Illamasqua Viridian

Druhý lak z Vánočního setu Bright je Illamqua Viridian, nádherný zelený shimmer, který je na rozdíl od Glitterati v prodeji samostatně. Je moc povedený, vlastně jsem si ho koupila už když vyšel v rámci kolekce Theater of Nameless, jen jsem zatím nenašla čas k publikaci.
Illamasqua Viridian je tmavě zelený shimmerový lak, není to čistě smrčková, protože obsahuje větší šupinky, které hází odlesky do tyrkysu, takže je to v podstatě teal
Lakuje se fantasticky, myslím, že je vidět, že nepruhuje, neloupe se. Je hodně pigmentovaný, takže stačí jedna až dvě vrstvy.
Narovinu se přiznám, že se zelenými laky mám trochu potíž, líbí se mi, ale prakticky je nenosím. Takže si je sestřenice "vypůjčí" a tím mě zachrání od výčitek. Nicméně, v záplavě zelených je tahle opravdu slušivá. 
Myslím, že je moc povedená i když unikátní rozhodně není, existuje hodně podobná barva Color Club Rule Breaker a taky lak od Butter London a nepochybuji o tom, že najdete dupe i u Chiny Glaze. Ale v detailu nemá takové šupinky žádný.
Myslím,  že  na starých fotografiích /z roku 2010/ se mi povedlo lépe zachytit namodralé odlesky, které v zimě nejsou zas až tak viditelné.  Vyniknou především za jasného počasí a při umělém osvětlení.
Celkový dojem:
  • pozitiva: krásná teal zelená s bezchybnou aplikací
  • negativa: podobný lak seženete i v levnější cenové kategorii, jen ne s takovou pigmentací a výdrží.
Disclaimer: Duo Illamasqua Bright jsem dostala od PR oddělení značky, ale zrovna Viridian jsem doma měla od doby co vyšel v kolekci Theatre of Nameless, jen jsem o něm zatím nepsala. Takže ano, stojí za to :). / Illamasqua Bright duo was send to me by their PR, however I alredy owned Illamasqua Viridian, since it was released in Theatre of Nameless collection.

Summary: In Christmas Duo Bright by Illamasqua /still available/ is also Illamasqua Viridian. Not new addition to their collection as Glitterati, this is part of their line since first release in Illamasqua Theater of Nameless. As it gets I already owned it, so I can only say it is the same gorgeous teal green polish, that consist of small shimmer particles that lean toward turquois more than green. This polish has amazing application and unbelievable longevity, once I have it on nails for almost nine days without major chipping. I am usually very particular when it comes to green polishes, they don´t suit my taste or personality, yet this one is rare exception I do and will wear in future.

11 komentářů:

  1. Pěkný :). Trošku mi připomíná OPI Cuckoo for this color, ale tenhle bude asi víc do modra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tento je krapánek světlejší a méně frosty :), ale máš pravdu, pro většinu lidí jsou zaměnitelné.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Stvarno je ispao odlično i ne samo boja, nego i pigmentacija, te izdržljivost. Mislim da Illamasqua proizvodi izvrstne lakove.

      Vymazat
  3. mám ráda takovéhle zelené laky:-)
    přijdou mi velice slušivé a dost opomíjené.

    připomíná mi trošku Emerald fitzerald od Chiny:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásná barva.. Vždycky je všude obdivuji, ale vím, že by zůstaly v šuplíku nevyužité:( Veronika

    OdpovědětVymazat