Review: Rouge Bunny Rouge Eclipse Eagle and comparison with Chanel Illusorie

Zatímco na Rouge Bunny Rouge Snowy Egret jsem pěla jen slova chvály, u Eclipse Eagle se budu držet krapánek víc při zemi. Je totiž poměrně dost podobný Chanelu Illusorie.
Rozhodně je krásný, tmavě fialovo - šedý a odlesky, stříbrnými odlesky, které mu dodávají plasticitu. 
Barva do jisté míry záleží na světle a Vašem odstínu pleti, na mě jde do fialova, na mamce je spíše šedý s nádechem fialové. Na ruku jsem jej vlevo nanesla štětcem, vpravo prsty.
Pokud vlastníte Delicate Hummingbird, tak vězte, že Eclipse Eagle je jeho tmavší a méně lesklý bratříček. Co mi trochu vadí, a  výtka není objektivní, ale veskrze subjektivní, je velikost třpyteček. Jsou sice v průměru menší, než u většiny ostatních značek, ale přeci jen bych raději jemné holografické odlesky, jaké mají některé starší kousky. 
Přijde mi, že swatche na internetu Eclipse Eagle přidávají, jako on má odlesky, ale na sluníčku, v běžném provozu je to krásná tmavě fialová s decentním stříbrným shimmerem, ale rozhodně nehraje duhovými odlesky i když možná je to i tím, že počasí jaksi nespolupracuje.

Taky jsem po otevření byla nemile překvapená, že RBR zmenšil obsah stínů, prostě v nákupní horečce se mi vykouřilo z hlavy, že zmenšili objem a při otevírání jsem byla nemile překvapená. Ono zmenšení z 2,4 gramu na 2 gramy se projevilo nejen v celkovém zmenšení balení o asi 1 mm, ale také ve zvětšení vnitřní plastové části. Proč ale remcám je to, že velikost stínů je stejná jako refilů. Tedy že cenový rozdíl 6 liber je výhradně za ten plastový obal, který má sice hezký potisk, ale příliš kvalitně nepůsobí, především v porovnání s Le Metier De Beaute, nebo Chantecaille. 
Jak už jsem avizovala, Rouge Bunny Rouge Eclipse Eagle je poměrně podobný mému oblíbenému Chanelu Illusorie. Na první pohled se to nezdá, ale pokud je nanesete v tenčí vrstvě štětcem, tak jsou ty rozdíly minimální. Oba jsou tmavě fialové, jdou do šeda, ale zatímco Eclipse Eagle obsahuje shimmer, Illusorie je metalický (ovšem v tenčí vrstvě obsahuje větší třpytky).
Na ruce v pořadí zleva - RBR štětcem, RBR prstem, Chanel štětcem, Chanel prsty. Sami uznáte, že rozdíly jsou v intenzitě barvy a odlescích. Zatímco RBR je univerzální tmavě fialový shimmer /vypadá fialovo-šedo-tělově/, Chanel je fialovější a má metalické odlesky. Kdybych si měla vybrat dle komfortu při aplikaci a výdrži, tak asi volím Chanel. RBR je zase snáze kombinovatelný a lesk je daleko jemnější.
Verdikt: Rouge Bunny Rouge Eclipse Eagle je krásný stín, velmi jemné, až krémové textury, který na každém vypadá trochu jinak. Jde o velmi obtížně popsatelný mix tmavě fialové, šedé a hnědé s velmi jemnými stříbřitými odlesky. Upřímně přijde mi srovnatelný se stínem Chanel Illusorie, ale rozhodně to není dupe, na druhou stranu si nemyslím, že pokud máte jeden, nutně potřebujete druhý. A  v případě, že budete uvažovat o nákupu RBR stínů, podívejte se, jestli nejsou v refilu, protože mi obal k srdci nepřirostl, navíc, prázdné paletky nejsou zas až tak drahé.

Summary: Rouge Bunny Rouge Eclipse Eagle is a sublime shimmery mauve with a hint of gray. It is versatile shade that changes a lot in different lighting and skin tones. On mine vary pale, cool toned skin EE is dark grape purple, on my mum´s olive toned skin it leans toward taupe. Shimmer is very refined, not holographic as some older RBR shades, but exceptionally pretty. I will wear it a lot and since it is a darker version of one of RBR best selling shades Delicate Hummingbird, I believe it will be great for combining. I compared it ti similar purple shade - Chanel Illusorie. Especially applied in thin layer they are very similar /as you can see from my swatches/, Chanel has larger silver glitter particles. In thicker layer they seem different, Chanel has almost metallic quality. To be honest, since I usually use my fingers to apply eye shadows, I prefer application of Chanel over RBR, also staying power is tad better. On the other side, RBR is easy to put on, blends beautifully and shimmer is more subtle and shade is in overall easier to combine. Since mauve tones are my all time favorite I will keep both, yet I If you have a one of them you won ´t necessarily need the other.

11 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. ze zunety, pošta je 5 GBP při nákupu pod 100 GBP, RBR prodávají i přes vlastní web v uk, ale pod 150 EUR je pošta hodně vysoká.

      Vymazat
  2. Není špatný, ale mě se Chanel líbí víc, asi to bude tím, že mám ráda gelové a krémové stíny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro milovníky gelových je opravdu Chanel jednoznačný vítěz, ale i RBR má takovou jemnou, až krémovou, konzistenci že stojí za to.

      Vymazat
  3. Illusoire v pudrové formě? Tak ten rozhodně potřebuju! Akorát si teda připlatím těch hnusných 6 liber za krabičku, ačkoli bych nějakou Z Palette rozhodně uživila, tak nějak se mi to protiví a mít tam mix různých značek, tvarů a nedejbože ještě stínů a tvářenek, trefí mě z toho šlak, to bych používat nemohla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano :), je sice trochu jiný, ale dost podobný. Já mám RBR stínů víc a musím říct, že otevírat je ráno jeden za druhým není má oblíbená kratochvíle.
      Tobě se nelíbí abstraktní tvary?

      Vymazat
  4. Day a kdyby ses měla rozhodnout mezi Eclipse Eagle a Delicate Hummingbird? Myslím si, že oba nutně nepotřebuju, ale jeden rozhodně chci:-D Navíc jsem trochu zmatená ze swatchů na netu- na fotkách se mi oba zdají jako docela teplé odstíny, ale popisy se tváří, že jsou studené... A já teda nic teplého mít nemůžu, dělá mi to uplakané oči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dejni, já jsem nikdy neměla ten Hummingbird, asi přijde mi, že Eclipse, tedy tmavý stín je obecně univerzálnější. Peťa má DH, zkus se zeptat jí, jak jí to vyhovuje. Já sice remcám, ale ono stačí máznout a jsem nalíčená :).

      Vymazat