Empties I. aneb co jsem za poslední měsíce zvládla spotřebovat

Strašně ráda čtu příspěvky o vypotřebovaných výrobcích, nejen že to uspokojuje moji vrozenou zvědavost, ale svým způsobem mi takové příspěvky vyhovují víc, než oblíbenci měsíce (doplň si co chceš). Protože názor na vypotřebovaný výrobek je většinou objektivní a není zatížen okouzlením z nové akvizice.
Za poslední měsíce, nejsem si jistá, jestli jsem začínala v únoru, nebo březnu, mám za sebou plná balení 25 výrobků. Sáčkové vzorky jsem nepočítala, stejně tak jako zkažený korektor Maybelline a MAC lesk, občas se mi taky stalo, že jsem něco vyhodila a zapomněla to vyfotit. Co jsem ale počítala byly vzorky nadstandartní velikosti, nebo ty, za které jsem zaplatila. 
A jaký že je výsledek? Nakonec to trvalo déle, než jsem čekala. Ráda věci točím, mívám několik sprcháčů/parfémů/krémů, které střídám dle potřeby, což  způsobilo, že mi spotřebování některých kousků trvalo příšerně dlouho. Upřímně obdivuji ty, kteří dovedou ukázněně mít/používat jeden výrobek a dokud ho nespotřebují neotevírají další. Já to nejsem. Musím říct, že z některých věcí jsem byla neskutečně nadšená a pak mě to přešlo a jen se sebezapřením jsem danou věc spotřebovala. Jiné mě naopak zpočátku nenadchly a nakonec jsem si je pořídila znova. Máte to taky tak? Nebo to tak mám sama? Tak si držte klobouky, začínáme.
1. MAX MARA MAX MARA - tenhle parfém jsem dostala jako dárek a dárce se příliš netrefil do mého vkusu. Jako dárek je ideální, tak nějak neutrál, nebála bych se jej nazvat zdvořilým parfémem. Většině lidí co milují neutrální parfémy se bude kombinace nepříliš sladkého vanilkového m cukru a bílých květin líbit.  Můj problém s Max Marou je jeho generičnost a líbivost. Bohužel rozložení parfému na kůži do květinové fáze je dost štiplavé, mýdlové a celkově dosti umělé. V závěru se o své přihlásí i obligátní citrusová svěžest, které říkám jar, prostě hlava parfému je na mé kůži nepříjemně chemická. Naštěstí je do dvou hodin po zážitku. Zkoušela jsem ho i na okolí a pokud si porozumí s Vaší chemií, může být výsledek hladký, jemný a poměrně decentní.  
Cena: Netuším, už se nesežene, ale jeho variace se na internetu pohybují kolem 550 Kč za 40 ml. 
Kde seženete: Parfumerie, či internet.
Verdikt: ANO - MOŽNÁ - NE  Já jsem ho vypotřebovala, ale znova kupovat nebudu. Nevoní mi a nedrží.  

2. ALCINA AUGENCREME NO.1 - oční krém co nedráždí citlivé oční okolí. Je velmi příjemný, hydratační, jeho  hlavní plus je, že je opravdu jemný a troufám si tvrdit, že vhodný i na oči které ledacos nesnesou. Ideální pro mladší pleť a na hydrataci v běžných teplotách a teplém počasí ideální. Pokud si ho namažu ráno, tak na něj jde aplikovat líčení aniž by to nadělalo paseku. Pokud ale hledáte krém proti vráskám, nebo máte výrazně suché oční okolí, je třeba hledat jinde. 
Cena: Asi 320 Kč u mojí kosmetičky.
Kde seženete: U kosmetiček co pracují s Alcinou, nebo přes jejich internetové stránky.
Verdikt: ANO - MOŽNÁ - NE Jelikož teď používám oční krém Wei,  který mi vydrží asi tak do Vánoc, v nejbližší době nové balení kupovat nebudu. Ale příští rok bych si ho koupit mohla, protože mi v létě mám tyto lehčí konzistence vyhovují.    

