Rouge Bunny Rouge Nest of Plenty refills: Abyssinian Catbird, Golden Rhea and Umber Firefinch swatches

Miluju stíny od Rouge Bunny Rouge, mají ideální konzistenci a výdrž, jen kdyby nebyly tak drahé.  Jejich matné stíny jsou skvěle pigmentované a nemizí po pár hodinách do ztracena, se stíny s odlesky mám rozporuplný vztah vzhledem tom, že některé jsou tak sofistikované, že na mě nejsou skoro vidět, ale jejich kvalitě není co vytknout. Takže když jsem se dozvěděla, že RBR bude mít refilly, zateletlila jsem se blahem, protože jejich cena je krapet nižší /ačkoliv vzhledem k tomu, že jsou taky menší, nejde o extra výhodný kup/.
A jaké novinky jsou v kolekci Nest of Plenty?
Tři nejprodávanější stíny /které jsou i v klasickém balení/: 
Unforgetable Oriole - lesklá bílo-zlatá.
Solstice Halcyon - saténová slézová /mauve/ s béžovým základem.
Abyssinian Catbird - Bronzovo- zlatá, prostě TEN stín od RBR, který je nej.
A nové odstíny: 
Lilac Reef Curassow - šeříková s odlesky.
Trumpeter Koel - šedá s levandulovými a modrými odlesky.
Bohemian Waxwing - šampaňská s bronzovými odlesky.
Olive Violeteare - saténová olivová.
Golden Rhea - světle zlatá s odlesky.
Umber Firefinch - čokoládová s odlesky.
Balení: Je podobné refillům od MACu, stín je zabalený do kartonku a ten do kartonové košilky s typickým RBR potiskem se siluetami květin. Refilly mají vyražené RBR logo. Spolu se stíny prodávají i dvoj a troj paletky za stojí 12 a 15 GBP, které jsem nekupovala, protože stíny zapadnou do Z palette mezi stíny od MACu.  
Moje volba byla celkem předvídatelná, konečně jsem si koupila Rouge Bunny Rouge Abyssinian Catbird a dvojici novinek Golden Rhea a Umber Firefinch. Chtěla jsem takovou trojku, která půjde lehce kombinovat a každý ze stínů patří svým způsobem k základním barvám, které stojí za to mít v každé sbírce.
A teď pěkně popořadě Rouge Bunny Rouge 064 Golden Rhea je bledě zlatý metalický stín, který je na mém odstínu pleti dobře viditelný, oko skvěle projasní. Odpovídá popisu a je přesně takový jak jsem očekávala, i když mě překvapila bohatost a jemnost jeho odlesků, v detailu se zdá, že obsahuje velké třpytky, ale při aplikaci jsem je nikde neviděla. Má téměř máslovou konzistenci.
Rouge Bunny Rouge 015 Abyssinian Catbird netřeba představovat, je to asi produkt č.1 od RBR, překvapilo mě, jak je bronzový. Při brouzdání po internetu jsem nebyla dojmu, že jde mírně do zelena a i když je to pravda, bronzová v něm převažuje. Mám li být zcela upřímná, má fantastickou pigmentaci, ale čekala jsem, že bude ještě krapet lepší. Je otázkou, jestli refill neprošel reformulací, ale pro potvrzení teorie kupovat plné balení pro porovnání nebudu.
Rouge Bunny Rouge 069 Umber Firefinch je překvapivý favorit, takový odstín hnědé jsem sháněla neskutečně dlouho, je téměř matný, čokoládově hnědý a při navrstvení je jakoby sametový. Necuckuje, nanáší se rovnoměrně. Je spíše do studena, ale má mírně lilkový základ.
A ještě jednou swach = jedno přetření.
Složení:
Cena: 16 GBP za jeden 2 gr refil, klasické RBR stíny jsou krapet větší, mají 2,4 gr za 21 GBP. Jejich porovnání.
Ale opticky je velikost víc podobná stínům od MACu, které ve skutečnosti mají 1,3 gr.
 Je to dáno tím, že RBR jsou tlustší.
Hodnocení:  Co mě nadchlo je fenomenální pigmentace RBR stínů, to že neopadávají, neshlukují se a celkově jejich jemně mletou konzistenci nelze nazvat jinak, než luxusní. Předokládala jsem, že Abyssinian Catbird bude nadstandartně pigmentovaný což je, ale příjemně překvapila Golden Rhea i když je vzhledem k odstínu méně výrazná a možná i krapet méně pigmentovaná. Umber Frefich, jako jediný saténový stín není srovnatelný s AC a GR, jeho konzistence je zcela jiná, trochu sušší, výsledek je podobný spíš jemným, nepostřehnutelným odleskům Fire Tailed Sunbird a Misterious Tinamou. Celkové jsem s nákupem velice spokojená, stíny budou patřit mezi favority, ale nebudu Vám tvrdit, že podobné stíny nikde nejsou. Jsou, dokonce mám pro Vás nachystanou sérii srovnání, ale jsem si celkem jistá, že v takovéto kvalitě, spojení pigmentace, výdrže a minimálního hrudkovatění, jich na trhu moc není. 

