Clinique quick eyes cream shadow Sunlit Palm and Muffin

Miluji krémové oční stíny, ať už jako bázi pod stíny, nebo jen tak samostatně, takže jakmile na nějaký takový produkt narazím, mám potřebu ho vyzkoušet. Dejte mi slevičku a házím do nákupního košíku více kousků. Tak nějak to bylo i s Clinique quick eyes cream eyeshadows. Když je prodávali v českém Clinique, nekoupila jsem, protože mi cena přišla příliš vysoká, teprve když byly před pár měsíci na jahodě ve speciální akci za nějakých 200 Kč/ks, tak jsem brala hnedle dva a vůbec toho nelituji.
Mám ke značce Clinique sentimentální vztah, od ní byla moje první dekorativní kosmetika. Jednoduchost koncepce a vyškolené asistentky převážily u kosmetického začátečníka nad šíří výběru v Sephoře. Z dnešního pohledu si myslím, že právě jejich koncept přirozenosti je ideální pro někoho kdo začíná s dražší dekorativkou i když dnes už sice u Clinique nakupuji zřídkakdy. Nicméně pokud ano, většinou to bývá některý z jejich očních stínů. Což potvrzuje i dnešní recenze.
Clinique quick eyes cream shadow jsou krémové oční stíny s shimmerovou, při navrstvení až metalickou, texturou. Mám dva odstíny VLEVO hnědý Muffin a VPRAVO olivový Sunlit Palm
Textura obou je prakticky totožná, krémová, velmi lehká a příjemná. Stíny mají houbičkový aplikátor se kterým se lehce nabírají /když je balení plné/, ale špatně roztírají. Při jeho použití mají stíny tendenci shlukovat se do silnějších vrstev a výsledkem jsou nepříliš vzhledné nánosy. Abych se tomu vyhnula, aplikuji je na ruku, nebo přímo na oko a pak na rozetření použiji pevnější syntetický štětec, nebo prsty. 
Výdrž v tenčí vrstvě je celodenní, v silnější mají tendencí se slévat do linek.
Verdikt:  Pokud potřebujete praktické balení na cesty, nebo jedete na dovolenou a chcete "jen něco" co hodíte do tašky a můžete použít prakticky kdekoliv, stojí quick eyes za úvahu. Pro mě zas až tak praktické nejsou. Houbičkové aplikátory nemám moc ráda, mají tendencí kumulovat výrobek a navíc nedostanete ven vše. Barevně jsou hezké, ale hlavně Muffin není příliš viditelný a je třeba ho více vrstvit aby byl vidět. Pokud je sežene ve slevové akci, určitě bych je doporučila. Pokud budou kolem 500 Kč, tak bych je vzhledem tomu, že je to 5 ml nekupovala. Raději zainvestovala do krémových stínů Shiseido, nebo MAC u kterých jsem nikdy neměla problém s vytvářením nevzhledných nánosů a díky balení v kalíšku se k produktu také lehčeji dostanu. Takže to mám tak 50:50. 
A co vy? Preferujete spíše krémové, nebo pudrové produkty? A co Clinique? Už jste zkoušely?

Summary: I like that Clinique quick eyes cream shadows are travel friendly and super easy to use, however for me for everyday use not so practical. I loath doe foot applicator, because it s really hard to get all your product and due to consistency of quick eyes and metallic finish it can cumulate too much product to work with. Quick eyes are easily blendable, very neural and applied with hand or brush semi sheer /warm toned bronze Muffin is less visible than olive toned Sunlit Palm/. Staying power is good, in thin layer they last all day, n thicker they tend to crease after few hours. If you can get them in CCO or makeup outlet, try them, for full price there are better product on market such as MAC paint pots or Shiseido Shimmering cream eye shadows. 

2 komentáře:

  1. určitě pudrové

    jinak je zajímavé, že clinique je značka, kterou tak nějak automaticky ignoruju, nekoupila jsem si od ní nikdy nic a ani jsem po ničem nepátrala ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já zase bez krémových ani ránu, pudrové na ty krémové, ale krémové prostě častěji.

      Clinique je právě takový typ znakčy u které koncepce mnohdy zastíní samotný produkt. Mají skvělé věci /vody, pudrové stíny, jak já milovala Lilac Truffle a Lucky Penny/, ale taky průměrné /makeupy a péče o pleť/ i pro mě docela otřesné /žlutá DDL obludka ze 3 kroků mi na stolku strašila témř dva roky, jiní ji milují/.

      Vymazat