3. MANDLOVÁ ŘADA WELEDA patři dlouhodobě mezi mé oblíbené pomocníky v případě, že potřebuji pomoc poté, co se na mě snesla pleťová katastrofa. Mandlová řada je úžasná tím, že neobsahuje esenciální oleje, které mohou dráždit citlivou pleť. Perfektní pro alergiky a citlivky. Kdykoliv když mám problémy s pletí, přejdu na mandli a za pár týdnů mám pleť v rychtyku. Posledně mi vyléčila otřesné akné a alergickou reakci po testování dr Hauschky. Mandlový KRÉM existuje ve dvou variantách, ta co jsem právě dopotřebovala byla ta lehčí, kterou používám na léto, na zimu volím tu hutnější. 
Cena: Kolem 320 Kč v DM, někdy i levněji.
Kde seženete: Svůj mám z DM, pokud se zaregistrujete v klubu Weledy, máte nárok v partnerských obchodech na 10% slevu. Seženete bez problémů v bioobchodech, na internetu. 
Verdikt: ANO - MOŽNÁ - NE Mám už několikáté balení, takže tento krém opravdu hodně doporučuji, mám už otevřené nové balení.   

4. BRTC JASMINE WATER BB CREAM o kterém jsem psala TADY. Můj neoblíbenější BB, perfektně sedne mému typu pleti. Nevím co o něm ještě napsat, ze všech kousků, které jsem vyzkoušela mi tento vyhovuje nejlépe. Snad jen že se moc nehodí do velkých veder, vzhledem ke krémové konzistenci
Cena: Liší se dle aukce, ale obecně bych doporučila spíš si připlatit za renomovaného prodejce, BRTC se vzhledem k popularitě padělá, do celního limitu se vejdete určitě.
Kde seženete: Ebay.
Verdikt: ANO - MOŽNÁ - NE  Už používám nové balení a mám ještě jedno do zásoby.  

5. SANTE KOKOSOVO -- ANANASOVÝ SPCHOVÝ GEL. Tento bio sprchový gel jsem si koupila jen kvůli vůni milované Piňa Colady. Kromě toho že krásně voní je bez zbytečných chemikálií, na bio výrobek slušně pění. Překvapivě má pevnou gelovou konzistenci. Co my nevyhovovalo byl obal, který se špatně se otvíral a jakmile jsem byla za polovinou i vymačkání byl dost problém. Na rozdíl od parfemovaných sprchových gelů, vůně moc nedrží.  
Cena: Kolem 280 Kč.
Kde seženete: V bioobchodech, já brala na cestaprirody.
Verdikt: ANO - MOŽNÁ - NE Vzhledem k vyšší ceně a obalu si ho znova pořizovat nebudu. Spíš vyzkouším Logonu, nebo Weledu. 

6. PHILIP MARTIN'S BABASSU WASH pro objem vlasů. Šampon jsem vyzkoušela na doporučení Lidušky ze salonu Marlen, která mě stříhá a musím se před ní poklonit. Má mě dokonale přečtenou. Šampon je fantastickým, udělá přesně to co má. Po jeho použití jsou vlasy i pokožka hlavy "svěží". Nemám po umytí pocit vysušení, což občas objemové šampony dělají, nic mě neškrábe. V kombinaci s kondicionérem skvělá záležitost. Můžete namítnout, že šampon jako šampon, ale po vyzkoušení Martinse si troufnu tvrdit, že rozdíl je obrovský. 
Cena: Vyšší, 520 Kč, ale používala jsem ho každý druhý den od ledna a vydržel téměř sedm a půl měsíce.
Kde seženete: hairbeauty.cz
Verdikt: ANO - MOŽNÁ - NE Až dopotřebuji nasyslené zásoby, tak zcela jistě ano.  
1. SALLY HANSEN ODLAKOVAČ pro citlivé a umělé nehty. I když nemám umělé nehty, tak mi tento  "MODRÝ" odlakovač od SH vyhovuje nejvíc. Udělá přesně to co má, nežloutnou po něm nehty, nesežere vám kůžičkuu po opakovaném použití. Obsahuje Vitamin E a heřmánek, ale i tak je to poctivý odlakovač se kterým se zvládnete prakticky cokoliv za krátkou chvíli. 
Cena: Kolem 55 Kč.
Kde seženete: Každé DM.
Verdikt: ANO - MOŽNÁ - NE Stálice, kterou si kupuji pravidelně.  

