Nákupy na Cultbeauty, aneb kde taky koupíte REN

Musím se k něčemu přiznat, strašně ráda nakupuji v britských eshopech, začalo to feelunique a hq hair, pak jsem přešla na zunetu a beautybay a poslední dobou vedou spacenk a cultbeauty. Posledně jmenovaný eshop je ideálním místem pro nákup luxusní pleťové péče méně známých značek, pravidelně mívají akce - představení značky, kdy k nákupu dostanete vzory, nebo plné balení produktu a občas, tak jednou za tři měsíce mívají speciální akci, kdy k nákupu přidávají goodybag s mnoha vzorečky. Díky loňskému balíčku jsem objevila značky Aromatherapy Associates a Rahua, dubnový balíček obsahoval třeba Anasstasiu a Tammy Fender.
Až do loňského podzimu jsem REN znala jen z youtube a většina zdůrazňovala, že je to značka, na jejíž složení se můžete spolehnout. A je fakt, že jejich složení neobsahuje "klasiku" jako parabeny, minerální olej, PEGy, barviva a parfemace (na to pozor, jejich věci opravdu nevoní, hlavně oleje). Z testovaných věcí mi přijde, že se hodí spíše na citlivou a sušší pleť, jejich konzistence jsou spíše mastnějšího charakteru. Jsou proti testování na zvířatech, takže ingredience nejsou živočišného původu. 
Takže když jsem si v září zapomněla do Chorvatska zabalit pleťový krém, váhala jsem mezi Delaromem a Apovitou tak dlouho, až jsem si z Mullera (na trgu Bana Jelačića) odnesla REN Hydra Calm Global protection, denní krém pro citlivou pleť. Ze začátku jsem byla docela rozpačitá, protože je velmi jemný, v pravém slova smyslu neutrální. Poslouží jako základ pro majitelky dehydratované, či spíše sušší pleti a nevoní, to jako vůbec. Až při dlouhodobém užívání jsem ocenila, že jemně promastí (skvělé při nástupu zimy) a hlavně dovede uklidnit mírně spálenou kůži. S pletí de facto nedělá nic, pro majitelky citlivé pleti značka ideál, takže toto je balení "do zásoby".
To REN Omega 3 Night Serum jsem kupovala protože mě zaujal popis a chtěla jsem nějaké výživnější sérum olejové konzistence. Zatím (po třech týdnech kdy jej aplikuji cca dvakrát týdně) jsem spokojená, ale nevidím důvod, proč bych si jej měla kupovat opakovaně, přijde mi, že třeba séra od Aromatherapy Associates mají lepší výsledky. Recenzi v dohledné době nečekejte, bude to chtít čas.  

Nákup na cultbeauty vypadal následovně - denní krém a sérum od značky REN v celkové hodnotě 62 liber. Protože šlo o nákup nad 50 GBP, byla pošta zdarma. Právě probíhala akce, kdy jste při nákupu dvou věcí značky REN dostali čtyři mini balení jejich produktů, jak sami vidíte, jde o pořádné vzorky ve velikosti 5 až 15 ml, tato testovací balení se občas prodávají za cenu kolem 15 GBP.
Protože byl nákup nad 30 liber, mohla jsem si vybrat tři vzorky z jejich nabídky, což platí pro každý nákup této výše. Tentokrát to byly značky Jouer a Omorovicza, ale nabídka se pokaždé liší.  
A navíc to byla i ta speciální akce, kdy při nákupu na 60 GBP přidali dárkovou taštičku plnou vzorků. Kromě Elemisu, Astaliftu, Alpha H, byli o oleje Aromatherapy Assocaites a Tammy Fender a  tužka na oči Anastasia v plném balení!
 Na kterou bude brzy recenze, je velmi "pohodlná".
Myslím, že odběr cultbeauty newsettleru se vyplatí, můžete totiž narazit na slušnou "akci", při které Vás nebude nákup dražší kosmetiky tak bolet. Co opravdu na cultbeauty oceňuji, je jejich zákaznický servis. V momentě kdy utratím vyšší částku za kosmetiku, jsem hodně citlivá na zákaznický servis, jak komunikují v případě dotazů, nebo nespokojenosti. Důvod proč třeba nemusím zunetu (kromě toho, že mají obvykle půlku věcí co chci vyprodanou), je jejich přístup k odpovídání dotazů na stav zásilky. Když mi po třech týdnech nedorazil balík z UK, psala jsem mail a dostalo se mi odpovědi ať si počkám ještě týden, mají v podmínkách dodání do měsíce. Navíc jejich dodací časy jsou z horších a nebalí příliš pečlivě, to i nepojištěné balíky z hqhair dorazí dřív. Když jsem řešila obdobnou situaci na cultbeauty, velmi rychle se ozvali, omluvili, napsali kdy konkrétně balík odeslali a nabídli několik řešení, včetně poslání znova a vrácení peněz. Měla jsem pocit, že mi odpovídá člověk, který žije svojí prací, ne stroj. Nakonec jsme se domluvili, že počkám, protože bylo před Vánoci a česká pošta nezvládala nával. Balík skutečně za pár dní dorazil, zabalený v tmavém igelitovém pytli (ochrana proti navlhnutí a nenechavým prstům) a uvnitř byla další krabice s věcmi, které byly zabalené v papíru. Snad jedinou vadou na kráse nákupu na cultbeauty jsou o trochu vyšší ceny a menší slevy než třeba spacenk, jinak jim nemám co vytknout. 

A jak jste na tom vy s nákupem novinek?

Summary: This post summarize my shopping experience with Cultbeauty, that was overall amazing. My latest purchase was REN skincare, they makes wondfull basic moisturisers for sensitve, dry skin. If you want to read it, please, use a translator.

6 komentářů:

  1. A dopr... (mě fakt nejde to říct jinak), tenhle e-shop jsem jakože přehlížela a neměla vidět...No, pozdě. REN mám 4 věci a mě všechno voní, ale je to opravdu nezvyk oproti komerční kosmetice. I tak chci zkusit více a všechny vzorky a značky, o kterých dnes píšeš, jsou pro mě hodně zajímavé právě díky UK blogerkám a článcích. Naštěstí tam zrovna žádná akce není, uffff.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nic, já muzikant 8). Stačí se zapsat na odebírání a číhat na vhodnou příležitost, akce se opakují. Musím přiznat, že UK blogerky, alespoň ty co sleduji, jsou mi nějak bližší vkusem.
      Taky mám ten noční krém co krásně voní, ale řekla bych, že řada pro citlivou pokožku je bez esenciálních olejů, co výrazněji voni a to noční sérum prý voní jako rybí olej, což sice necítím, ale okolí jej tak hodnotí.

      Vymazat
  2. Rekla bych ze posledni dobou jsem s novinkami celkem spatne. Dala jsem si nejake divne predsevzeti dopotrebit co mam, coz je temer nemozne. Navic jsem mezitim lecos dostala, takze ja se tech zasob proste nezbavim. A REN nepotrebuju, ze ne? :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni potřebuješ jej vyzkoušet, ale ne hned plné balení, spíš nějaké "vzorkové", Ren je zajímavá značka. Co by ti ovšem mohlo hodně sednout je Aromatherapy Associates, jejich péča a především koupelové oleje. Ty voní přímo nadpozemsky!

      Vymazat
  3. REN mám moc ráda a stejně jako Pai na něj nedám dopustit... doporučuji čistící gel Rosa Centifolia, na makeup to není, ale je jak hedvábí a vůbec nevysušuje a krásně voní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si píšu na seznam spolu s balzámem purity :), díky moc za tip!

      Vymazat