lesk YSL Touche brilliance sparkling touch for lips no. 11 Glamorous red

Nerada píšu o věcech o  kterých nemůžu říct nic špatného a přesto z nich nejsem nadšená. Znáte to, vaše požadavky se naprosto míjí s kvalitami daného produktu. A přesně tak to mám s YSL Touche brilliance sparkling touch for lips v odstínu 11 Glamorous Red a i když se říká darovanému koni na zuby nehleď, tak v tomto případě udělám vyjímku.
Nedávno jsem dělala selekci co půjde do výprodeje či vyhodit a našla tento YSL lesk, který jsem kdysi dostala od Dejničky. Ležel opuštěný na dně kosmetického kufříku, zcela zapomenut. Ale nebyl zkažený, nezapáchal, takže hádejte co? Jasně, rozhodla jsem se dát mu druhou šanci.
YSL Touche brilliance sparkling touch for lips no. 11 Glamorous red je z řady lesků, jejichž obal byl insirován proslulým rozjasňujícím korektorem Touche Eclat, což v překladu znamená, že jde o klikací pero  (sami vidíte, že Terry de Gunzburg je fakt miluje). Což mu už na startu u mě připisuje negativní body. Protože se
A/ uklikáte k smrti, minimálně 15 pro začátek
B/ špatně se kontroluje objem, někdy klikáte jednou, jindy pětkrát, nepraktické
C/ není vidět kolik výrobku zbývá
D/ malý obsah balení, 2,5 gramu.
Ale k dobru mu můžete připsat precizní aplikaci plus dobrý nápad s balením v odstínu výrobku, což je v momentě kdy jich máte víc skvělá věc.
Ale přejděme přímo ke Glamorous red. Má jít o červený odstín, což je i není pravda. Museli byste ho dát opravdu silnou vrstvu aby bylo dosaženo deklarovaného odstínu, tedy střední, teplejší červené se zlatými a stříbrnými třpytkami, přijde mi, že hraje do oranžova.
Jak můžete vidět na rtech, je do spíš melounově zabarvený lesk s plastickými odlesky, ale cena za krásné odlesky (u jiné značky jsem je neviděla) je příliš vysoká.  Lesk obsahuje maličké třpytečky, které ale poté co "zmizí lesk" ulpí na rtech a máte pocit, jako byste měli na rtech jemně namletou mouku. Jsou mi hodně nepříjemné a je to důvod proč jsem ho nepoužívala. Přijde mi, že v porovnání s ostatními lesky, MACem, nebo Illamasquou ze rtů mizí rychleji, vlastně i jeho konzistence je celkově méně hutná a hydratační.
Taky každému nemusí vyhovovat ovocná parfemace. Kupodivu ne mangová jako Rouge Volupte, ale spíš  melounová žvýkačka.  
Cena: Myslím, že v obchodech už ho neseženete, ale na jahodě mívají v akci, kdy stojí asi 300 Kč.  
Verdikt: Upřímně u mě spíš převažují negativa. Není to proto, že by mi přišel strašný, ale prostě proto, že se zásadně míjí s mými potřebami. Efekt na rtech vypadá krásně, nebýt hrubých třpytek, asi bych ho nehodnotila špatně. Výhodou je, že dodá rtům na objemu, aniž by vypadal jako zrcadlo. Asi bych ho doporučila těm, kterým nevadí třpytky na rtech.
Summary: I´m sad to admit that there is YSL product that didn´t work for me, however YSL Touche brilliance sparkling touch for lips no. 11 Glamorous Red is that type of product. In terms of colour it´s warm toned red with a lod of multidimensional sparkles, very pretty, but semi sheer, especially when you compare it to the colour of packaging. What I hate is gritty finish, after some time you have it on lips it feels like finely milled flour. I can´t stand it and it´s braking point for me despite of other qualities this product have. I´s cute, sweet/melon scented and effect on lip is pretty. I´m not sure if you can get in stores, it´s discontinued, but I found it on few cosmetic sites.

2 komentáře:

  1. Vyzera krasne...mne by ale asi najviac vadil ten sposob davkovania :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, proto mě nikdy klikací pera nemůžou nadchnout. Přitom občas obashují fakt super věci. Navíc mají často značky nemilý zvyk snižovat obsah balení, když to není vidět, myslím že to dělala Bobbi Brown s jejich korektorem pod oči.

      Vymazat