Recenze: Chantecaille Jungle Shine Eye Shadow

Když už byla řeč o Rouge Bunny Rouge, stálo by za to zmínit i Chantecaille, což je další ze zajímavých značek dekorativní kosmetiky, kterou bych moc ráda pr ozkoumala podrobněji, ale její ceny jsou natolik vysoké, že se mi nechce naslepo riskovat, byť to co jsem zatím vyzkoušela, mě nadchlo. Rtěnky i stíny mají perfektní, makeup s menšími výhradami. 
Chantecaille je americká značka s francouzským know how, která se specializuje na luxusní dekorativní a pleťovou kosmetiku. Pojmenvání je vlastně příjmením zakladatelky Sylvie Chantecaille, dámy která pro Estee Lauder vytvořila v roce 1979 koncept Prescriptives (Estee Lauder Prescriptives ukončila v roce 2010, ale ve své době to bylo něco, mixovali makeupy "namíru"), aby se v roce 1997 osamostatnila a vytvořila Chantecaille jako značku, která je stále rodinným podnikem, v jejímž čele stále stojí spolu s dcerami Olivií a Alex. U Chantecaille dbají na ingredience, netestují na zvířatech, nepoužívají lanolin, ani minerální oleje, sulfáty, nebo ftaláty. Zvláště u rtěnek si všimnete, že jako jedna z mála luxusních značek nepoužívají parfemaci. Snadno je  identifikujete dle ostře fialové krabičky, ale proslavení jsou především limitovanými edicemi paletek, které podporují ohrožené živočišné druhy. Od roku 2005, kdy vyšla první edice Les papillons, značka představuje speciální edice, z jejich prodeje část zisku putuje na podporu prezentovaného druhu, třeba L´Elephant - slonů, nebo Le Tigre - tygrů. Vypadají opravdu krásně, ale cena na ebay je závratná, v UK taky a s poštou natolik vysoká, že se stále nemohu odhodlat dát ji za paletku "naslepo". Protože mi to ale nedalo, rozhodla jsem se vyzkoušet stíny z klasické řady. Jejich cena je v porovnání s limitkami při zemi a občas se objevují ve slevách. Volba padla na tmavě zelený Jungle, který byl popsán jako olivová zelená a to já ráda. 
Jungle je střední zelená, ani ne olivová, ale skutečně připomíná džungli a má velmi jemné, téměř neznatelné zlatavé odlesky, které nanesené na ruce mohou vypadat nevýrazně, ale právě díky jemnosti, která se nepráší, dělají na oku velmi pěkný, polo průhledný závoj. Obdobně i přes jakýkoliv matný stín, kdy dodají zajímavý podtón a odlesky. Má spíše sušší texturu, díky které skvěle drží a neslévá se. 
Z fotografií není příliš vidět obal tvořený napůl stříbrným a napůl zmatněným plastem, je překvapivě kompaktní a pevný, přije mi kvalitnější než třeba obaly RBR, ale nemá váhu jako balení Guerlainu. Obsahuje 2,5 gramu stínu. Nanesený štětcem v jedné vrstvě.
Složení:
Verdikt: Olivové stíny se shimmerem mám ráda, ale zelená - zelená, trávová, lesní, zelená jako džungle na mém odstínu pleti a k modro-šedým očím vypadá podivně i proto jsem ráda, že jsem vyzkoušela Chantecaille Jungle, protože je to jediný zelený stín, který na sobě snesu. Barevně sám o sobě není značka ideál, je na mě příliš zelený, ale v kombinaci s matnou hnědu, nebo šedou, případně s broskvovou Fire-Taied Sunbird vypadá opravdu dobře. Myslím, že stíny Chantecaille mají velmi povedenou konzistenci, která je typická pro dražší značky, obrovskou výhodou je jemnost odlesků. Rozhodně budu chtít vyzkoušet ještě nějaký odstín, ale spíše v rámci "comfort zone", tedy hnědé, nebo fialkové odstíny.

Summary: I usually wear only one type of green eye shadows - olive green with gold shimmer and Chantecaille Jungle /shine/ is as far as I will go with green, anything bolder is outside my comfort zone, mainly because of paleness of my skin, blue-ish under eye circles plus green eye shadow is recipe for disaster. What I love on this shade is subtle approach, it is very soft eye shadow that has green base with very fine golden shimmer that adds depth to green base. Consistency is exquisite, very soft, easily blendable and since it is more on drier side it says on eyes all day long. I like combinig this on the lid with matte grey or brown eye shadow and Rouge Bunny Rouge Fire Tailed Sunbird in the inner corner of the eye.  

14 komentářů:

  1. Stíny jsou barevně dle mého gusta. Značku Chantecaille neznám, budu to muset napravit. Díky za rozšíření obzorů, jako vždy, moc pěkná recenze:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, opravdu je to zajímavá značka, ovšem vzhledem k cenové kategorii by se možná vyplatil výlet někam, kde je možné vyzkoušet naživo. A jsem ráda, že se líbí.

      Vymazat
  2. tak toto by som chcela určite vyskúšať :D

    OdpovědětVymazat
  3. podla mna to je krasna zelena farba obzvlast sa mi paci teraz na jesen :)
    Inak nezabudni sa zapojit do mojej uplne prvej giveaway pri 3 vyroci blogu!
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pozvání, já kromě té olivy moc zelenou nemusím, spíš je to psychická věc, než že by mi jo neslušela.

      Vymazat
  4. Chatecaille mě láká už delší čas, považuji za nehoráznost, že není spolu s dalšími značkami (jako ByTerry, Suqqu, Shu Uemura, atd.) k dostání alespoň na jediném místě v ČR. U nových značek vždy začínám stíny a tvářenkami, Tvůj post mě připomněl, že si už skutečně MUSÍM něco objednat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to strašné, že, taková nezodpovědnost. Na druhou stranu si nejsem jistá, jestli by ji někdo kromě nás kupoval.

      Vymazat
    2. Teda ae Suqqu štetce bych ráda vyzkoušela... ale i hakuhodo.

      Vymazat
    3. :-) naprostý souhlas
      Hakudo mě také lákají, kdysi jsem zkoumala eshopy, ale tehdy jsem narazila jen na ty, co do ČR nedovážely

      Vymazat
  5. Vypadá to nádherně, ale na zelenou nemám odvahu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě, já se na ní chodím ráda koukat, ale jak říkají doma, vypadáš jak lesní zeleň, tak to nemusím podpořit i barvou očních stínů.

      Vymazat
  6. Vypada moc pekne, ale uplne si me sokovala, ze uz neni Prescriptives! Ja tu znacku mela moc rada, moje nejoblibenejsi makeupy byly od nej :((((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není, argumentovali tím, že se nevyplatí, že nemá dobrý marketing, respekitve tam nebyo to neustálé vydávání limitovaných kolekcí. Ovšem údajně si paní Chantecaile vzala své receptury při odchodu, takže jejich makeupy by měli být na podobné bázi, jen ta cena je niche :(.

      Vymazat