OPI Vampsterdam

Musím říct, že Holandská kolekce od OPI nepřišla barevně s ničím zas až tak novým, to ostatně velké kolekce od OPI dělají zřídkakdy. Spíš to mají u OPI nastavené tak, že 80 % barev = sázka na jistotu, občas s nějakou inovací, typu nový finish (který není nový, jen se jinak jmenuje, pamatujete na sorbet, který byl vlastně prach obyčejný jelly), těch 20% je mírný odvaz, u holandské kolekce jsou modrásci, zbytek jsou poměrně standardní odstíny, které jste už asi někde viděli, případně máte doma nějakou variaci. ALE je tu velké plus OPI a to precizní provedení a to se povedlo i tentokrát.
Dnes je u první z holanské kolekce a to OPI Vampsterdam. Barva je něco mezi fialovou, nahnědlou hrozinkovou a tmavou vínovou, černý základ je potlačen frostovým finishem, který laku dodává stříbřitý nádech.
Kdyby z toho nebylo jasné, jak taková barva vypadá, tak si představte černou, která není úplně černá, ale má barevné podtóny, které se mění dle denního světla.
Podle fotek je celkem vidět, že je to vlastně taková precizně provedená klasika s velmi povedeným jménem, nic víc, nic míň.
Velkou výhodu vidím v konzistenci, je vodovější, což je plus, protože nejsou tak vidět tahy štětečkem. Frosty mají jednu nemilou vlastnost a to jsou viditelné tahy štětečkem, takže musíte mít na perfektní nalakování trochu cviku. U Vampsterdamu je to díly konzistenci trochu jednodušší. Na fotce jsou dvě silnější vrstvy, myslím,  že by se snesly i tři.
Tak co vy na něj? Máte ho? Jestli ne, tak vydržte, mám pro vás nachystané srovnání s téměř totožným lakem  z drogérie.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: nic proti ničemu, je to perfektní provedení klasiky, lakuje se lehce, drží dobře
  • negativem: mám dupe od české značky a zcela jistě seženete deset dalších
Summary: I love how appropriate name of OPI Vampsterdam is. In terms of colours it´s classy vampy shade with subtle frost finish, cross of aubergine, raisin and wine shades and overall it leans toward warm tones, however due to subtle silver shimmer it ihas cool toned frost.  It´s sightly wattery, three coats to full coverage and because it´s frost you must paint it with steady hand to avoid streaks. Very pretty, yet I have few similar shades in my collection. 

17 komentářů:

  1. Tobě hodně sluší, ale já bych ho asi neunosila, i když je pěkný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míno, já ti ho pak půjčím, ale myslím, že na tebe bude moc hnědý i když ten forst ho trochu posouvá jinam.

      Vymazat
  2. ve sbírce ho nemám, ale rozhodně bych se za něj nezlobila! je to rozhodně zajímavá barvička:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obecně se tenhle typ barvy v žádné sbírce neztratí.

      Vymazat
  3. Hezký :), jsem zvědavá s jakým lakem z drogerie ho srovnáš :)

    OdpovědětVymazat
  4. tenhle lak mě nezaujal z fotek ani když kolekce vyšla, ani teď. a pokud je podobný nějakému drogérkovému laku, tak bych případně zkusila ten. pak by mi ho nebylo tolik líto, když by mi nesedl. na tobě vypadá opravdu hodně dobře, jak psala Mína. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A děkuji moc. Určitě je to baravná univerzálka, na světlé pleti vypadá fakt dobře.

      Vymazat
  5. Chtěla jsem ho jen kvůli jménu, ale nečetla jsem na něj moc pozitiv, tak jsem ho nakonec nebrala. Mě přijde, že je takovej zastřenej a blbě vyfotitelnej, ale u všech swatches, co jsem viděla, mi ty fotky přijdou jakoby neostrý...fakt zvláštní konzistence...ale nechává mě vcelku chladnou popravdě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se právě ta zastřenost líbí, jinak by byl docela tuctový. Je ale fakt, že o to je pak lakování složitější a fotky vypadají rozostřeně

      Vymazat
  6. Stavím sa, že ten dvojník je od Gabriella Salvete :-) taký tmavý baklažánový/lilkový :-) Teším sa na článok o ňom!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veve jsi génius, ano je to GS lak, je to téměř 100% shoda.

      Vymazat
    2. Hihi, zrovna včera jsem na něj koukala, přemýšlela, jestli ho nalakuju a nakonec jsem dala 122. Při náhledu na tvůj blog jsem si myslela, že je to ta Gabriella :D Teda než jsem zaregistrovala lahvičku, pak to bylo jasný :)

      Vymazat
    3. Však uvidíš příště, velký rozdím mezi nimi neshledávám.

      Vymazat
  7. Mnogo ti lepo stoji, divna tamna nijansa. Mene podseca na Have you seen my limo isto od OPIja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hvala :), limo je ipak malo drugačiji više ljubičast, ima u sebi neku hladnu nijansu, ovaj je izrazito topli, barem na meni.

      Vymazat