2. ŘASENKA KORRES ABYSSINIA OIL VOLUMISING - modrá. Kartáček je spíše menší, kompaktní. Kartáček je spíše menší, kompaktní, pravda, příliš objemu nedodá, ale spíše pročeše a podtočí.  Je to řasenka bez parabenů a jiných chemikálií, ostatně jako většina Korres výrobků. Nedráždí citlivé oči. Nevýhodou je, že rychleji vysychá. 
Cena: 386 Kč je MOC v profimedu.
Kde seženete: V ČR jen v profimedu, mají obchod v pasáži Myslbek.
Verdikt: ANO - MOŽNÁ - NE Znova si ji asi pořizovat nebudu, leda že by byla v nějaké slevové akci (já tu svoji měla jako pozornost v dárkové sadě).  

3. THE BODY SHOP SATSUMA BODY SHOWER GEL - sprcháč s mandarinkovou vůní. Tohle byla láska na první přivonění, rovnou jsem brala velké balení. Opravdu, svěží vůně, ideální do veder, prostě paráda...asi tak do půlky. Pak se mi velmi výrazná a dlouho trvající parfemace začala zajídat. Takže jsem ho používala jen se sebezapřením, nakonec používala jako pěnu do koupele. Body Shop má opravdu silné parfemace a je třeba se rozmyslet, jestli je snesete.  
Cena: Měla jsem ji ze slev za 180 Kč velké balení.
Kde seženete: Obchod Body Shopu v Palladiu 
Verdikt: ANO - MOŽNÁ - NE Ne, prosím, ne. Znova už bych ji nesnesla. 

4. ILCSI ROSE HIP AND MAIZE EXFOLIATING MASK. Tato maska/peeling to u mě prohrála na celé čáře. Nesedl si s mou pletí, vadila mi jeho pudinková konzistence a neskutečně mi vadily ostré kukuřičné částečky. Maska rozdráždila obličej, štípala a díky peelingu jsem měla při sundavání poškrábanou tvář. Dopoužívala jsem ji na nohy.  
Cena: Netuším, něco kolem 300 Kč.  
Kde seženete: Z aktuálně nefunkční webovky ilczi.cz.
Verdikt: ANO - MOŽNÁ - NE  Ne, nedovedu si představit, pleť na které by nenadělal paseku, protože i na nohy byl moc ostrý.  

5. BIODERMA HYDRABIO H2O micelárka. Jako nic moc, nemám co bych k ní řekla, prostě pleťová voda. Což mluví samo o sobě.   
Cena: Dle velikosti balení 250 ml kolem 350 Kč.
Kde seženete: lékárny, internetové obchody, aukro...
Verdikt: ANO - MOŽNÁ - NE Jestli chcete zkusit Biodermu, i s dehydratovanou pletí raději volte Sensibio. 

6 ALVERDE KRÉM NA NOHY jehož název si nevybavuji. Velmi příjemný krém, nepříliš mastný, který odvede to, co má
Cena: Kolem 50 Kč.
Kde seženete: DM.
Verdikt: ANO - MOŽNÁ - NE  Za tu cenu dobrý, ale možná vyzkouším od Alverde něco jiného. 

Tak a to je pro dnešek vše, doufám, že jste si užil čtení, tak jako já psaní. A co vy? Máte nějaké favority z poslední doby? Něco co jste spotřebovali a běželi koupit zase? Nebo něco co letělo do koše?  

Summary: Empties posts are ma favorite just because that mean you really used them up and made your opinion on products. I really love Weleda almond line, it´s probably my favorite Weleda line ever. It calms allergic reactions of my skin. In summer I prefer lighter version of their almond creme, since my skin is more dehydrated than dry. Another of my must have product is BRTC Jasmine water BB cream, it was first BB I tried and so far it´s still the best one. Philip Martin´s volumising shampoo was recommended by my hairdresser for my thin hair and she really knows my hair. This is lightweight shampoo that cleans my hair and scalp perfectly. Also SALLY HANSEN nail polish remover for damaged nails /blue one/ that is my favorite nail polish remover. It does a job and don´t irritate my sensitive nail beds. Some of product I used up were mediocre and I ´m not yet decided it I would repurchase them in the future. Foot cream by Alverde, DM drugstore private organic line, was good as well as Alcina eye cream and Korres volumising mascara. Other products I wouldn´t repurchase becuse of price or scent were Bioderma Hydrabio, Sante and The Body Shop shower gels. And finally some I really, really disliked as Max Mara Max Mara perfume because of zero staing power on my skin and probably the worst face mask with peeling I´ve ever tried by ILSCI ROSE HIP AND MAIZE EXFOLIATING MASK. Ilcsi burned my skin and maize particles made the disaster final. The.Worst.Exfoliator. Ever. I hope you enjoyed this post as much as I did writing it. What about your must haves and hates?

12 komentářů:

  1. Ja mam tyhle clanky taky nejradsi a hned potom co je v me kabelce anebo kosmeticke tasticce :D zvedavy baby. Napsalas to pekne, plno veci a hezky se to od Tebe cte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. Já si je občas taky ráda přečtu i když často záleží i na obsahu dané kabelky, že? Musím se přiznat, článek o kosmetické tatičce by sis u mě nepřečetla jednoduše proto, že žádnou nemám.

      Vymazat
  2. Nestihla jsem pročíst všecko, napravím později :) Jenom chci říct: ta MaxMara už prakticky není k dostání, přestali s výrobou :( Zrovna tuhle jsem měla moc ráda a plánovala jsem se k ní vrátit, zrovna tak jako pořídit Le Parfum, ale bohužel, už skoro není šance :(
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vida, myslela jsem si to, když jsem našla jen ty SE verze. I když v tomto případě mě to příliš nemrzí, byť na někom jiném parfém mohl být zaoblenjší.

      Vymazat
  3. super post, este som ani jeden clanok o spotrebovanych vyrobkoch necitala, takze to pre mna bolo nieco nove :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ráda posloužím. Mistryně takových postů je trb.

      Vymazat
  4. Taky mám tyhle články ráda, protože když člověk něco spotřebuje, tak už to o něčem vypovídá a navíc už pak ví, co mluví, žádný takový, že jeden měsíc to je favorit a další se to objeví v blogsale, to pak nevím, co si mám myslet.
    Já jsem v tomto tragická, od října jsem doopravdy spotřebovala jen micelárku a dvě růžový vody a saloos rakytníkový balzám. Nepočítám věci, co jsem dopatlala po dětech, bo jsem jim koupila něco jiného a dva krémy z avonu (obličejové), které jsem si namazala na nohy. Jinak nic, je to strašný. Asi nějaký sprchový gely, ale to moc nehlídám. Mám třeba asi 6 rozdělaných pleťových krémů a to nepočítám oleje a bambucký máslo, kterým jsem se mazala v zimě. Čistidla na obličej mám rozdělaný 4. Na svoji obranu musím říct, že mi pleť fakt hodně bláznila, takže ten chaos je tak trochu opodstatněný. Ale přece jen už mám pár favoritů, co jsem buď už koupila do zásoby nebo koupím znovu. Ajurvédské mýdlo na vlasy, shikakai, květinové vody (teď dodělávám levanduli od nobilisu a řeším, jestli od nich zkusit i jinou nebo zůstat u levandule, asi mi vyhovuje i víc než růže...), ajurvédský krém Sujatha a šampony a tělová mléka Urtekram. Namále už má taky odličovací olej Silk naturals, ale už ho znovu nekoupím, ne proto, že by mi nevyhovoval, ale jak teď používám hodně olejů a olejových krémů normálně, tak mám chuť mít čistič nějaký jiný. Teď jsem zkusila od Logony s lávovou zemí a musím ho mít, jen se nějak zbavit těch ostatních :-) Pošlu ti zbytek mandlového odličovače od Welledy, chceš :-)
    A ten PM šampon úplně chápu, já ho měla ve vzorku a fakt jsem z něj byla nadšená. Fakt nejlepší, co jsem kdy zkusila a že jsem toho zkusila... Ale ta ajurvéda se tomu výsledkem dost blíží a leze to míň do peněz :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč myslíš, že mi to tak trvalo? Po dvou měsících, co jsm si u Hanky přečetla co všechno spotřebovala, tak jsem nad vzorky ze silk naturals a odlakovačem málem padla do mdlob. Při frekvenci přichozích blíčků jsem si řekla, máš holka problém. Až teprve poslední měsíc věci začly pořádně mizet. Já třeba raději věci u kterých hrozí alergie, velmi efektní červené fleky, hned dávám mamce, pokoušela jsem se tjen proto, že jsem cítila alergii "ve vzduchu", hned jsem posílala pryč. V březnu jsem reakci na Hauschku lámla /vždyť má tak skvělé recenze/ a krutě se mi to vymstilo. Teď jakmile cítím problém, věc jde pryč. Aktuálně se maminka těší z krémů Hauschka, Bioderm, Ilcsi, tělového mléka Body Shop a řady dalších věcí.
      Heroicky teď dopotřebovávám Weledu odličovač, Saloos santalovou vodu /nic moc/, Payot jakousi emulzi na rašící akné, Naruko toner, CAudalie krém fakt dobrý/ a skinfood avokádo krém na oči, který vzhledem k obrbalení budu mít asi několik let.

