YSL Rouge Volupte no #10 a no #11

Na jahodě zase jednou měli akci a já jsem neodolala a ke svým rtěnkám YSL Rouge Volupte no #1 a no #9 jsem si pořídila další. Moje novinky jsou obě výrazné růžové (nic pro slabé povahy) YSL Rouge volupte no #10 Provocative Pink je fuchsiově růžová a #11 Rose Culte /pro pořádek první dvě zleva/.


A na ruce první bez blesku, druhá s bleskem. Myslím, že je krásně vidět svelká pigmentace a krémová konzistence.  



Pořád platí to co bylo řečeno v předchozí recenzi, je to moje rtěnka číslo 1 - připomínám, že:
  • pozitivem: krémová konzistence, dobrá výdrž,
  • negativem: při vyšších teplotách se roztéká
A na závěr obrázek na rtech.

Jediné negativum je to, že už přemýšlím nad další barvou...
Summary: I bought two new lipstics YSL Rouge volupte no 10 and 11 (wrote about my first two in older post), probably my absolute favourite lipstick formula. Very rich buttery consistency and of course bold pigmentation, very subtle scent

2 komentáře:

  1. Very pretty, I have to get number 1! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Thank you :), YSL RV are simply the best. By the way I bought mine on Chrapsmells and strawberrynet they have great sales.

    OdpovědětVymazat