Oblíbencí: péče o pleť MuLondon, Naruko, Logona a parfém Serge Lutens Un Bois Vanille

Konec semestru se ukázal být hektičtějším než jsem si představovala, i rozepsané příspěvky nestihla dopsat, takže se zpožděním sem dám oblíbence z pleťovky měsíce dubna. Znáte to, naplánujete si spoustu věcí, pak polovinu nestíháte a odnesou to nejvíc koníčky. Ale zpátky k oblíbencům tedy je pětka těch co mám prověřené časem a používám je pravidelně několik měsíců. Vzhledem k nadcházejícímu létu MuLondon a Naruko noční krém Magnolia nebudou to pravé ořechové, ale v minulých měsících zachraňovali mou dehydratovanou, extrémně citlivou pleť. Logona a Serge Lutens jsou čistě subjektivní favoriti, u kterých bude dost záležet na Vašem nosu, jestli se budou líbit, nebo ne. Tak pěkně popořadě.
Po delší době jsou opětovně propadla parfému Serge Lutense Un Bois Vanille. SL nemá typické kousky na jaké jste zvyklí z parfumérií, některé jsou velmi silné, jiné omamné, až bolí hlava, většina parfémů má orientální základ, takže hodně specifická vůně, keré nemusí sednout každému. A UBV není vanilková vodička, ale poctivá Lutensovka, kterou bez vyzkoušení radši nekupujte (zkuste se podívat na arome, jestli někdo nenabízí vzorky). Osobně bych ji označila jako unisexovou, i když to není chlapská vůně. Přestože je její hlavní složkou vanilka, není cukrově sladká, je sušší, gurmánská /čti mám chuť ji sníst/, nenápadná v porovnání se sladkými vanilkovými orgiemi v ostatních parfémech. Do zimy jak dělaná, na léto ji odložím, protože na sluníčku mírně tíhne a hořkne. Na první počich mírně štípne, ale pak se dostane ke slovu kokosové mléko a marcipán a jsem ztracená. Prostě už od prvního přivonění jsem ji milovala.

Složení /ze stránek arome/:
HLAVA: kokosové mléko, černá vanilka, včelí vosk
SRDCE: karamelizovaný benzoin, lékořice, marcipán
ZÁKLAD: guajakové dřevo, tonka, santal

Kde seženete: internet /elnino, xparfémy apod./, nejbližší butik je v Drážďanech.
O opalovacím krému Naruka Narcissus Defense BB Sunscreen SPF 50 jsem už psala, do veder je to jednička, opalovací krém s minerálnímy filtry, který nenechá bílou stopu. Rozhodně bych jej neoznačila jako tónovací. V případě, že oželíte SPF 50, tak existuje i v bílé variantě s SPF 35. /plná recenze TADY
Kde seženete: beautyeshop.co.uk
Pokud potřebuji promastit, sahám po krémech, které nemají na prvním místě ingrediencí vodu, většinou chci ty s bambuckým, nebo kakovým máslem, prostě nic pro majitelky mastné, nebo aknózní pleti. Ale čím jsem starší, tím víc si moje pleť libuje v hutnjších konzistencích, což byl i důvod proč jsem zvolila i tento. MuLondon je britská značka bio kosmetiky jejíž výrobky neobsahují parabeny, minerální oleje, silikony a jsou cruelty free /mají i králíčka/. V nabídce je asi pět variant krémů na bázi bambuckého másla a různých esenciálních olejů. Volila jsem měsíčkový, protože mi dělá na pleti dobře a nemám mu co vytknou, používám na promazání sušších částí obličeje a těla. Je to vidět z fotek, konzistence MuLondon Marigold, Frankincense, and Myrrh Moisturiser je tvrdá, rozehřejete krém v dlani a vznikne krásně hojivá olejová substance. Tato měsíčková varianta není příliš hutná, na mou jemnou a dehydratovanou pleť funguje jako balzám

Složení z webu MuLondon: Marigold, Frankincense, and Myrrh Moisturiser contains: Vitellaria Paradoxa (Shea Butter), Cocos Nucifera (Coconut Butter), Simmondsia Chinensis (Jojoba Oil), Rosmarinus Officinalis (Rosemary Extract), Matricaria Chamomilla (Blue Chamomile Extract), Calendula Officinalis (Marigold Extract), Boswellia Carterii (Frankincense Essential Oil), Commiphora Myrrha (Myrrh Essential Oil).

Kde seženete: na webu značky MuLondon, jediné co mě štve, je, že minulý měsíc zdražili, průměrně o 3 GBP, ale jinak za rozumnou poštu posílají do ČR. Krém je v 30 a 60 ml balení. 
Další oblíbenec od Naruka noční krém z magnoliové řady, který má skvělý název Naruko Taiwan Magnolia Brightening and Firming Repair Night Creme, po jehož přečtení už vlastně máte všechny potřebné informace načtené. Magnoliová řada je pro unavenou, dehydatovanou pleť s prvními vráskami, obsahuje bělící složky. Tento krém je hutnější, krémové konzistence, po týdnu používání jsem měla subjektivní pocit, že pleť je naducanější, stav pleti bezesporu lepší. Řekla bych, že pleť je po delším používání vyrovnaná, nemám nikde fleky, ani akné. V kombinaci se sérem se hodí i pro mou citlivou, dehydratovonou pleť, která často bývá nevyzpytatelná a paseku může udělat jak chemický, tak přírodní krém. Na letní vedra se určitě vzhledem ke své krémové konzistenci nehodí, ale budu ho používat jen jednou za čas jako sleeping pack a místo něj ráno a večer samotné sérum. 
Kde seženete: beautyeshop.co.uk
A na závěr velká závislost poslední doby Logona Body Butter Oriental, že od té doby co ho používám mi všechny tělová másla od Alverde, nebo jiných značek přijdou nanic. Nejen že krásně a dlouho voní, ale velice mi vyhovuje jeho hutnější, krémová konzistence. Co mi velmi vyhovuje, je, že je opravdu hydratační a neštípe po koupeli, nebo na čerstvě oholenou pokožku, což se mi stává u většiny tělových mlék a másel z drogerie, nebo Body Shopu.
Moje varianta je Oriental s granátovým jablkem a sezamovým olejem, ale mají i další tři druhy, asie, tropic a mediterran, jejichž parfemace je decentnější.
Kde seženete: obchody s biokosmetikou, internet.
A skupinové foto na kterém je, snad, vidět konzistence.
Kdyby jste měli nějaké dotazy, sem s nimi.

