Illamasqua Muse

Miluju staré fotky, třeba tyto laku Illamasqua Muse jsou staré pár let a když se na ně dívám, nechápu, proč už ten lak nemám...možná jsem na něj tehdy neměla buňky.
Illamasqua Muse vyšel v době, kdy takové odstíny tlumené modré neměla každá značka na trhu, byl poměrně neobvyklý a dost lidí se na něj ptalo. Na fotce to tak nevynikne, ale on je to takový chameleon, Navzdory tomu, že je to klasický krémový lak, bez "efektů", odstín pleti vytáhne jeho podtón. Na mě je to spíše chladná modrá, trochu našedlá, na tmavších odstínech pleti je to teal. 
Dnes už podobný odstín najdete v nabídce téměř každé větší značky (namátkou Sparitual, OPI, Color Club), ale kvalita Illamasqui je (nebo alespoň před třemi roky byla) pořád něco, co z něj dělá něco vyjímečného. Lakuje se skvěle a drží jak přibitý.
Konzistence je trochu hustší, lak je plně krycí v jedné vrstvě, ale já jsem lakovala na fotografie dvě, bez nadlaku na mých nehtech vydržel asi týden bez olupování. 
Detail

Celkový dojem:
  • pozitiva: Modrá, ne teal, ne šedo-modrá, prostě zajímavá barva co se skvěle lakuje.
  • negativa: Modrá? Seženete variaci za menší peníze.
Summary: I´m not sure why I did gave away Illamasqua Muse three years ago (yes, that´s how long I have some photos prepared for publication. Muse is muted teal blue /more blue-grey on my pale skin tone, than classic teal/ that applies like a dream. It takes one coat to full opacity, however I did two for this photo and it lasted for a week without any chipping on my nails. Could anybody explain me why did I gave it away? 

13 komentářů:

  1. Hmm tak ta barvčia je úplně super!:) Sluší ti

    OdpovědětVymazat
  2. Barva je opět nádherná!!! Sama bych ji asi na rukou nemohla nosit, ale závidím Ti, sluší Ti:-D Sama od Illamasqua nic nemám, ale na blozích jsem už párkrát četla, že kvalita není za ty peníze tak skvělá...Píšeš výdrž týden - to bych si dala líbit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kvalita laků od Illamasqui je nadpůměrná, ALE faktor jestli ti bude lak držet není ani tak kvalita laku, jako nehtu, jak ruce zatěžuješ a použití nadlaku/podlaku. To že někdo před sebou vidí cenu a má pocit, že výdrž laku roste úměrně s jeho cenou je torchu zavádějící (asi tak jako s přírodní kosmetikou, proč bych si ji měl/a kupovat, když v drogérii seženu krém levnějši).
      Mě drží lak v průměru 4-7 dní., jen se mi naloupne ukazovák na levé ruce :).

      Vymazat
    2. Máš pravdu, že s cenou ještě neroste kvalita - u ničeho. Mě právě občas zarážely ty kritiky laku Illamasqua, po té co byl v LB či v kterém boxu :)...S ukazováčkem mám taky problém vždycky :). Hrozně ráda bych, aby mi lak vydržel aspoň těch 5 pracovních dní - jasně, když uklízím, tak nemůžu chtít výdrž :)- většinou ChGlaze a NYX to splní bez problémů...

      Vymazat
  3. Nádherný odstín, i když modrým ani zeleným odstínům moc neholduji, přeci jen se asi podívám po nějaké variantě podobné... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tím, že je našedlý a jakoby tlumený.
      Dupe = OPI Sky Teal We Drop :)

      Vymazat
  4. Ta barva mě naprosto uchvátila. Illamasqua je pro mě sice cenově mimo mísu, ale po jiné značce v této barvě se určitě podívám, nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to cenová hladina laků z parfumerie. Myslím, že dupe má i Color Club, vím že ho mají moje šminky. A OPI.

      Vymazat
  5. Ježiš to je zajímavá barva! Pořád na něj musím čumět a přemýšlím, co je na něm tak zajímavého :D Fakt pěkný...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, je takový "magnetický" aniž by se třpytil :))).

      Vymazat
  6. ja moc na modrou nejsem, ale ten lak je opravdu krasny
    mimochodem zvu te ke mne na novou giveaway o kozenou kabelku:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat