Illamasqua pokračování

Budu chlubit cizím peřím, zase jednou je tu Illamasqua.
Dorazila poslední objednávka, je pro někoho jiného, ale líbí se mi moc a všechno.
This is my latest Illamasqua order...A copak tu máme? Laky Illamasqua DWS, Loella, Phalic a Ruthless a lesk Divine.
A ještě jednou v jiné pořadí jen laky: Zleva (left to right) Illamasqua Phalic (modrá s leskem/dark blue sheen), Loella (růžová s jemným modravým leskem/baby pink with subtle blue sheen), Ruthless (rudá/true red) a DWS (šedá/grey) . Vlevo Loella a vpravo Ruthless
Vlevo Phalic, vpravo DWS

Co fakt nechápu, je jejich dodací politika:
1. balíček cestuje, stávka pošťáků ve VB - nestávka, minimálně 14 dní, obvyklá dodací lhůta z VB je 5-7 dní (cheapsmells, figleaves, artyfax ,atd).
2. Zabalení zásilky - pouze bublinkatá obálka, která vždy vypadá, že se po ní přešlo stádečko slonů a posvačila menší rodinka. Obsah je vždy v pořádku, ale vždycky trnu, když to vidím.
3.Minimální komunikace po zaplacení. Žádné info o odeslání, žádné info o balíčku. Za 6,5 GBP po EU by se mohli víc snažit.
Budu určitě dál objednávat, kvalita laků a lesků je perfektní, skvěle drží a kryjí

P.S. Budu Vás průběžně inormovat jak se věcem líbí v nových domovech.

Summary: They have great customer service, communication with clients, in case you have any problem, is very fast and they solve problems quickly. Sadly there are few problematic things:

1. Delivery - it takes 14 days to Czech republic. Surely that´s nothing tragic but when I order from GB it takes aprox. 5 to 7 days to CZ (sometimes more).
2. Packaging is only envelope.
3. For me the biggest problem is only one confirmation email about order, No information when they send you parcell.
Quality of their Nail varnishes and sheer lipgloss is superb and I´ll definitely order more, only I would appreciate better packaging and more emails about ordering process.

3 komentáře:

  1. Pěkné věcičky :) Ale s tím zákaznickým servisem jsi mě překvapila, měla jsem za to, že se k zákazníkům chovají dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že jsi nám nemohla udělat fotečky na nehtíkách :)

    OdpovědětVymazat
  3. AYD Kdepak, musíš počkat až na majitelky :-)
    Yarisse: oni mají velice slušný zákaznický servis na výměny, komunikaci při problémech a tak. Pokud je zdržení způsobeno, že zboží nemají na skladě, pošlou promodáreček (alespoň mě poslali). Jen jim dlouho trvá, než tu objednávku vůbec zpracují a vyšlou na cestu. Podle mě v dnešní době žádný problém, posílat mail o odeslání zásilky i když neznám systém podle jakého posílají.

    OdpovědětVymazat