Summary: When Rouge Bunny Rouge came out with new Nest of Plenty collection of refills I ordered three of them even though there were no swatches available on the internet. Beside three shadows from classic eye shadow line there are six new ones. New refills are packed in carton box decorated with RBR traditional print and shadows has embossed logo, overall packaging reminded me of MAC ones. My choice was one of their best sellers RBR Abyssinian Catbird I wished since fall and finally get it. This  metallic bronze with golden highlights are fantastic although I expected it to be insanely pigmented and more olive toned (maybe they did some reformulation?). Other two is new shades, RBR Golden Rhea is described as iridescent pale gold, again very well pigmented, almost buttery but due to colour shimmer is not as visible as on Catbird. RBR Umber Firefinch, described as iridescent dark umber chocolate is more velvety dark brown with aubergine undertone, less pigmented than other two shades, it is smooth, but not as pigmented as I expected it to be, to be fair it is comparable to my Fire-Tailed Sunbird, but not as iridescent. All shades has zero fallout, they blend like butter and stays for long time without creasing. Refills are cheaper than usual eyeshadows 16 GBP to 22 GBP but they are also smaller 2 gr to 2,4 grams. Overall I am satisfied with my purchase and if there is a chance I plan to try few other shades.

25 komentářů:

  1. Chci, chci, chci! Nákup na Zunetě si plánuju dát sama sobě k narozeninám, tak třeba je do té doby zase naskladní, protože ty barvy jsou opravdu nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naskladnili je, jen pošta zdarma při nákupu nad 100 GBP, minulý týden to bylo za 65 GBP. Balík byl poslaný obyčejně, bez podpisu! Pořád mě láká ta sada na pleť nude, neměla si něco, vzorek, nebo tak?

      Budeš chtít tu Essie, jestli ano, napiš mi co.

      Vymazat
    2. Ale já mám narozeniny až za dva měsíce, sakryš :-D Měla jsem vzorek oleje a nic moc, Nuxe mi sedl mnohem víc.
      Ad Essie - nakonec ne, ale moc děkuji za nabídku.

      Vymazat
    3. Není zač :). Já právě váhám jsetli jít do Nuxe, vždycky když už skoro beru, tak není jedna z věcí, takže to odkládám. Nicméně přemýšlela jsem i o Johnu Mastersovi, nebo Caudalie. Takže jsem prostě zatím ve fázi přemýšlení, které stejně asi skončí zase u Naruka, nebo Primavery.

      Vymazat
  2. I still haven't placed my order but I need to! I have had all 6 new shades sitting in my cart since the release date yet haven't hit submit yet! Thanks for the swatches!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. You are welcome! Cannot wait for your opinion on them. Personally I think there are few gems but I am a little bit disappointed because of smaller size of pans.

      Vymazat
  3. Já se přiznám, že mě touhle "refilovou" akcí u RBR trochu vytočili. Ty stíny jsou super, o tom žádná, ale vadí mi tak nějak to kolem - paletka na refily je evidentně stejné kvality jako jejich ostatní balení (které není vyloženě nekvalitní, ale to nic nemění na to, že prostě rozhodně není luxusní) s pěnovými aplikátory a je drahá jak potvora, ačkoliv podle ostatních obalů je to stejný výrobce, od kterého nakupují i super levné značky jako Catrice. Refily jsou menší než stíny, takže si je nemůžeš depotovat a namíchat paletku, jak chceš. Nevím, ale přijde mi, že po tom loňském blogovém šílenství kolem RBR jim trochu narostl hřebínek. To ovšem nic nemění na tom, že všechny stíny vypadají fakt krásně a taky se mi nejvíc líbí ten hnědý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč myslíš, že jsem ho nekupovala. Vlastně další impulz k nákupu byl i krémový stín zdarma, což trošku snížilo mou frustraci z menšího obsahu, nekupovala jsem na slepo, takže jsem netušila co přijde.
      Obaly RBR i Edwarda Besse jsou na tu cenu co za ně dáváme dost šuntové, možná tě spíš příjemně překvapí když je vidíš u Catrice, než u RBR. Mimochodem obaly laků A Engalnd = Gabriella Salvete = ještě několik indie značek, je to celkem běžná praxe. Není na Světě moc firem, které se výrobou obalů zabývají.

