Tvářenka Illamasqua Unrequited a promo Generation Q

Dnes nebude jeden z dlouho avizovaných příspěvků, ale příspěvek o tvářence  Illamasqua Unrequited a avízo o nadcházející kolekci Illamasqui Generation Q. Začnu tvářenkou, která už dlouhodobě patří mezi mé favority. Ono vlastně platí, že Illamasqua tvářenky patří mezi nejlepší které na trhu seženete. Vím jaké haló je kolem NARS tvářenek, ale pokud hledáte pigmentované kousky, tak Illamasqua jednoznačně vede a ne, podobnou tvářenku v drogérii rozhodně nekoupíte. Osobně mi vyhovuje obal, přes který vídím na odstín produktu a to, že je to "jen" tvářenka bez toho aby mi někdo strkal nepoužitelný štětec, Ale uznávám, že za tu cenu co stojí by její plast mohl být krapet bytelnější.   
Illamasqua Unrequited je v panu velmi jasná, spíš teplejší žvýkačková růžová, ale ve výsledku na mém odstínu pleti je to růžová, nanesená decentně mezi studenou a teplou, v silnější vrstvě vynikne broskvový podtón (který na fotce není moc vidět).   
Jak sami vidíte, je zcela matná a neskutečné pigmentovaná. Není to ten typ tvářenky, že které budete dolovat barvu, stačí jen jemné přejetí štětcem a zároveň to není typ prášivé tvářenky se kterou se dělají mapy.
Tahle tvářenka má famózní pigmentaci, máslová konzistence a drží. Na pleti jde rozetřít do ztracena , ale pozor, to neznamená, že po rozetření zmizí! Na ruce vidíte jak vypadá swatch prstem a nanesení v jedné vrstvě tuhým štětcem.  
Za mě jen a jen slova chvály, tvářenky od Illamasqui rozhodně doporučuji, používám je už pár roků a rozhodně si na ně nemůžu stěžovat, navíc jestli máte touhu "něco" od Illamsqui vyzkoušet, jsou to právě tvářenky /a laky/, které 100% doporučuji. V nabídce mají i kousky pro každodenní nošení. 
----------------
Tak a teď pár slov k nadcházející kolekci Generatioin Q, která se na nás už chvíli chystá.
Jak asi víte, Illamasqua je proslulá svými extravagantními editorialy a výrazným barvami, které na začátku můžou vypadat trochu strašidelně, ale velká část z nich je nositelná i "normálně". No a nová kolekce je toho důkazem, je sice zaměřená na texturu a lesk, ale všechno, jak paletky, tvářenky, rtěnky i lesky vypadají použitelně.
Naživo jsem viděla rtěnku Magnetism, velmi tmavou, malinovou krémovou rtěnku, jejíž konzistence je o 100% lepší než předchozí Illamasqua rtěnky, které měli tendenci vysušovat. Tvářenka S.o.p.h.i.a /na fotce uprostřed/ je až moc oranžová, ale na tmavších odstínech pleti bude vypadat skvěle a ani její zlatavý lesk není zas až tak výrazný (vulgární). Moc se mi líbila i bronzová linka Wisdom a samozřejmě laky, černý se třpytkami vypadá jako splnění snu.  Celá podzimní kolekce je prostě velmi povedená a minimálně polovinu věcí mám na seznamu přání.
Kolekce je zaměřená na textury které nějakým způsobem odráží světlo a projasňují (od lesku, přes stíny po tvářenky najdete shimmer, holografické odlesky, nebo třpytky), ale barvy samotné jsou spíše na decentní škále. Diametrální rozdíl oproti jarní kolekci Human Fundamentalism založené na výrazných, až téměř neonových, matných odstínech. Hodně se mi líbí nápad použitím "obyčejných lidí", ne profesionálních modelek a modelů a to, že je v editorialu použili na lidi všech věkových kategorií. Illamsqua píše
This new, dynamic range of expressive textures and shades provides the industry’s only antidote to the homogenised outdated vision of beauty. Generation Q is a celebration of beauty. Ageless, and without limits or restrictions. It’s our declaration to the world that beauty is inclusive, not exclusive. In fact, Generation Q is a clear message to everybody, everywhere that beauty is not young, old, black, white, male or female, but anything, everything and everyone. If you’re someone who does not want age to define them, don’t want to blend in and fade away, you are Generation Q. 
Asi nejvíc mě dostala "modelka" Evelyn, které je 72! Je nalíčená fantasticky, lesklé, ale vkusné, taky chci v jejím věku takto vypadat.
Další "favoritkou" je Georgia, sice se moc nelíbí promo, na můj vkus dost se toho na fotce barevně děje až "moc". 
...ovšem na fotkách z backstage líčení už je to menší divočina... 
...a foto z česání považuji za bezkonkurenčně nejlepší.
Když jsem ukazovala fotky mamince, tak u ní si nejlépe vedla kromě Evelyn i věkově blízká Patricia
U které mě oslovily i nehty. 
Amrit se mi líbí, jen její obočí je ž příliš scouse.
Ian je z hlediska provedení perfektní, nevím proč mi připomněl slečnu z fotek u Moory 
Karen mi zas připomíná Debbie Harry.
Ale stejně mi nakonec nejlepší přijde Alex Box /vlevo/, která vypadá jak stylová Cruela, ale tak nějak hezčí.
Kdybyste byli zvědaví, na profily modelek a modela, tak TADY se dovíte víc, včetně použitých produktů. Myslím, že ačkoliv produkty s leskem nejsou nic nového, každý podzim kosmetické firmy přicházejí s něčím podobným, tak provedení Illamasqui je jistotou kvality, takže doufám, že budu mít dupe RBR a Edwarda Besse a ne Inglotu, ale uvidíme v září.
A co říkáte na novou kolekci vy?