Summary: Here are my skin care and perfume favourites of last months. I rediscovered Serge Lutens Un Bois Vanille perfume, my favourite vanilla scented perfume. It is unusual vanilla combined with coconut milk, woodsy with licorice and overall effect is dry, almost unisex. Perfect gourmand scent for winter and early spring, not so great in summer when you can easily get a headache from its sweet and bitter notes. Naruko Narcissus Defense BB Sunscreen SPF 50 is my favourite physical sunscreen, that doesn´t leave white cast /full review HERE/. I really enjoyed MuLondon Marigold, Frankincense, and Myrrh Moisturizer moisturizer, again great for cool weather, thick  consistency. Shea and these butters are main ingredients with addition of essencial oils. I use it for dry patches on my dehydrated skin. MuLondon products are organic, without parabens and silicones. Another love is Naruko Taiwan Magnolia Brightening and Firming Repair Night Creme and they said everything with the name of this product. All magnolia range is targeted for first wrinkles, firming and brightening and it delivers. No allergic reaction so far and that all I need. Last but not the least is Logona Body Butter Oriental very hydrating organic body butter which quickly become my favourite. Pomegranate and sesame oil scented body butter is absolutely fantastic and it lingers for ages on skin. Logona has also three other scents in their spa range. Feel free to ask any question.

10 komentářů:

  1. Day, ty víš, jak člověka nalákat :-)
    Z výrobků jsem zatím nic nezkoušela, ale vypadají podle řeči velice dobře!
    Hlavně by mě zajímalo to máslo od Logony. Tušíš, jestli se dělá i v nějakém mini balení na vyzkoušení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Bebe, to máš za to, že pokaždé kdyš něco napíšeš, tak pomalu sepisuju seznam.

      O malém balení netuším, ale co se nkde zeptat na vzorek, pochybuju, že by u Logony dělali menší balení?

      Vymazat
  2. Tak koukám, že si budu muset lutensky osvěžit, zrovna UBV jsem měla zafixovanou jako příjemnou, leč poněkud lineární, nepříliš sladkou vanilku s dobrou siláží, ale víceméně ne moc zajímavou (pro můj nos) - souhlas samozřejmě s tím, že každá z lutensek je originál a zajímavá a nutno je ozkoušet všechny! Beztak jsem na ně chtěla psát článek, tak mi to jde vhod... A málem jsem se teď dočkala nějakého zvonečku z Paříže, ale nešťastná kombinace náhod jako státní svátek ve Francii a neschopná průvodkyně zavinily, že nemám nic :-(
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, UBV je strašně zvláštní v proměnlivosti, zatímco třeba na mé mamince voní jak popisuješ ty, jen převládá kokos a má kratičkou výdrž, tak s mou chemií je to něco zcela jiného. I když máš pravdu v tom, že je relativně přímočarý, oproti ostatním Lutensovkám. Já bych strašně chtěla ozkoušet Louvre od té doby, co někdo na arome napsal, že voní jak čokoáda Milena před reformulací.

      To je škoda, zvonečky jsou nádherné (a taky nákladné). Na který máš zálusk?

      A článek si velmi ráda přečtu.

      Vymazat
    2. Tak teď vůbec nevím, zda jsem Louve zkoušela nebo zda jsem četla tak subjektivní popis (ve kterém ale převládaly mandle nad čokoškou), že jsem ji doslova cítila. Vzoreček asi nemám, musím to protřídit.
      Ze zvonečků bych měla víc favoritů, i z těch obyč flakonů, nemám zatím žádného :( Nadchl mě Chergui, ten by byl asi první. Pak asi Fourreau Noir, a dál nevím, krásných je tam spoustu. Hlavně se mi líbí ty exkluzivní edice flakonů, takový Mandarin Mandarine nebo El Attarine v těch ozdobných flakonech jsou skvostné!
      Jaké další kousky máš na poličce ty sama? A jaké v tužebníku?

      Vymazat
  3. Začínám mít pocit, že taky potřebuju vyzkoušet něco od Naruko! Ten noční krém jsi popsala lákavě, zrovna se po něčem lehce protivráskovém poohlížím, jen škoda, že nás teď čekají ta vedra, takže se moc nehodí. Ale tak třeba za pár měsíců si na tenhle post vzpomenu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mít kalíšky, tak ti odeberu. Musím říct, že mám od Naruka taky věci co mi nevyhovují a většinou z řady narcissus, gelový toner na noc a mléko.

      Vymazat
  4. Krásná recenze, zajímavé výrobky, parfé, je nádherný, nedávnou jsem ho zkoušela a jako téměř vše od Lutense i tento bych mohla mít:-)

    OdpovědětVymazat