Guestpost Dana: Sedm statečných od Rimmelu podruhé

V první řadě chci Day poděkovat za možnost vyzkoušet si, jaké to je být kosmetickou bloggerkou. Vzhledem k tomu, že sledování blogů je jedna z mých oblíbených kratochvílí, bylo zajímavé podívat se pro jednou na celou věc i z druhé strany. Mým úkolem bylo zrecenzovat 7 produktů značky Rimmel.
BB cream (odstín Medium)

Na první pohled mě zaujala konzistence BB krému – doposud jsem měla představu, že BB jsou spíše hustší konzistence, ale tento od Rimmelu je naopak dost řídký (rozhodně je lepší skladovat jej hrdlem nahoru). Odstín je poměrně tmavý (ve swatchi na ruce ještě tmavší než makeup), ale pravděpodobně díky konzistenci se dá dobře rozetřít a nakonec nepůsobí na obličeji zdaleka tak špatně, jako makeup. Pro bledé typy rozhodně nebude to pravé, ale já osobně k nim nepatřím a navíc se dobře opaluji, takže mi v letním období odstín nakonec docela dobře sedl.
BB pěkně sjednotil pleť, ale hlavně mě překvapila jeho výdrž. Testovala jsem ho v letních vedrech, takže jsem nečekala žádný zázrak, ale i po několika hodinách vypadal pěkně a večer bylo pořád co odličovat. Proto mě tento výrobek spíš příjemně překvapil, a pokud pro sebe najdete správný odstín, mohl by vám vyhovovat.

Makeup Stay Matte (odstín 201 Classic beige)
K makeupu se nemohu vyjádřit plnohodnotně, neboť mi nevyhovuje jeho odstín. Přestože vypadá na první pohled o něco světlejší a méně oranžový než BB krém, na obličeji mi vůbec nesedl, takže jsem se rozhodla jej otestovat jen v domácích podmínkách, což není zcela vypovídající. Konzistence je ve srovnání s BB krémem podstatně hustší, zpočátku jsem měla obavy, jestli se bude dát bez problémů rozetřít, ale pracovalo se s ním dobře.
Již v názvu makeup slibuje zmatnění.Musím přiznat, že i po několika hodinách opravdu vydržel matný, dokonce i na nose, kde se obvykle začnu lesknout přibližně do hodiny od aplikace. Matující schopnosti na mě tedy udělaly dojem, otázka je, zda by se podobně choval i v běžných provozních podmínkách ve škole/v práci, kdy se člověk potí apod. To jsem si kvůli odstínu, bohužel, netroufla.

Řasenka Lash Accelerator Endless
Na řasence mě v první řadě překvapil kartáček, který je na můj vkus nezvykle dlouhý a pružný (obvykle používám They’re real od Benefitu, která působí o poznání bytelnějším dojmem), štětinky jsou plastové. Nepracuje se s ním ale vůbec špatně, naopak, líčení řas mi přišlo relativně rychlé a pohodlné. 
S touto řasenkou zcela určitě nedocílíte efektu umělých řas, nalíčení je spíš decentní, řasy pořád vypadají dost přirozené, jsou jen trochu zvýrazněné. Pokud je ale přirozené nalíčení vaším cílem, pak stojí za to dát Lash Accelerator Endless šanci.
 Protože mi často slzí oči, jsem zvyklá si malovat pouze horní řasy, a přesto se najdou řasenky, které se mi v průběhu dne záhadným způsobem rozmažou pod očima. Nebyl to však případ této od Rimmelu, jejíž výdrž mi přišla slušná, v pohodě se mnou přečkala celý den a nijak se nedrolila ani nerozmazávala.
Za svou favoritku od Benefitu ji asi nevyměním, ale rozhodně pro mě nebude problém ji vypotřebovat, pro jemné líčení bude ideální. Ze stránek Rimmelu jsem se dozvěděla, že by řasenka měla podporovat růst řas, ale vzhledem k tomu, že jsem v době zkoušení již delší dobu používala speciální přípravek právě na řasy, nemohla jsem účinnost řasenky v tomto směru zhodnotit.

Stíny Scandaleyes Eyeshadow Paint(odstín Manganese purple)
Ještě předtím, než se mi dostaly tyto stíny do ruky k testování, jsem uvažovala o jejich koupi. Jsem velmi ráda, že jsem nakonec odolala, protože se jedná o zdaleka největší propadák. 
Fialová s odlesky je sama o sobě krásná barva, ačkoliv pro někoho by mohla být na denní nošení trochu moc výrazná. Bohužel to, co vidíte na swatchi na ruce, se za žádnou cenu nedaří přenést na oko. 
Zatímco na relativně hladký povrch lze nanést stín víceméně rovnoměrně, je zcela nemožné dostat stejně rovnoměrnou vrstvu barvy i na oko. Při pokusech o rozmazání barva zmizí úplně, nebo se začne divně drolit. Nepomáhá ani vrstvení – s každým novým pokusem se spodní vrstva setře. Zkusila jsem nanést stín z aplikátoru (podobného jako u lesků na rty) nejprve na prst a až poté na oko, ale ani to nepomohlo.
Tyhle stíny jsou tak pro mě velkým zklamáním a neumím si představit, že bych ráno před odchodem do školy/práce, kdy nemám příliš času nazbyt, navíc dobrovolně zápasila s něčím takovým.

