Natura Siberica Beluga Caviar Revitalizing Serum z řady Absolut

Dnešní recenze bude trochu neobvyklá, protože Natura Siberica Beluga Caviar Revitalizing Serum z řady Absolut jsem netestovala já, ale moje maminka, která ho dostala od Lidušky, což se projeví na tom, že budu více méně tlumočit její postřehy z cca dvouměsíčního používání.
Já jsem sérum vyzkoušela všeho všudy asi čtyřikrát a musela jsem konstatovat, že se pro moji pleť absolutně nehodí. Vzhledem k tomu, že mám citlivou pleť se sklony k přesušení, bylo přes míru stahující a s velkou pravděpodobností je v jeho složení něco, co mi nesedne a dráždí pokožku. Takže je třeba respektovat označení výrobce a nezkoušet jej ani jako prevenci. Maminčin názor byl odlišný, byť ani ona by jej nedoporučila ženám s citlivou či suchou pletí.
Sérum slibuje vypnutí pokožky, hloubkovou regeneraci a protizánětlivé účinky. Maminka jej vnímala jako vypínací, zjemňující, avšak, výraznější regeneraci nepostřehla. Sérum pleť vypnulo, zpevnilo, což je ideální když potřebujete pleť vyzmizíkovat pro zvláštní příležitosti, ale samo o sobě mělo tendenci vysušit. Protože je její pleť smíšená, velmi odolná a na věk 65+ elastická, nebyl tento efekt markantní.
Co ji napoprvé zarazilo byla našedlá barva séra, po rozetření bylo zcela bezbarvé. Sérum asi tak 5 minut po aplikaci "lepilo". Po zaschnutí byla pleť stažená, na dotyk sametová, tj. mírně zhrublá, ale zároveň jemná, póry stažené. Aplikované samo o sobě nebylo příliš příjemné, určitá místa si říkala o namazání, ale problém byl především v tom, že jej testovala ve chvíli největších mrazů, kdy by se vrstva mastného krému na obličeji opravdu hodila, s tím byl spjatý hlavní problém. Jakýkoliv mastnější "zimní" krém buď sjel dolů, nebo začal žmolkovat. Mixování s mastnějšími krémy v různých  poměrech nebylo ono, ale jakmile přešla na krém lehčí konzistence vše bylo v pořádku. I tak si mezi sérem a krémem raději dala cca 15 minutovou pauzu. 
Obal: Opět je to na pohled luxusní záležitost, plastová lahvička v papírové krabičce, je přiložený informační booklet v ruštině o celé řadě s černým kaviárem, zajímavé především pokud ovládáte ruštinku. S balením si vyhráli, na vrchu krabičky je opět stříbrná pečeť...
....krabička krásně lesklá...
...fíglem je vysouvací vršek a než začnete dumat, ano,brainstorming "jakpak se to otevírá" proběhl. Otočíte tělem a víčkem v protisměru a vyjede pumpička. Pokud bych měla být jo velký škarohlíd, tak plast je spíše obyčejnější, vršek trochu rachtal. Maminka z něj byla nadšená. 
Cena: 30 ml za cca 350 Kč, což v kategorií produktů pro ženy kolem 40 není nijak závratná částka, navíc za složení bez silikonů, PEGů.
Složení: Aqua with infusions of extracts: Organic Pulmonaria Officinalis (Plicník lékařská), Organic Camellia Sinensis Leaf (Čajovník čínský), Organic Cetraria Islandica (Pukléřka islandská), Rhodiola Rosea  (Rozchodnice růžová), Glycerin, Caviar Extract, Saccharide Isomerate, Hyaluronic Acid, Panthenol, Niacinamide, Xantan Gum, Iron Oxides, Mica, Titanium Dioxide, Potassium Sorbate, Citric Acid, Parfum.
Verdikt: Řada ABSOLUT je ideální pro ženy ve věkové skupině 35-50, je totiž opravdu účinná. Natura Siberica Beluga Caviar Revitalizing Serum tedy sérum s kaviárem stahuje póry, vyhlazuje pleť, která po jeho použití vypadá sametová a sjednocená, aniž by byla vysušená jak treska. Má to ale podmínku, nesmíte mít citlivou pleť, protože vypínací efekt může u citlivějších jedinců vyvolat podráždění pleti. Dle maminky je vypnutí viditelné spíše pohmatem, než okem, hloubkovou regeneraci nepostřehla, jak sama říkala, jí vypne pleť leda chirurgický zákrok, takže je lepší se spokojit s přirozeným efektem séra. Ještě je třeba upozornit na neobvyklou šedou barvu, která po rozetření není vidět a to, že si nerozumí s mastnějšími krémy, které se po aplikaci séra nechtějí vsáknout a "žmolkují". Rozhodně je vhodné jej nakombinovat s něčím lehčím, hydratačním.
Celá protivrásková řada se pohybuje v příjemné cenové kategorii, což mi za složení bez silikonů, parabenů a minerálních olejů přijde slušné. Na letáčku je celá řada ABSOLUT.
Pokud hledáte vhodný dárek pro někoho blízkého, podívejte se na Sibericu, i když to může vypadat, že je to "nová zjaja", tak je to o dost lepší značka, za málo peněz bude hodně muziky.