BTW už jste podepsali petici proti předražování kosmetiky v Austrálii? Třeba jednou přijde řada na nás.

Disclamer: Jinak fotky mi poslalo PR Illmasqui a fotky z launche mi mám od Cami Loves Kiwi, tvářenka Unrequited je moje a kupovaná za vlastní./Photos are from Illamasqua PR, launch photo from Cami Loves Kiwi blog and blush I purchased few years ago.

Summary:  I love Illamasqua blushes, simply because they deliver. Illamasqua Unrequited blush is no exception. Unrequited is  perfect bubble gum pink for my skin tone, as you can see from heavy finger swatch. However blended it´s pale pink with peachy undertone. Matte Illamasqua formula is my favorite matte formula ever, pigmented, easily blendable and stays for all day. If you can grab one of Illamasqua blushes, get them, they are the best. I also added few photos of upcoming collection Generation Q. Idea behind this collection "beauty for all ages" really works for me and products I have chance to see are also beautiful, very pigmented and shiny. Love the nail polishes and Magnetism lipstick (far better than older Illamsqua lipstick formulas). 

27 komentářů:

  1. Tvářenka je moc pěkná, ale na mé pleti by asi nevypadala moc dobře :(
    Mně se nejvíc líbí Evelyn, vážně jí to sekne! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, a jakou máš? Já mám ultrabledou a super! JJ Evelyn vypadá božsky, jen bych ji ráda viděla bez, jen pro srovnání.

      Vymazat
  2. tohle je typově zdaleka neoblíbenější odstín, který u tvářenek mám, takže zařazuju do wishlistu

    jinak Illamasqua je značka, která kdyby u nás byla, tak z toho jásám nepřetržitě minimálně měsíc ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen si pěkně připisuj, alespoň v tom nebudu sama. Já se chystám do Záhřebu, kde mají vlastní licencovaný obchod, tak to teprve bude něco, končně uvidím vše naživo a konečně si budu moc vybrat. Jupí!

      Vymazat
  3. tento odtien je mojim favoritom - studena ruzova, mnam :-). Peticiu by som podpisala, len bohvie ci by ju u nas bral niekto do uvahy :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veve, já myslím, že taková Katie, je ještě studeněnjší. Já myslím, že u nás by na to zvysoka kašlali :))).

      Vymazat
  4. Illamasqua mě opravdu velice láká...ještě od ní nic nemám..ale tehle kolekce se i trefila do vkusu..na rozjasňující stíny mám úchylku :)
    btw ta tvářenka je z fotky opravdu nádherná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky, já miluju ty jemné, téměř neviditelné kousky, tak jsem zvědavá, jak to bude.
      Jsem ráda, že nejsem sama, komu se líbí.

      Vymazat
  5. abych řekla pravdu, mně ta jejich petice přijde dost podezřelá. podepište, řekněte nám, že to koupíte, a my možná zlevníme. jako fakt? jediným způsobem, jak se zlevní, je to, že někdo zlevní jako první, a ostatní se možná časem přidají. jenomže nikdo nechce zlevnit jako první, protože by přišel o zisky. a na tom nějaká petice nic nezmění. takže samozřejmě, že illamasqua nezlevní, protože by ji to stálo peníze. nejdřív si tedy dělá průzkum trhu, jestli to budou lidi víc kupovat - to by jí peníze zase vydělalo. já mám illamasqua fakt ráda, líbí se mi i její podoba, kvalita je super, jejich limitované edice jsou ještě lepší... ale tuto petici neschvaluji, je to jen převlečená reklamní kampaň. kdyby měli koule, tak nejdřív zlevní, a pak teprve prosazují nějakou petici.

    jinak nová kolekce mě moc netankuje. nemám ráda lesklé rty ani oči, vlastně ani tvářenky moc ne, takže asi tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo a navíc jim ta petice taky umožní získat solidní základnu emailových kontaktů, které dokonce můžou předávat (nejspíš "prodávat") dalším zájemcům.

      Vymazat
    2. Hm, nevím, ale myslím, že v podmínkách mají, že nebudou prodávat informace třetí straně.
      Jasně že je to částečně reklamní kampaň/průzkum trhu, ale taky z jejich strany obrana proti nadcenění. Rabat v Austrálii jim ubírá tržby, jsou na tom cenově stejně jako Chanel a Dior. Narovinu, kolik "značkových" bab si koupí raději Illamasqu než Chanel? Přeci jen koncept Illamasqui není zaměřený na vyší věkové skupiny /proto i ta podzimní kampaň/, myslím, že si moc dobře uvědomují, že jejich značka oslovuje určitý typ zákazníků a pokouší se to změnit.
      K té AUS - oni tam nemají "vlastní" obchod, neurčují ceny na jejich trhu, ale prodávají je tam řetězce typu Sephora, které jsou zvyklé si na kosmetiku v Austrálii /a nejen Illamasqu/ přidávat 60% rabat. Jestli to správně chápu, jim nejde o to svoji cenu zlevnit, ta je fixní a na webovkách si můžeš objednat a poslat i do té Austrálie za britské ceny, ale o to snížit tu přirážku firem které od nich kupují. Jak jsem psala, nedělají to z lásky k bližnímu, ale proto, aby se jejich zboží víc prodávalo. Upřímně kdyby si značky hlídaly výši přirážky na jednotlivých trzích a třeba v ČR, tak by mi to nevadilo, možná jsem naivní, ale nevidím v tom nic šplatného.
      Základnu emailových kontaktů mají tak jako tak velkou, myslím, že petici budou podepisovat hlavně jejich zákazníci a Australané...

      Vymazat
    3. je tam právě okénko, že můžeš zatrhnout a souhlasit, že předají informace třetí straně.

      já ti nevím, ono je to i u té petice jasně napsané, podepiš a pak s tím něco uděláme. jenomže ta petice nezmůže nic, není nijak závazná pro sephoru a jiné řetězce a ty na to dost kašlou. z tohoto pohledu mi přijde dost zbytečná, jediný výsledek je ten, že illamasqua bude mít nějakou databázi lidí, kteří podepsali.

      jasně, cenu v aus si určují především řetězce a s jejich rabatem asi nikdo nic nenadělá. aby se illamasqua zlevnila, tak musí udělat jejich vedení asi dost razantní kroky, buďto otevřou vlastní pobočky nebo vyberou distributora, který bude respektovat jejich moc. k tomu nepotřebují žádnou petici, pochybuji o tom, že nějaká petice přesvědčí sephoru o zlevnění.

      já neříkám, že ta petice je špatná, asi není dobře o předražování mlčet a illamasqua se k tomu postavila správně, že se ozvala. ale účinnost takové petice je prostě nulová. aneb nepovažuji tu petici za zlou, ale za zbytečnou.

      a jinak já já já!!! já bych si vybrala illamasqua před chanelem.

      Vymazat
    4. Ty si kosmetický blogerýna, nejsi směrodatný vzorek populace :), já taky ne.

      Jasně, ale nejsou dobročinná organizace, ale podnikatelé. Kdyby chtěli něco změnit, tak se k tomu musí postavit jinak, ale v jejich zájmu je krapet rovířit vody, ukázat prstem a poplácat se po zádech i přesto si ale myslím, že to nějaký vliv mít může (asi tak jako jakákoliv jiná petice), je to první krok. Nenapadá mě jediný člověk, který by při zdravém rozumu zaškrtl políčko :).

      Vymazat
    5. fakt myslíš, že zbytek populace není stejný jako my?

      mi jen prostě přijde, že ta petice jen rozvíří vody, nasbírají si ty adresy, a pak se nestane nic. a z tohoto mého pohledu mi přijde dost divný, jak se nad tou peticí každý rozplývá, že konečně se s cenami kosmetiky něco dělá... protože vlastně se zatím nedělá nic. jen o tom, že je kosmetika v různých částech světa ne tak levná jak v americe nebo uk teď bude vědět víc lidí (spotřebitelů) asi tak. ale třeba se pletu.

      Vymazat
    6. Mně to přijde prostě jako průzkum trhu a reklama v jednom. Dozví se o tom víc lidí, je to customer friendly a cool, jakože revolta proti danému pořádku (což jim pasuje k image) a v neposlední řadě budou mít databázi potenciálních klientů, ani to nemusí nikomu přeprodávat, má to cenu zlata. My máme na mailing listu cca 60 lidí a když napíšeme o nějaké spešl akci, minimálně třetina přijde. Takže když pošlou slevový kupón 10 000 lidí...snadný počty.

      Vymazat
    7. přesně takhle mi to taky přijde. takže mě jen dostává, jak z toho blogy dělají takovou velikou událost: ŽE KONEČNĚ SE ZAČALO S CENAMI V AUSTRÁLII NĚCO DĚLAT. nezačalo se totiž dělat nic. a krom toho, co ceny jinde? třeba u nás? že ano.

      ale já to vlastně ani neberu nijak negativně. vlastně mi to je dost jedno, ani mi to nestojí za můj vlastní článek, jen jsem to tady chtěla vyjádřit a vypsat si srdíčko, co si myslím. je mi jasné, že tuto diskuzi čtou tak asi tři lidi: day, rena a já... ale to nevadí, hlavně že jsem se vyjádřila k problému... (slibuji, že k závažnějším problémům světového míru a lásky a pravdy se taky někdy vyjádřím).

      Vymazat
    8. A to já jsem zas ráda, že si tu povídáme jen my tři a nemele do toho žádný anonym, který by nám radil, že nás mají zajímat víc petice proto hladomoru a tak :-) A na jednu stranu je samozřejmě jasné, že taková petice toho mnoho nezmění, protože Ill je pořád spíš niková značka a cenovou politiku určuje někdo úplně jiný. Na druhou stranu si myslím, že záleží, jaké z té akce budou mít výstupy. Je totiž docela dost pravděpodobné, že se o nich takto dozví daleko víc lidí právě skrz to haló na blogách a vzhledem k tomu, že nacházející kolekce je koncipována jako kolekce "pro všechny bez rozdílu...", takže má potenciál oslovit daleko víc "normálních" spotřebitelů než třeba předtím HF, může se jim podstatně zvýšit počet zákazníků v AUS. No a pokud to vyhodnotí jako dostačující, tak právě možná svůj vlastní stánek nebo i obchod otevřou. Ale rozumím tomu, že sami od sebe to udělat nechtějí a takhle je ta kampaň prakticky úplně zadarmo. Další věc je taky ta, že na ceny se sice nadává, ale nadávají na ně blogerky a maniačky jako my, jenže to není moc reprezentativní vzorek populace. Takže jo, já a asi i všechyn tady si koupíme klidně čtyři tvářenky místo jedné, pokud bude příznivá cena, ale otázka je, jestli to udělá i zbytek populace... Ono se sice říká a je to i víceméně pravda, že 20% zákazníků ti dělá 80% tržeb, což by v tomto případě byli jasně lidi jako my, otázka je jestli jsou ty tržby objektivně dostačují právě třeba pro provoz vlastního obchodu...

      Vymazat
    9. hele a víš co... jsem taky ráda za to intimčo. chtěla jsem se odreagovat, narazila jsem na jednu "výživnou" diskuzi... a teď se mi chce blogovat tak akorát do vzduchoprázdna. ještěže nejsem slavná.

      ale tedy k věci, to aby nás day nesmazala pro ot. já možná i myslím, že to je cílem celé petice: zjistit, jestli se vyplatí vlastní obchod... ale třeba se zase pletu. taky si myslím, že celkově to s cenou luxusní kosmetiky (ať už v austrálii nebo kdekoliv jinde) neudělá vůbec nic. jo a taky tím illamasqua získá docela hodně on-line prostoru a reklamu zdarma... co víc si přát a já jdu spát.

      Vymazat
    10. Jo intimčo tu je fenomenální :), hlavně když nepíšu :) a mazat nic nebudu, mě diskuze baví na blogování nejvíc.

      Máte v něčem pravdu, předně třeba v tom sbírání kontaktů, přšel mi do mailu "osobní" dopis od Kenystona, zakladatel značky a poskytnutí kontaktů a šíření věčné slávy značky :).

      A Rena má pravdu v tom, že cenu určují giganti a ne Ill., taky nechápu diskuze konečeně se něco začalo dělat, spíš to je konečn se začalo mluvit, viz my.

      Vymazat
    11. týjo, ten osobní email mi taky došel a přitom jsem petici nepodepisovala...

      intimčo je samozřejmě bezva. ovšem nejlepší je, než jsme si to tady ujasnily, tak illamasqua v austrálii opravdu zlevnila. získala si opět částečně můj obdiv (i když furt ji mám za zlé, že neměli koule to udělat hned...) a teď jsem zvědavá jestli se něco dalšího převratného někde stane.

      Vymazat
  6. Tak už asi nazrál čas, abych je přestala ignorovat, protože tahle kolekce se mi vážně líbí. Mně se totiž hrozně nelíbí ty obaly, mám s tím fakt problém. Jinak jsem pár věcí měla a 100% spokojenost, ale vzhledem k tomu, že se to ke mně vždycky dostalo tak nějak oklikou, takže jsem si to nevybrala sama, tak to zase odešlo. Tvářenky jsem měla dvě a jsou fakt skvělý, akorát s výraznějšíma barvama se musí fakt opatrně, měla jsem takovou oranžovou (jmenovala se možná teracota, minimálně tak vypadala ) a pokud jsem ji jemňoučce naťupala na nějakou slézovou tvářenku, vypadalo to famózně. Bohužel to jsem mohla dělat dřív, když jsem měla na líčení svých dvacet minut, teď s těma tak tak pěti minutama potřebuju míň sofistikovaný věci :-) Ale moc se mi líbí ten rozjasňovač a allure tvářenka a jedna z paletek. Počkám si na svoče a pak do toho nejspíš praštím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, tak jsem našla nějaké swatche a zatím paletky nic moc, počkám na další a uvidím, tvářenka je prý skvěle pigmentovaná, ale špatně se blendí :). Za mě jsou nepřekonané RBR rozjasňovače a Edward Bess, ty jsou zářivé, ale ne přes míru a drží dlouho, ale to nechceš slyšet...

      Vymazat
  7. Nová kolekce se mi líbí velmi a pere se ve mně "musím si to koupit hned" a "však mi to neuteče, počkám si na nějaké slevy".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, ta druhá varianta vypadá z mého hlediska přitažlivěji :)))

      Vymazat
  8. Ten nápad použít na fotkách někoho jiného než modelky se mi líbí. Nej je Evelyn.
    A ten chlap mi tím líčením hrozně přimomíná takovýho to upíra ze starých filmů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bela Lugosi? Jo, nebo vlkolaka :))). Ale musíš uznat, že po techncké stránce vystínování je to zvládnuto na jedničku. Mě asi nejmíň oslovuje Amrit.

      Vymazat
  9. Díky, si hodná, ale naušnice - kosmetický blog nejdou zrovna dohromady. Přeju hodně nových čtenářů.

    OdpovědětVymazat