China Glaze Joy a Illamasqua Spartan

Protože si moje kamarádka zakoupila Spartan od Illamasqui, mohla jsem si ho na vlastní kůži vyzkoušet (díky Haničko!).
Jsou to vlastně zlaté třpytky v čité bázi, je jich tam fakt hodně, perfektně se s tím lakuje. Protože jsem něchtěla přehnaně vrstvit, jako podklad posloužila China Glaze Joy, jedna vrstvička.
To co je na fotkách je jedna vrstva Illamasqua Spartan a bohatě to stačí, určitě není plně krycí, ale přes nějaký lak je úplně boží!
Odlakovával je naprosto v pohodě, žádně zdlouhavé martyrium jako v případě glitrových laků od China glaze nehrozí. A na závěr jedna rozmazaná pro zachycení odlesků.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: zlaté třpytky, hodně zlatých třpytek, idelání pro všechny straky.
  • negativem: není plně krycí (což mi nevadí), trošičku horší odlakování
Summary: Probably THE best golden glitters, Illamasqua Spartan - far better that anything from cheaper brands as China Glaze or Colour Club or even expensive ones (I am looking at you RBL)! Ony my pictures is only one coat of Illamasqua Spartan over China Glaze Joy, so you can see, there is A LOT of small gold glitters. I has also relatively good removing. Beautiful isn´t it, I am in love...

5 komentářů:

  1. Jo jo, Hanička si ho určitě užije :). Já pořád vidím toho řvoucího Butlera...

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle kombinace vypadá moc dobře! Dřív jsem na to vrstvení moc nebyla a pokud lak nebyl krásnej sám o sobě, neměl šanci, ale teď tomu přicházím na chuť :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Day, to je krása, hotový umělecký dílo !!!

    OdpovědětVymazat
  4. Day,
    Spartan je moc fajn a mám ho ráda! :)
    nuf

    OdpovědětVymazat