Zoya Breezi

V ladyboxu jsem měla modrý lak, který se mi moc nelíbil a tak jsem chtěla ukázat, jakáže modrá se mi to vlastně líbí? Tak v podstatě snesu dva typy - hodně tmavé  metalické, něco jako Essie Bar Dive, nebo Chanel Blue Satin, a taky kobaltové, třeba jako Rescue Beauty Lounge IKB a teď už i jasnou modř jako třeba Zoya Breezi. I když se může zdát podobná Color Clbu Chelsea Girl, je jasnější a prostě tak nějak víc asociuje oblohu. 
Zářivá studená modrá - když pantone vydal soubor barev pro rok 2009 byl přesně tento odstín veden pod názvem palace blue.
I když mám mnohem raději Zoya shimmerové laky, než jejich krémové, jednoduše že mi lépe drží, Breezi se jim ale moc povedla. Konzistence je tak akorát, přijde mi, že ačkoliv jde o krémový lak, efekt je téměř jako gelový. Lakuje se skvěle, je spíš řidší, ale velmi slušně pigmentovaný, takže stačí dvě tenčí vrstvy
Na nehtech jsem ji měla bez loupání asi pět dní. Detail:
A co vy a modré? Máte své favority? 
Celkový dojem:
  • pozitivem: palácová modř, elegantní, zároveň výrazná
  • negativem: reakce mojí tety byla - to je hnusná barva, vypadáš jako mrtvola, takže malé varování modrá není pro každého dobrá  
Summary: I do not wear blue polishes often, but I like them. A lot. My favorites are dark shimmery ones, I´d rock cobalt blue for special occasion, but classic bright, cool toned blue? Not so much, however I do love one particular blue Zoya Breezi. It´s such a pretty shade of  blue polish and it is creme (my favourite finish), yet I struggled how to describe it, so I googled Pantone and closest match was their palace blue. Consistency of Breezi is good, opaque, yet it has some gel-ish quality. Stays for five days without chipping. So question is - do you like it or not?

12 komentářů:

  1. Tahle modrá je velmi pěkná. Já osobně dávám přednost tmavším modrým popřípadě pastelové modré. Modrou od CC jsem si našla na netu a nevypadá špatně. Takže pokud se ji budeš chtít zbavit i něčeho jiného, tak dej vědět :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se pastelově modré líbí, ale nesluší mi, dělají mi zašedlé nehtově lůžko, nic pěkného. Určitě bych dala vědět.

      Vymazat
  2. Je to pekna kremovka, ale tiez nepatri zrovna tento odtien k mojim favoritom. Modre laky na nechty mam rada, ale skor tmavoodre/cierne, ako Tuxedo od Diora...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se právě líbí na jiných, na mě spíš ty tmavší a tmavé shimmery a máš super vkus, Tuxedo je krásný lak.

      Vymazat
  3. modrých laků moc nemám, ale v poslední době je nosím čím dál častěji:) a tahle barvička se mi obzvláště líbí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsou prakticky všude od Chanela po Essence, tahle vždy spolehlivě zvedne náladu, že?

      Vymazat
  4. Musím se přiznat, že se mi modrý laky moc líbí, ale mně samotný vůbec nesluší. Já jsem taková klasická ;-). Buď krémový, světlounký laky nebo red. Ale ta tvoje barva je nádherná, to se musí nechat.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, je fakt, že modrým se nikdy nepodaří sesadit červené, ani v mojí osobní hitparádě. Klasika je prostě klasika, tyhle modré a zelené a žluté pastelky jsou více méně sezónní záležitost po které za dva roky neštěkne ani pes.

      Vymazat
  5. Modrý laky na nehty se mi moc nelíbí, ale tenhle je parádní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu, vlastně by měla směřovat spíš Zoye, že :))).

      Vymazat
  6. Moc se mi líbí barevné nehty, pokud je manikúra vkusná a neolezlá. A Tahle je opravdu krásná. Já sama jsem ale takový srabík s nude maximálně red barvama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já olezlé fakt ne, jakmile se začně loupat dolakuji, nebo rovnou přelakuji i když chápu ty pro něž není perfektní manikůra prioritou, na druhou stranu daleko víc mě štvou lopatkové gelovky se zdobeníčkem.
      Co takový efektový top coat, to by mohl být ideální první krok, ne?

      Vymazat