Recenze: Revlon Colorburst Lip Butter 085 Sugar Plum

Říká se darovanému koni na zuby nehleď, ale nedá mi to a podíváme se na Revlon Colorburst Lip Butter v odstínu 085 Sugar Plum, který mi poslala hodná Rena. Takže díky moc a jdeme na to.
Musím říct, že co se týče rtěnek jsem hodně vybíravá a možná i proto se první, kterou jsem vyzkoušela Raspberry pie nesetkala kvůli konzistenci s takovým nadšením, jako kdybych měla odzkoušené jen drogérkové kousky. Oproti tomu Sugar Plum víc odpovídá tomuu co jsem si pod lip butters představovala, tj. oravdu svou konzistencí připomíná margarín máslo, ve výsledku je podobnější balzámu na rty. Má klouzavou, ale ne lepivou, konzistencí a spíše menší, až střední pigmentací.
Avšak navzdory názvu obsahujícímu slovo Plum, barva není nikterak výrazná, je to spíše balzám jdoucí mírně do švestkova. Moje rty zabarví v jedné vrstvě do tmavo růžova, při více vrstvách je to krapet výraznější růžová. Pokud hledáte v duchu podzimního všudy přítomného trendu výrazných barev, vínovou, tak tady nepochodíte, zkuste eba klasické colorbursty, matné rtěnky, nebo lustery. Sugar Plum je, alespoň v mých očích, téměř průhledná a pro větší krytí jsou třeba 4 vrstvy. 
Verdikt:  Asi proto, že by mělo jít o hybrid mezi rtěnkou a leskem, tak asi proto jsou lip butters nesmírně populární, byť moje osobní preference jsou krémovější a více pigmentované konzistence. Revlon Colorburst Lip Butter Sugar Plum je skvělá věc, když si ujasníme, že je to spíš balzám a ne rtěnka, chová se jako balzám, na rtech vydrží krátce, tak dvě hodiny. Pokud hledáte tónovací balzám krémové konzistence, není špatný. Vlastně na rtech dělá pěkný, lesklý efekt, který není lepivý. Lze ji doporučit s tím, že je to přeci jen Revlon, drogérková značka, čemuž by měla odpovídat cena. 
Summary:  Revlon Colorburst Lip Butter 085 Sugar Plum is one of sheer lip butters that feel more like balm than lipstick. Maybe plum in the name confused me, but I expected it to be more opaque, on my lips it´s basically sheer pink in one coat and mid toned pink that leans toward mauve in four coats. It has a balm consistency, that isn´t particularly long wearing, approximately for two hours and since it´s relatively sheer it doesn't leave any stain on lips. Not so impressed with staying power as well as pigmentation I do think that it´s good for drugstore brand.

15 komentářů:

  1. Já bych je teda docela ráda vyzkoušela, ale asi bych šla do jiné barvičky. A ještě trochu mimo, ale máš fakt dobrou ájinu a je vidět, že ty kosmetický termíny a fráze máš fakt v malíčku:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milo ony nejsou špatné, vlastně v konkurenci drogérie jsou nadprůměrné, jenže moje stálice jsou byTerry a Chantecaille, které jsem kupovala levněěji, než je cena Revlonu v ČR, protože končili s výrobou a to je o něčem zcela jiném. Ty mají opravu krémovou konzistenci, oproti nim jsou pak Lip Butters jsou takové, silikonové.

      A děkuji i když moje aj opravdu není dobrá, spíš základní.

      Vymazat
  2. Ty jo, na tobě vypadá tak pěkně! Přesně to jsem chtěla, akorát, že já v tom vypadám jak od kolotočů, asi se to nějak spojí s mým vlastním pigmentem a výsledek je děsný, 80.léta jak vyšitý, ještě květákovou trvalou a plísňáče a hotovo :-) Ale vzhledem k tomu, že si tu dobu pamatuju, tak po tom až tak netožim :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? No ty brďo, na mě je opravdu, ale opravdu sheer. Ale díky za možnost vyzkoušet, po vyzkoušení Raspberry pie jsem neměla touhu zkusit znova a mám pocit, že je tahle lepší, ale i tak to není něco co bych nutně musela koupit ve více variantách.
      Na druhou stranu, babám stačí snést z půdy plísňáče a lze předstírat retro, ne? Já si dobu nepamatuju, páč jsem ji nezažila a to co si pamatuju je spíš Juga :).

      Vymazat
  3. mne sa práveže tieto hybridy páčia, určite by som do nich išla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je hybrid a hybrid, ale pokud bys lip butters, nebo spíš ty v tužce užila nejsou vůbec špatné.

      Vymazat
  4. Já mám jiný odstín, který ale obsahue třpytky, což mi spíš nevyhovuje :(. Tenhle, co máš ty, by pro mě ale byl geniální, protože švestková mi celkem sluší :). Mimochodem, dnes mi dorazila tvářenka se štětcem Illamasqua a zamilovala jsem se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt, no to musí být skoro peklo, já třpytky snesu jen v očních stínech, na rtech když vyschne báze a zůstanou jen třpytky to je dost nepříjemné.
      To jsem ráda, štětec je taky super, že?

      Vymazat
    2. Štětec je naprosto fantastický!

      Vymazat
    3. Fakt se raduju, že si spokojená, trochu jsem trnula, že mi přide někdo vynadat :).

      Vymazat
  5. Tak tohle je "pravá" švetka :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď :) a višňě jsou oranžové a pomeracně budou lila.

      Vymazat
  6. Ale jo, vypadá to pěkně :) Jen mě Lip Butters pořád nelákají natolik, abych si je koupila.. S Chubby Stickem od Clinique asi nemáš zkušenost, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Chubby stick jsem zkoušela jsen v obchodě a nenadchla mě jeho konzistence, respektive špatná pigmentace, to mám raději jejich rtěnky v bambusovém obalu. Ale teď se na zimu chystají intense variantu a ta mě zajímají víc. Nemá on Revlon nějakou svou variantu Chubby stick?
      Myslím, že recenzi na ně najdeš u sofastars, nebo london makeup girl.

      Vymazat
  7. Moc bych je chtěla vyzkoušet, tak snad se mi podaří nějaký ten vhodný odstín ulovit. Hezká recenze.
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat