Oblíbenci z dekorativky z poslední doby: Rouge Bunny Rouge, MAC, NARS, Laura Mercier a Arabesque

Už dlouho jsem nepsala o své oblíbené dekorativce po které jsem v poslední době sáhla častěji. Snažila jsem se vybrat věci, které mám doma více jak měsíc, aby to nebylo pouhé okouzlení novinkou, ale jistota, že je to něco, co stojí za pozornost a vzhedem k pořizovací ceně i něco do čeho se vyplatí zainvestovat. 
Na skupinovém fotu můžete identifikovat: Laura Mercier Metallic Eye Color Platinum, Nars Better Than Life Eyepencil Madison Avenue,  Rouge Bunny Rouge Fire-tailed Sunbird,  Arabesque odstín 36 a rtěnku MAC mattene Rare Exotic.
Arabesque odstín 36 je typ základového stínu s dobrou pigmentací, který po rozetření používám na vystínování záhybu oka. Barevně je to je velice povedený středně hnědý stín s teplejším nádechem a decentními zlatavými odlesky. Popis barvy na českých webovkách je bronzová, což by musel být nějaký hodně, hodně zašlý bronz navrch zaspaný vrstvou šedého prachu. 
Kde seženete: Marionnaud
Rouge Bunny Rouge Fire-tailed Sunbird je velice jemná meruňková, velmi jemně mletá a na fotce téměř neviditelná. Je to přesně ten stín, na který se podíváte a řeknete si: "To má být ono? No to si můžu v drogérii koupit stjejný." a kupodivu ho jen tak nenajdete, na oku udělá svěží, rozjasňující efekt. Můžete ho použít jako oční stín v silnější vrstvě a highliter v tenčí. Vypadá fenomenálně v kombinaci s Arabesqu, kdy dělá upravený vzhled pro velmi světlý odstín pleti, jako mám já. 
Kde seženete: Zuneta  
Laura Mercier Metallic Eye Color Platinum mám doma minimálně rok, možná i déle a poměrně dlouho jsem ho ignorovala, je to stříbro-zlatá metalíza, používám jej buď samotný na místo stínu, nebo jako bázi pod líčení. Když se rozetře není tak výrazný, spíš jemně lesklý a drží!
Kde seženete: ebay
Nars Better Than Life Eyepencil Madison Avenue - studená šedá krémová tužka, co se dá vysouvat, má integrované ořezávátko. Dlouho vydrží. Co víc si přát? 
Kde seženete: Sephora
MAC mattene Rare Exotic byla z limitované kolekce MAC mattene, výrazně pigmentovaných rtěnek s matným finishem, která nevysušuje rty a výsledný efekt není ploše matný, ale spíše sametový. Rare Exotic je zářivá fuchsiová s chladným podtónem. Je extravagantní, ale díky tomu, že nemá odlesky nejde přes míru. Mám doma asi čtyři fuchsie a tato bezkonkurenčně vede
Kde seženete: MAC /jediný odstín z kolekce, který jim tam zůstal, nechápu proč!/ a draze ebay.
A jelikož "doluji" poslední zbytky svého nejoblíbenjšího BB krému BRTC Jasmine Water, dokonce jsem rozstřihla tubu, není nafocený, ale pořád platí to co jsem o něm napsala. Díky hutnější krémové konzistenci je hlavně pro podzim/zimu/jaro ideální. 
Kde seženete: ebay
A jak jste na tom Vy? Je něco, čemu jste byly v poslední době věrné? Chcete u některého z výrobků samostatnou recenzi? 

P.S. Přeji veselé a bezbolestné Velikonoce, případně si zkuste velkionoční hon za slevami na webu Illamasqui, některé věci jsou se slevou 50%.

Summary: Here are items I loved in last months, some of them I rediscovered after period of neglecting, some are relatively new. All of them are great quality and worth of every single penny you pay for them. Laura Mercier Metallic Eye Color Platinum is creamy eyeshadow I use it as a base. Nars Better Than Life Eyepiece Madison Avenue isn´t better than life, but creamy matte grey eye pencil that stays all day long and is really pigmented. Rouge Bunny Rouge Fire-tailed Sunbird is almost non visible shimmery apricot on swatch on eyes that shadow adds my eyes polished look, and could be used as highliter. Arabesque eyeshadow in shade 36 is mid toned brown with subtle warm gold shimmer, perfect crease colour, blendable and long staying. And last but not the least is my favourite lipstick MAC mattene Rare Exotic. Colour is statement, but this cool toned fuchsia hasn´t that drying finish of mattes I hate /NARS matte lipsticks I´m looking at you/. 

13 komentářů:

  1. Já mám už delší dobu oblíbené stíny, které jsem si nemohla nechat ujít /i za tu šílenou cenu/ - Chanel Cinnamon. Je to úžasná barvička - netradičně hnědá, torchu do červena, ale nedělá králičí oči a světlé oči nádherně vyniknou :) Z tvých tipů mě zatraceně láká tužka na oči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach, tak ty stíny od Chanela vypadají lákavě. Bohužel já červenou kolem očí nemůžu kvůi popraskaným žilkám mít, takže závidím! Ona se někdy jedna dražší věc vypadlí víc jak několik levnějších.

      Tužka je fajn, určitě se na ní podívej. Líbilo by se mi, kdyby měli v nabídce matnou hnědou :).

      Vymazat
    2. Tak už ji mám objednanou, díky za tip :)

      Vymazat
  2. Jej, ta rtěnka má nádherný odstín :).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Jsem ráda, oba jsou super, každý na něco jiného.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Je, protože u těch levných jsem na tu konzistenci a pigmentaci nenarazila.

      Vymazat
  5. Rtěnka je super, ale nevím, zda bych si troufla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona vypadá skvostně hlavn ě na bledých, nebo hodně tmavých odstínech pleti a chce to "vybalancovat" a upřímně většina žen by ji nenosila.

      Vymazat
  6. tak ta rtěnka má skvělou barvu a zamlouvá se mi i ta tvářenka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, myslíš ty druhé (broskvové) stíny? Tvářenka tam není.

      Vymazat