Guestpost Dana: Srovnání NARS lesků Ophelia a Easy Lover


V mém předchozím příspěvku o produktech Rimmel. jste si mohli přečíst recenzi na produkty, které se ke mně dostaly vlastně náhodně, bez záměrného výběru. Tentokrát se prozměnu zaměřím na dva lesky, které jsem si vybrala sama podle vlastního vkusu. Jedná se o dva lesky značky NARS, jeden z nich, Easy Lover, vám jistě bude povědomý z článku o úlovcích ze Dnů Marianne.

První lesk v odstínu Ophelia (na fotce  nahoře) jsem zakoupila asi před rokem a půl v Sephoře, když byly tyto lesky ve slevě. Byla to úplně první věc od této značky, kterou jsem si pořídila a od té doby se moje sbírka NARSu stihla celkem slušně rozrůst o duo očních stínů Vent Glacé, monostín D. Gorgeous, tinted moisturiser, tvářenku Mata Hari a miniaturu Deep Throat, plus rtěnku v tužce Baroque . Druhý lesk, jak už jsem zmínila, se jmenuje Easy Lover (na fotce dole) a jedná se o lesk z inovované řady.
Začneme balením – oba dva lesky mají poměrně minimalistický vzhled s černým vrškem. Starší má logo NARS ve spodní části, zatímco u nového lesku se přesunulo na víčko. Dřívější matný plastový design byl vystřídán lesklým, vršek je pogumovaný, takže se na něj více chytají otisky. Přesto hodnotím vzhled novější verze lépe, přijde mi o něco elegantnější.
Údaje na spodní části udávají, že starší lesk má 8 g, na novém je obsah značen v ml a podle těchto informací by nového lesku mělo být méně.
Aplikátory jsou velmi podobné, jedná se o klasické houbičky, ale nová verze jej má o něco delší, což mi, upřímně řečeno, vyhovuje, lesk se mi s ním nanáší snadněji.
Co se týče odstínů, Ophelia je něco mezi růžovou a oranžovou, obsahuje zlatý shimmer. Jedná se o vcelku nenápadný odstín, který dodá barvě rtů teplejší nádech.
Easy Lover se na první pohled tváří jako noční můra z osmdesátek – barva je zářivá růžovo-fialová. Původně jsem se na něj také dívala značně nedůvěřivě, když mi ho slečna od NARSu ukázala, ale po vyzkoušení budete překvapeni. Na rtech je křiklavost ta tam, zůstává jen chladný nádech růžové. Lesk obsahuje modrý shimmer, který je hodně výrazný jen v tubičce, na rtech se neukazuje.
Co se u obou lesků nápadně liší je konzistence a parfemace. I když o parfemaci v pravém slova smyslu se nejspíš hovořit nedá. Starší verze je cítit trochu jako lepidlo. Neměla by to být vada jednoho kusu, na internetu jsem četla podobných stížností více. Ophelia má celkem hustou konzistenci a je dost lepivá, ale ruku v ruce s tím jde lepší výdrž. Easy Lover není cítit ničím, jeho konzistence je o něco klouzavější, příjemnější a téměř nelepí.
Oba lesky mám ráda, ale musím přiznat, že navzdory menší gramáži a slabší výdrži dávám palec nahoru inovované verzi, se kterou se NARSu podařilo odstranit slabé stránky té předchozí.

Summary: This article is a comparison of two NARS lip glosses – older one in shade Ophelia (warm pink-orange with golden shimmer) and new one in Easy Lover (bright pink-violet with blue shimmer). Both lip glosses are transparent. Ophelia is stickier and has strange glue-like smell. Easy Lover is not so sticky, but also not so long-lasting, it has no smell. I like them both, but I prefer Easy Lover a bit more, NARS made good improvement with this new range. 

Žádné komentáře:

Okomentovat