      Asi ano, hřebínek jim narostl, ale to i Zunetě jako takové, zdražení Edwarda Besse i RBR o jednu dvě libry, zvýšení limitu poštovného zdarma na 100 GBP, původní nacenení LMDB, které podle mě nebyla chyba. Vyšší ceny jimi nabízených výrobků, posílání obyčejně, prostě si myslím, že za tu cenu co si účtují bych čekala lepší servis a ani tři luxusní vzorky jim obraz nevylepší.

      Myslím, že by ti ten hnědý moc slušel, nechystáš se někdy do Prahy? Bojím se, že cestu poštou by nevydržel...

      Vymazat
  4. Krásné, ten hnědý nejspíš potřebuju :) PS. Platí tvá e-mailová adresa, co tu máš uvedenou? Psala jsem Ti, ale zatím žádná odpověď ,o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hnědý je super. Platí, jen jsem se nedostala k odpovědím na maily, zítra o státním svátku si udělám čas, čestné skautské!

      Vymazat
    2. Jojo, jen jsem ti chtěla věnovat láček a chtěla jsem, aby sis vybrala odstín :)

      Vymazat
  5. Já teda nevím. Mám nějaký stíny z časáku Glanc, asi za 29 korun včetně časopisu a jsou nádherně pigmentovaný, vydrží celý den, takže v čem bude ten rozdíl? Barvy, odlesky, výdrž, ani kvalita to nebude. Že bys platila jen hza značku? A to můžu fakt odpřísáhnout :). Nechci do tebe rýpat, ale tohle je FAKT.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, Simi, to je jako tvrdit, že všechny kečupy jsou šmahem stejné, od těch nejlevnějších v akci za 10 kč, po ty obsahující větší podíl rajčat. Rozdíl v ceně vyplívá z kvality použitých surovin/pigmentů, je jen a jen na tobě co budeš jíst a co si patlat na oči.
      Ano, do jité míry platíš za značku, ale troufám si tvrdit, že rozdíl mezi stíny z časáku Glanc /napíšeš jejich konkrétní značku?/ a Rouge Bunny Rouge /dosaď jakokoliv dražší značku MAC, Le Metier De Beaute, Becca, Urban Decay, Dior, apod./ bude. Než jsem začala nakupovat drahou dekorativku, používala jsem tu levnou a rozdíly vidím značné, v kvalitě. To je, na tom si trvám.

      Ale přesvědčovat někoho, kdo je přesvědčený o své pravdě, nemá nikdy velký smysl, TO JE FAKT.

      Vymazat
    2. Můj názor je, že v tom je rozdíl...ty fotky to tak nezachytí, ale podle mě je to tak....
      Vím, že jsi to napsala slušně, což oceňuju, ale už po několikáté na blozích v komentářích narážím na něco, co nechápu - ano, mohu platit za značku, když si koupím kabelku, šátek, boty...ale stíny? Ok, dobře, možná pro osobní dobrej pocit, ale jinak to stejně nikdo "nepozná", proto moc nechápu to "platit za značku" u něčeho, s čím se člověk nikde "nevytahuje".. (spousta slov je v uvozovkách, je to myšleno trošku nadneseně, já jen aby se mě někdo nechytal přehnaně za slovo :)

      Vymazat
    3. Stíny RBR mám docela vyzkoušené a milá Simi - JE TO DOST ROZDÍL. Přeju ti, abys byla krásná se stíny z Glancu - my, co máme chuť, se budeme rozmazlovat skutečnými lahůdkami.
      Vždycky se skvěle bavím, když takové moudré komentáře píše někdo, kdo nemá srovnání :)