Lak na nehty Rita Ora (odstín Let’s get nude)
Ačkoliv jsou laky Rimmel obecně vcelku oblíbené a chválené, musím se přiznat, že tohle byl asi první, který se mi dostal do ruky. Nude odstín mi zcela vyhovuje, neboť obecně preferuji spíš nenápadné barvy.
Z fotek to možná není jasně patrné, v lahvičce se lak tváří trochu víc do šeda, zatímco po nalakování ho vidím spíše naoranžovělý. Velmi mi vyhovuje širší štěteček, se kterým se lakuje výborně (zvláštně nám jedincům, kteří nejsme v této oblasti zrovna zruční). Schne rychle, 2 vrstvy s podlakem a bez nadlaku mi vydržely týden ve slušném stavu, postupně se jen ošoupaly konečky.

Rtěnka Hydra Renew (odstín 125 To nude or not to nude?)
Rtěnka má celkem příjemnou, ale ne moc výraznou vůni.
Ve srovnání se rtěnkami Rimmel Kate, které i po delší době voní stále intenzivně (možná až moc), by parfemace Hydra Renew nemusela nikomu vadit.
Odstín na první pohled vypadá hnědo-růžově, ve swatchi vystupuje spíš růžový tón. Výraznější než samotná barva je ale stříbrný shimmer.
Na pigmentovanějších rtech nejspíš samotná barva moc nevynikne, celkově na mě rty po nalíčení působí dojmem, že jsme použila spíše lesk než rtěnku, přijde mi opravdu nenápadná. Výdrž není nijak závratná, nepřečká častější pití nebo jídlo. Tuto rtěnku vidím spíše jako něco, co vytáhnu v případě, že si chci během dne v poklusu přetřít rty, a nebudu k tomu nejspíš potřebovat ani zrcátko.

Gelové linky Scandaleyes waterproof gel eyeliner (odstín 001 Black)
Vzhledem k tomu, že sama linky téměř nenosím, jsem o vyzkoušení posledního produktu poprosila mamku, pro niž jsou naopak nedílnou součástí líčení. Gelové linky od Rimmelu si rychleoblíbila a používá je téměř denně. Přibalený štěteček je pevný, štětiny se zbytečně neohýbají a linka se tak maluje pohodlně.
Konzistence samotných linek je hustší, je proto potřeba štěteček otřít, aby na něm neulpělo zbytečně moc produktu a dala se vytvořit i tenká linka. Linky přečkají v solidním stavu celý pracovní den, drží dobře, ale ruku v ruce s tím jde jejich složitější odličování, na které je lepší použít přímo odličovač očního makeupu.

Shrnutí
Vyloženým zklamáním celého testování byly oční stíny, které byly doopravdy nepoužitelné a určitě bych je nedoporučila (pokud se však najde někdo, kdo dokázal jejích aplikaci zvládnout ke spokojenosti, ráda si nechám poradit). K podrobnějšímu zhodnocení makeupu by bylo potřeba testovat odpovídající odstín, proto v jeho případě nemůžu říct jednoznačný verdikt. BB krém bych hodnotila jako slušný produkt, stejně tak i řasenku, pokud je vaším cílem decentní výsledek. Rtěnka Hydra Renew mi rovněž přišla dobrá, pokud zrovna nehledáte produkt, který bude mít v první řadě dlouhotrvající výdrž, v tom případě určitě hledejte jinde a nejspíš ne v drogerii. Rovněž jsem byla spokojená s lakem a při hledání nových odstínů do sbírky pravděpodobně zamířím právě ke stojanu Rimmel (jeden kus z jiné kolekce jsem si ostatně už pořídila). Poslední produkt, linky, podle ohlasů rovněž splnily očekávání a lze je tedy doporučit.

Summary: This guest post was written by my friend Dana summarises her opinions on seven  Rimmel products. If you want to read more, please use translator.

5 komentářů:

  1. Líbí se mi lak. Stíny jsou příšerný, taky jsem po nich koukala, tak jsem ráda, že jsem si je nekoupila. Rtěnka by nebyla špatná - ale vadil by mi shimmer, fuj. No a make-up a BB za mě vůbec, obecně mi Rimmel make-upy absolutně nesedí. Mají příšerný odstíny (pokud jste opálené, tak to neřešíte, ale já jakožto běloba musím), jsou mastný (i ty matující) a divně se roztírají.

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujal mě BB Cream, teď by mi sice neseděl, ale v létě by to šlo. Jinak ty stíny jsou vážně zklamání, nikdy bych to do nich neřekla, ještěže jsem si je nekoupila :)

    Giveaway Realash ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Odstín MU je teda zase výživný :-D Nude lak mám taky, ale nelakoval se mi vůbec dobře :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Make-up Stay Matte u mňa práve naopak nevydrží matný vôbec, zato oditeň Ivory mi sadol ako uliaty, make-up aj veľmi pekne kryje, len nevydrží celý deň a zalieza do vrások aj tých úplne najmenších a trochu sa mi zdá, že pôsobí na pleti umelo ako maska.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  5. Rimmel moc nemusím. Hodně jsem tuto značku používala dřív, hlavně na gymplu, když jsem se ještě malovala celkem dost. Ale časem jsem přišla na to, že mi tato značka nějak nesedí a to složení téměř všeho je prostě strašné (no jo, jsem jedna z těch co stojí u stojanu a překáží tam s tabulkou složení v ruce...). Teď už používám na líčení jen pár základních věcí, ale za to si je kupuju pořád dokola, protože jsem už objevila co mi pasuje a co ne :).

    OdpovědětVymazat