Lynnderella I can afford it!

Když už jsem vám posledně ukazovala Nubar White Tip, tak jsem psala, že ho nepoužívám samotný, ale jako podlak a voila tady ho máte s Lynnderella I can afford it!, který mi laskavě zapůjčila Mína.
Musím se přiznat, že glitrové laky nepatří mezi favority, ale v momentě kdy se jedná o lak obsahující různobarevné glitry různé velkosti, jsem ochotná přimhouřit oko. Lynnderella I can afford it je totiž krásný, že si budu číhat na vlastní.
Brčálově zelený, lesklý, trávově zelený, lehce bronzový s kapkou fialové. První a druhé foto = jedna vrstva, ostatní fotky dvě vrstvy. Báze je mírně nazelenalé želé, ve kterém plavou glitry. Na mých fotkách bez nadlaku, ale pro běžné použití je uhlazení nezbytné.
Různorodý je tvar glitrů, jsou tam malé puntíčky, větší kolečka, ale i veliké čtverce. Skvělá je konzistence, pokaždé naberete dostatek glitrů. Jak je vidět, nikde nejsou lysinky, nebo místa bez jakéhokoliv glitru, což je velké pozitivum. Občas mají laky jiných značek nemilý zvyk že se z krásné lahvičky nedají nabrat, v tomto ohledu jsou experti Nicole by OPI. Jejich srdíčkové "valentinské" laky. jsou k zešílení, srdíčka musíte nabírat a distribuovat špendlíkem, protože buď nenaberete nic, nebo hned shluk pěti.
Bohužel netuším kde se stala chyba, ale tato kombinace se mi druhý den začala sloupávat po kusech. Nevím jestli jsem neudělala chybu v přílišném vrstvení, kromě podlaku, tří vrstev Nubaru, jsou to dvě vrstvy Lynderely vytvrzeného navrch Seche. o sloupala. Ale slupování po částech je pro glitry docela typické, tak nevím. 
Příště ho zkusím nalakovat samotný, uvidím, je totiž opravdu velmi povedený.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: nemám ráda glity a mám ráda Lynnderellu, protiklad?
  • negativum: nenacházím, snad jen by mohl lépe držet.
Summary: I borrowed Lynnderella I can afford it! from Mina and what a polish it is! I usually hate glitters, they don´t last on me, they are sheer, you must apply few layers of top coat to smooth them and overall effect is usually too showy for my taste. But I love Lynderella. It is pale green jelly infused with loads of different multicolored glitters. Green and purple dots, green squares as well as purple, bronze and green hexagons in various sizes. I applied it over Nubar White Tip on first two photos are one coat of Lynnderella and on the rest, two coats. Sadly it didn´t last on me, just one day but maybe fault was too many coats of polish.

18 komentářů:

  1. Musím říct, že se mi navrstvený přes bílý moc nelíbí, to radši samotný nebo přes zelený (co jsem viděla na blozích).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem chtěla aby to bylo krapet jiné, přeci jen ty zelené a tvoje samotné fotky už tu jsou. Přes tu bílou je zelená ještě zářivější. Ale i tak děkuji, koukala jsem jaké laky jsou v nabídce teď a ani jeden mě příliš nezaujal.

      Vymazat
  2. Mně se to naopak líbí moc.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já taky číhám na vlastní :) Mám v merku connect the dots a sweets to the sweet. Akorát nějak moc nepobírám to haló, co kvůli tomu bylo (FB a tak), nicméně mám je na tom jejich wishlistu,napsali mi, že objednávku přijali, ale nevím...třeba se dočkám. Je to tak vzrušující, být "v pořadníku"...skoro jakobych si objednávala birkinku :D :D :D

    Jinak tento zelenej mě až tolik za srdce nechytl, i když je moc pěknej...a na bílé vypadá líp než samotnej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já bych radši tu Birkinu, než Lynndellu. Tyhle věci přes fb jdou mimo mě, ale trochu ti závidím, o tom žádná, počíhám na fotky. Já jsem nedočkavec a nerada na věci čekám. A díky!

      Vymazat
  4. Páni, já glitry také nerada, vůbec je nenosím, ale tahle varianta je jednoduše krásná...

    OdpovědětVymazat
  5. Lynderella má super věci. Z tohoto pohledu (a i z pár jiných) lituji, že jsme tak malá zemička a hodně atraktivních věcí musíme shánět bůhvíkde, je-li vůbec možnost to sehnat. (Já vím, jsem marnivá :D)
    Ta barevná kombinace není špatná, taková správně jarní, šťavnatá :) Připomíná mi velikonoce anebo nečeský svátek svatého Patricka...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě tedy možná víc než nedostupnost, s tím se prostě musí počítat, je napalování cen v momentě kdy k nám nějaký výrobek navezou. A ano, tohle je jarní lak jak se patří.

      Vymazat
  6. ... budu za tu zlou, když napišá, že mi to připomíná špenát.....?

    (já teda špenát miluju, takže to beru jako pozitivní, ale tak ne každému by se to mohlo zdát:P)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako dobrý, mohl to být taky žabinec. Mě přjde, že tím jak je tam více odstínů zelené, tak v něm každý vidí krapet něco jiného.

      Vymazat
    2. žabinec:DD tak to mě nenapadlo:D to ti někdo povědel:-)?
      žabinec už bych skutečně jako kompliment neukecala, u toho špenátu se to ještě dalo:-)

      Vymazat
    3. Ne, napadlo to mě, doma byla populární varianta vodník a Rákosníček.

      Vymazat