googlím tak mi ten enzymatickej přijde jako jemná varianta podobná chemickýmu, že se prostě pleť nečistí mechanicky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dáši přímo na webu značek. A ano google poradil správně je to jemnější varianta chmického peelingu /pro domácí použití/.

    OdpovědětVymazat
  7. Aha, já nevím proč pochopila, že se to dá sehnat i u nás v obchodech :) díky za info :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na některých místech ano, jukni na jejich weby mají tam distribuční síŤ.

    OdpovědětVymazat