      Ajurvedy bojím, mám melírované vlasy, tak aby to ze mě neudělalo kanárka. Mám doma Nobilis jíl a můžu ho použít tak jednou za měsíc, brutálně suší. Jinak kromě PM můžu i Phyto.

      Weledu beru, bylo by jí hezky v balíku spolu s Mandarinou. A propos nechtěla by si zkusit nějaký toner od Naruka a masku My beauy diary, makeup byTerry v odstínu 7 sable chaud?

      Vymazat
  5. Ano, ja taky mam tyhle spotrebovavaci clanky rada. S tou Satsumou jsem to mela stejne a to jsme milovnik ovocnych vuni. Nejhezci byla hroznova rada od Body shopu, ale tady ji nikdy nemeli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi je to tou sílou, nebo nakyslostí? Netuším. Ale jsem "ráda" že nejsem jediná. Hronové vůně bývají skvělé /viz Caudalie/. I když taky mám moc ráda parfemaci sprchového gelu od Nobilis Tilia Ylang Ylang.

      Vymazat
  6. úplně mi mluvíš z duše - přesně i já, nedokáži fungovat jen s jednou věcí, je to z důvodu jednak, že v různé dny mám chuť na různé vůně, dále též proto, že prostě MUSÍM neustále zkoušet nové a nové produkty a v neposlední řadě se někdy stane i v období, kdy vážně ani nemám nějak velkou potřebu zkoušet jen tak něco nového, narazím na nějakou limitku a pod tlakem, že je jen na omezenou dobu ji zakoupím, pak otevřu a .... :-)
    Zejména je to u mě brutální u očních stínů, tvářenkách, balzámů na rty, krémů na ruce, sprchových gelů, parfémů. Mám šíleně nedopotřebovaných věcí, nejsem zrovna typ na jejich prodej (nemám trpělivost nabízet, čekat na zájemce a hlídat spotřebu kvůli prodeji), menší část věcí přesunu k sestře. Některé věci nakonec, bohužel, prostě vyhodím. Některé věci (např. dárky právě od sestry či přítele, které jejichž spotřeba je tedy pod "dohledem") schválně plýtvám, abych se jich zbavila - můj trik na parfémy: voním se v otevřeném okně na verandu a to hojně, bohužel, většina vůně tak nějak jde mimo mě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, když už to doma je, tak proč to nepoužívat. Však taky moje pleť chce každý den něco jiného, že :))).
      Já mám s dekorativkou velký problém. Tam mi trvá léta, než něco spotřebuji, jako třeba stíny se spotřebou do 6M jsem nedala nikdy! Mamka si nedávno pochvlval, že si nemusela leta nic koupit, vším ji zásobuji.

      Super je používat parfém jako osvěžovač vzduchu, záclon, koupelny, psa...

      Vymazat