Kde koupit: Na www.hairbreauty.cz

Prohlášení/Disclaimer: Sérum dostala maminka od Lidušky z hairbeauty na testování./Serum was given to my my mum by friend that owns eshop selling Natura Siberica hairbeauty.cz in the Czech Republic.  

Summary: Natura Siberica Beluga Caviar Revitalizing Serum from their 35+ line Absolut is decently priced face serum, majority of ingredients are organic. Serum itself has watery consistency and even though it wouldn´t make miracles on your skin, it will provide nice lifting and smoothing effect that last for a few hours. And as a plus it has relatively simple ingredient list and normal price. If you want to read more, please use translator to read my review. 

7 komentářů:

  1. Děkuji Tobě i Tvé mamince, že jste nám podaly zprávu o tomhle séru, pokukovala jsem po něm totiž a zajímá mě taky už pomalu problematika anti-agingu, byť jsem 35+. Takových článků totiž moc není. Já mám suchou pleť, takže teď vím, že do něho nepůjdu. Je fakt, že v mraze je potřeba na sérum vrstvit i krém a když se spolu ty dva přípravky nekamarádí, tak je průšvih. Já teď když je teplo používám jenom to sérum (ale testuju od Alverde) většině asi Alverde nevyhovuje,ale mě zatím kupodivu nevadí....Fajn článek!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji za komentář k věci :), Myslím, že dámy s mastnější pletí mají v případě stárnutí jakous takous výhodu, se sušší musí více hledat, protože většina anti aging věcí pne a to se sušší pleti výrazně nelíbí.
      Jaké sérum testuješ?

      Vymazat
    2. Zkouším sérum na oči od Alverde anti-aging z výtažky z Góji - cena velmi lidová, sice obsahuje alkohol, což může být dost problematické, ale musím říct, že mi zatím nijak nevadí, hydratuje... Nicméně pořád hledám a máš pravdu, protože kůže se věkem více vysušuje, tak já se suchou pletí mám problém najít něco vhodného....

      Vymazat
  2. ó, to na pohled vypadá krásně:)) škoda, že ten efekt mě moc nezaujal, nemám ráda stahovací krémy ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na pohled je to přímo vyrobeno na mooří objednávku, a s tím stahováním, jestlipak třeba věkem nezměníme radikálně názor?

      Vymazat
  3. Zaujimave, o tejto znacke som este nepocula...ale pripomenulo mi to casy, ked som ako mala byvala 5 rokov v Moskve a tam sme jedli kaviaru na kila :D

    Tina z Make up Addict

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rusko a kaviár tak nějak patří neodmyslitelně k sobě :).

      Vymazat