China Glaze Joy

Tenhle láček byl z China Glaze Romantique Collesction, tedy její teplé škály odstínů. Jediný lak, který "přežil" ostatní laky z kolekce v mojí sbírceo celé měsíce.
Co mě při pohledu na lak napadá je barva mauve, cože je česky slézová (díky pane Froňku)? Jinými slovy je to něco mezi tlumenou fialovou, vínovou a šedou s kapkou modré a metalickými odlesky. Proč to popisovat jedním slovem, když to jde popsat šesti, že? Krásná barva.
Celkově si myslím, že tahle kolekce byla hodně povedená, barvy fajn, krytí perfekní (už JEDNA VRSTVA stačila).
Jedinou nevýhodou byly zřetelné tahy štětečku (viz fotka dole), i když zrovna u Joy to bylo vidět nejméně, dodnes mě straší Passion, moje ruka vypadala jako zebra.Taky jsem nebyla schopná si zapamatovat názvy jednotlivých laků, Joy, Passion, Delight, Poetic, ne, je mi to líto, ale můj mozek nebyl schopen zařadit žádnou asociaci.
Zmínila jsem se, že na konadování byla kolekce Romantique nepřekonatelná? Tedy až do doby než vyšla Khrome.

Celkové dojmy:
  • pozitivem: krásná metalická barva, krycí v jedné vrstvě, super výdrž
  • negativem: viditelné tahy štětcem
Summary: This was one of my favourite polishes this year, maybe because this nice mauve metalic colour require only one coat to full coverage. Yes only 
ONE coat to full coverage :)? Romentique collestion was unique, at least until Khrome collection came. Only one negative thing is that it is little streaky, less than other polishes from Romatique but you can see streaks on my pictures (esp. third one). Great for konading.

3 komentáře:

  1. Joy je miláček, opovaž se ho zbavovat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Už je tři týdny z domu, jen já jaksi nestíhám psát.

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů ten je pěknej! Proč ho ještě nemám, když mám tuhle kolekci tak ráda..?!

    OdpovědětVymazat