Recenze: ILCSI maska 7 léčivých bylin

Po dlouhé době se zase hlásím s věcí na pleť i když si moc dobře uvědomuji, že pleťová kosmetika je věc ryze individuální a co vyhovuje mě nemusí vyhovovat jinému, navíc výsledky nejsou objektivní, ale ryze subjektivní. I přesto chci napsat o své oblíbené masce maďarské značky ILCSI.
 Ilcsi je maďarská bio kosmetika /dle webu jde o rodinnou firmu, která je založená ne recepturách bylinkářky "tety" Ilcsi/ a  dle mého názoru stojí za vyzkoušení. Měla jsem několik věcí, ale bezkonkurenčně u mě vedly jejich masky, všechny byly vynikající krásně voněly, hlavně višňová, kterou jsem nakonec i ochutnala /nic moc/ a samozřejmě maska 7 léčivých bylin.
Co slibuje /převzato ze stránek ilcsi/:
Tato zklidňující maska byla vyvinuta pro citlivou pleť náchylnou k zánětu.
Je vhodná k použití jako maska na stažení pórů, po čištění pleti, stopy po čištění téměř úplně zmizí.
Pokožka je zdravá a zklidněná a duše pohlazená aromaterapií.
Bylinné ingredience:aloe, netřesk, bezový květ, řebříček, podběl, máta peprná, jitrocel, kukuřičný olej, meduňkový olej, olej z citronové trávy.
Tady reálné složení uvedené na krabičce.
A moje dojmy: po otevření Vás uhodí do nosu bylinná vůně, poměrně ostrá, ale příjemná. Konzistence masky je krémová, ale obsahuje velké částečky bylin, které mírně znesnadňují aplikaci, respektive se kumulují na jednom místě. Po aplikaci doporučuji postrašit děti v okolí, užijete si zábavu! 
Po nanesení maska chvíli chladí, pak jen příjemný pocit, kdy si budete užívat vůně. Po smytí vodou /já jsem jednou sundavala po 20 minutách a šla komplet sloupnout/ jsou rozhodně stažené póry a pleť zklidněná, ale ruku na srdce, dlouhodobý účinek na stažení pórů nemá, jen mám pocit, že nejsou tak zanesené a moje pleť se méně mastí a je sjednocená. Ale pokud máte sušší pleť, nebo jste citliví na intenzivní vůně přírodních silic, rozhodně zkuste mrkvovou, nebo Ilcsi gelové masky.
Celkově: Já osobně Ilcsi masky nepoužívám pořád, střídám je s buničinovými maskami My beauty diary a tato dvojkombinace je podle mě ideální variantou. Při výběru masky je rozhodně třeba přihlédnout k typu pleti /u mě citlivý, až křehký a velmi reaktivní, proto mi maska 7 bylin vyhovuje/ ale Ilsci má takovou nabídku, že si bezesporu vyberete. Ale v rámci přírodních a pseudo přírodních masek /Lush/ je to velmi zajímavá značka, kterou se vyplatí prozkoumat a je k dispozici v ČR.
Jen by mě zajímalo byl by zájem o recenze dalších Ilcsi produktů?
P.S. Objednávat lze z českých webovek značky Ilcsi, jen sortiment mají omezený a pošta je buď 50, nebo 120 Kč, dle typu dopravy.
Summary: I wrote review of Ilcsi face mask Seven Herb Treatment I discovered few months ago and love it since then. Ilcsi is hungarian organic brand and its philosophy is about combination of natural ingredients and aromatheraphy. Their products /masks/ works on me and smells divine. If you have them avaliable in your coutnry, try them, they are worth of money you pay for them. 

8 komentářů:

  1. Priznam se, ze jsi me celkem nalakala:-) Mam masek spoustu, ale prijde mi, ze je zdaleka nepouzivam tolik, kolik bych mela. Timhle tempem mam totiz zasoby do konce zivota. A ani to mi nezabrani v tom si tuhle pravdepodobne koupit ...:D

    OdpovědětVymazat
  2. Mně to zaujalo moc a o další recenze mám určitě zájem :)

    OdpovědětVymazat
  3. no jasně... se s dalšími recenzemi. masky kupuji na kila, takže asi i tuto si koupím, že ano, přece mi to doma nemůže chybět...

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám určitě také zájem o další recenze, přece nebudu kupovat jen jednu věc, potřebuju jich doporučit víc ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za komentáře, tady je výběr budoucích recenzí, vyberte si
    višňová gelová maska
    růžová gelová maska
    mrkvová maska
    pěnový netřeskový krém

    a o výrobcích které nelze do konce života spotřebovat se radši bavit nebudeme...

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, ano, rozhodně mám zájem o další recenze!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já se dnes večer pokusím!

    OdpovědětVymazat