Nubar White Tip

Nenosím bílé laky na nehty, nebo alespoň ne samotné, jedině jako podlak pod glitrový, nebo efektový lak, ale přesto mi to nedá a podělím se o samotný Nubar White Tip.
Ne že bych si myslela, že je v rámci bílých laků bez jakéhokoliv barvného podtónu unikátní, barevně mu není co vytknout Ale, konzistence je dost strašná. Je vodová a záhadně se kumuluje, jak říká Viennettka, na fotkách vidíte díry.
Na mých fotografiích jsou tři vrstvy bez nadlaku. Rychle se odírá. Za sebe bych Vám spíš doporučila bílé laky od China glaze, nebo OPI Alpine Snow, které mají rozhodně lepší vlastnosti.
 Celkové dojmy:
  • pozitivum: bílá
  • negativum: bílá se vším co k tomu patří, jakákoliv nedokonalost bude hodně vidět, konzistence taky nic moc, ale jako podlak dobrý.
Summary: Nubar White Tip should be named white crap. In terms of colour  it is standard white creme. But there is one problem, consistency. Polish is runny and sheer, on my photos are three coats and you can see streaks. However I use it as a base for glitter and shimmer/holographic polishes and for that purpose you can make it work.  Stay tuned for combinations.

15 komentářů:

  1. Krásný lak :) Ale já bych si asi bílo nevzala na sebe :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych zase nenosila černou, nebo prasečí růžovou, každý máme u nějaké barvy osypky.

      Vymazat
  2. Ja naopak biele laky ako samotné celkom beriem moc sa mi to páči ...aj dnes som si zhodou okolností dala bieli :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já třeba perleťvoé bílé můžu, ale krémové samotné nenosím. Jaký bílý si lakovala?

      Vymazat
  3. taky jsem teď naposledy nafocovala bílý, ale od Jessicy:-).
    Je sice taky čistě bílý, ale přijde mi, že vypadá nakonec úplně jinak.

    jak koukám na obrázky, nechce se mi vůbec věřit, že to jsou u tebe tři vrstvy...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se ta Jessica líbí rozhodně víc, než Nubar, ale je to podle mě dáno i tím, že mléčně bílá je super, ale sněhobílá moc ne. A mě taky.

      Vymazat
  4. No jo, jsou tam :-D Na to, že to jsou 3 vrstvy, je celkový vzhled teda dost hrůza (pardon).

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som dostala veľkú chuť na biely lak, ale nejaký taký..biely, s inak farebným shimmerom, alebo farebne meniacim sa.. Nepoznáš nejaký? :-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. China Glaze White Cap a Frosty
    Illamasqua Prism /jen efektový nadlak/ a Hemlock
    Pak je řada OPI hlavně soft shades, kde záleží na tom, jaký shimmer chceš, zkus to rozvést.

    OdpovědětVymazat
  7. Zaujali ma tie dva od Illamasqua.. predstavujem si niečo ako biely lak, ktorý má rôzne farebné odlesky..ružovkasté, fialkové, modré..ale neviem či len nevymýšlam a či sa vlastne taký nájde.. aj ked tie od illamasqua sa mi tak trošku javia, len keby si vedela ešte o niečom výraznejšom.. :-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Pokusím se zapřemýšlet, takže chceš něco jako duochrome, shimmer, nebo prismatický lak?
    Napadlo mě, jestli by nestálo za to koupit bílý krémový lak a k tomu nějaký CND efekt.

    OdpovědětVymazat
  9. Jo, tenhle lak jsem měla a vyměnila jsem ho za Alpine snow, protože tohle se nedalo lakovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od koho myslíš, že ho mám LOL? OPI je taková jistota.

      Vymazat