Recenze: Estee Lauder Bronze Goddess Liquid Eye Shadow Aqua Flash a Utra Violet

 Mám ráda nenápadné báze s odlesky a klasické pudrové stíny, ale v létě přeci jen preferuji ty výraznější, co se rychle nanesou a drží (dva v jednom), což bezezbytku splňují tekuté stíny Estee Lauder Bronze Goddess Liquid Eye Shadow v odstínech Aqua Flash /překvapivě je to ta tyrkysová/ a Ultra Violet /hádejte ... jasně že fialová/.
Stíny Bronze Godess přesně odpovídají popisu. Jsou tekuté, v silnější vrstvě spíše metalické, rozetřené vypadají jako ty pudrové, na víčku je efekt polotransparentní.  Můj favorit Aqua flash, je tyrkysový stín, který ještě navíc obsahuje větší stříbrné třpytky, je neuvěřitelně intenzivní a pigmentovaný, Ultra Violet, švestový odstín, musíte více vrstvit, než dosáhnete plného metalického efektu.
Nejlépe se mi osvědšilo nanést stín alikátorem přímo na víčko a rozetřít jej rychle prsty, štětec bych nepoužívala, stín opravdu rychle zasychá a obtížně jej ze štětce budete umývat. Po zaschnutí vydrží 12 hodin za jakéhokoliv počasí. Před tím než zaschne jej lze krásně zjemnit, po cca minutě, až dvou, s nimi nehnete.    
Z estetického hlediska nelze balení nic vytknout, je malé, skladné a elegantní, zlatý vršek je trochu kýčovitý, ale to Estee Luder tak nějak patří. Nevýhodou je houbičkový aplikátor a to, že se nedostanete se až na dno. Navíc je balení z velmi pevného plasti, takže jej nelze rozříznout (funguje na UD primer potion, nebo too faced báze) a o část produktu tak přijdete. 

Škoda že šlo o limitku, rozhodně bych uvítala reedici, nebo vydání nových odstínů.  Hledat zkuste na jahodě, nebo ebay, rozhodně stojí za to.  

Summary: One of my favourite liquid eye shadow formula is bronze goddess LE by Estee Lauder. They are incredibly pigmented, you can sheer it out to semitransparent, but vibrant shade and it is long wearing (12 hours +). Sadly it is discontinued, however you can still find them on bargain. I have a two shades Aqua Flash, beautiful turquoise shade and Ultra Violet iridescent damson shade. Love them both equally. 

16 komentářů:

  1. Ty jsou parádní! Já mám v létě tenhle typ stínů taky nejraději, plánuju si koupit nějaké pant pots nebo krémové stíny od BB. O těhle jsme vůbec nevěděla. Třeba bude něco podobného i toto léto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BB jsou dobré, ale hůř se do nich dostává, hlavně když je déle pozíváš. MAC je komfortnější na používání, ale vysychá. Doporučím ještě ty od Benefitu, bývají na ně slevy. Nebo Too Faced Lockdown bývají na ně na jahodě slevy.

      Vymazat
    2. To souhlasím, ty malý kelímky jsou děsný, mě vysychaly obě značky zhruba stejně. Teď mám Benefit, dvoje, ale jsou velmi málo pigmentovaný, je to jen takový wash oof color, což mi trochu vadí. Mrknu na TF, díky.

      Vymazat
    3. Jo a na jahodě je v akci kevyn aucoin, má dobré recenze.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jsem ráda že se líbí, že jsou takové zářivé!

      Vymazat
  3. Nadherne barvy...uplne z nich citim leto! Jdou pouzit i jako linky? A hned me napadlo, ze by se v MNY meli inspirovat a zlepsit ty nepovedene Color Tattoo odstiny fialove, tyrkysove a zlate.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem MNY nikdy nezkoušela, tak nedovedu posoudit, ale je fakt,že recenze se značně rozcházejí. Hlavně ta tyrkysová přímo volá po azurovém moři.

      Vymazat
  4. Přemýšlela jsem o linkách od těchto značky, takovýmhle stínům moc nevěřím, i když je tvá recenze jasně na jejich straně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám jedny linky od BB, ale nejsou dobré jako tyto stíny. Myslím že klasika je mac blacktrack.
      Estee má skvělé letní /goddesss/. jindy je to jak na houpačce.

      Vymazat
  5. tak já jsem celý rok na očích konzervativní - v podstatě jen taupe, příp. mauve různých hloubek. Teď mi vlastně došlo a je to až s podivem, že nemám absolutně nic od Estee Lauder, byť jsem svou sestru v minulosti opakovaně obdarovala jejich stíny a ta je dodnes miluje. Výdrž i konzistence těchto stínů je rozhodně úžasná, škoda, že je mimo moje barvené spektrum :-) Letos mě míjejí nějak všechny letní kolekce, zato z jarních kolekcí mám doma snad úplně všechno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Há taky, ale léto je příležitost, kdy člověk vytáhne ze železných zásob ledacos.
      Estee má skvělé i příšerné věci, není ten "odpor" způsobený tak trochu balením a jejich marketingem /zákaznice 40+/?
      Letní kolekce doma nemám, jarní taky, jsem až překvapivě hodná a nic nekupuji, resp.čekám na období větších slev v uk.

      Vymazat
  6. Ty barvy vypadají skvěle, hlavně ta fialová se líbí!

    Svět podle S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu nádherná, určitě by stálo zato je znova vydat :).

      Vymazat
  7. Ty barvy mě dostávají <3 A vlastnosti jakbysmet. Fakt to byla limitka? To jsem zas něco prošvihla....
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná barvy, mě se to líbí, díky za tip ! Nejlepší je ta tyrkysová, používám často.

    OdpovědětVymazat