      Vymazat
    4. Mně hlavně všechny tyhle komentáře přijdou úplně irelevantní. Až přijde někdo, kdo řekne - mám tyhle stejný stíny a ty zadara z Glancu jsou desetrát lepší - tak budu zvědavá a budu chtít znát podrobnosti. Výkřiky do tmy, jak je nějaký ksindl z číny úchvatný a proč si kupovat něco jinýho, jdou už fakt trochu mimo mě. Kdo je chce, ať si je má, to je jeho život a já mu to neberu. Já je nechci, když něco chci, tak chci pro sebe buď to nejlepší nebo aspoň to nejvíc dobrý, co si můžu dovolit. Já se mám ráda. Pokud se někdo má rád tak, že mu "stačí" věci zadara z časáků, tak asi utrácí míň peněz, to je fakt, ale já bych si s ním jeho život fakt neměnila. Ono to není jen o penězích, ale o tom, co pro sebe člověk chce. A já třeba nechci věci, co mi jen "stačí". Chci věci, ze kterých mám radost, dobrý pocit, pocit luxusu a který mě těší. No a to stíny z časáku fakt nejsou.

      Vymazat
    5. Díky, lépe bych to nedovedla zformulovat.

      Vymazat
  6. Musím se přiznat, že drahé oční stíny jdou taky mimo mě. Mám Clinique, Dior, Sephora, Loreal, Shiseido, nějakou limitku od Kenza a pak od Rimmelu - pravda, ty jsou šílené, no a jednou v nouzi od Vietnamců z tržnice - jistě to složení bude asi diskutabilní, ale pokud jde o pigmenty a výdrž, žádný z výše uvedených jim nekonkuruje. Takže drahé make-upy? Ano. Drahé stíny - ne. :-) Ale to se může lišit taky značka od značky, já znám jen ty, co jsem psala.

    OdpovědětVymazat
  7. RBR miluji aniz bych o teto kosmetice cokoliv kdy precetla. A docela me bavi vstupy typu "platit jen za znacku". "Jen" za znacku? I kdyby to mela byt "JEN" znacka, tak je za co platit. Nekupujeme prece stiny, kupujeme si "ten pocit z uziti stinu", nas pocit, ze budeme krasnejsi, uspesnejsi, zadanejsi (ati si kazdy dosadi sve). V podstate bych mela byt imunni a nemela bych utracet vubec za nic. Vsechno je manipulacka. A predstavte si, ze si klidne zaplatim "jen za znacku", mam rada dobre odvedenou praci, coz budovani znacky, ktera me oslovi, je. I kdyby tam nebyl zadny rozdil. Ale v tomto pripade, verte mi, rozdil je. Nicmene to chce osobni zkusenost, bez zkusenosti nema cenu srovnavat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni, imunní bych chtěla být, ale na druhou stranu bych asi pak neměla blog, že ano.

      Vymazat
  8. Krásne su vsetky, ten prostredny, taky ten zelenkavy, sa mi paci uplne najviac! Od RBR nemam nic, ale vidim ze do tienov by sa oplatilo investovat.. Moj najvzacnejsi poklad je zatial Dior Jazz club, tak ale ten uz ma nejaky ten tyzden... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Catbird je z nich taky nej. Myslím, že do některých RBR se vyplatí zainvestovvat, do některých ani ne. Ach, ten dior vypadá zajímavě!

      Vymazat
  9. Mně se strašně moc líbí ten Umber Firefinch, ten potřebuju!
    Možná jsem si toho v článku nevšimla, ale pasují ty stíny do MAC paletky? Podle fotky mi přijde, že MAC má menší průměr, tak se ptám.
    Jinak já mám od RBR vyhlédnutý pudr a rozjasňovač. Sice jsem zaznamenala veskrze velmi pozitivní recenze, ale zatím mě od nákupu odrazuje fakt, že si to nemůžu osahat naživo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yarisse, ten by ti opravdu sednul, a myslím, že i některý z matných stínů. Bohužel nemám doma žádnou MAC paletku, nahradila jsem je Z palette, ale přidjou mi téměř stejné, ale ruku do ohně za to nedám.

      Taky mám vyhlédnutých několik výrobků, průšvih je, že jsem si vybrala jako vzorek LMDB makeup a barevně sedí naprosto dokonale, ale ukrutně drahý. Abych pravdu řekla, tak u těch pudrů si nejsem zas až tak jistá, že budou famózní, rozjasňovače jsou /ale taky srovnatelné s Beccou, nebo Edwardem Bessem/.

      Vymazat