Matné tvářenky pro přirozený vzhled

Mám světlý odstín pleti (pro znalé MAC NC 15 je tmavý) a proto téměř jakákoliv tvářenka vypadá, použijme eufemismus, výrazně. Nepřeháním, když řeknu, že často končím s tvářemi jako Marfuša z Mrazíka. Moje pleť není perfektní, takže odpadá i lesk, nějak mi vždy ty leské částečky zalezou do pórů. Takže používám výhradně matné tvářenky.

Díky Haničce se mi dostala do rukou první tvářenka Bobbi Brown, ostatní dvě jsou mé vlastní a to refily MAC Blushbaby a  Buff.

Bobbi Brown Blushed je krásná tvářenka. Na béžových odstínech pleti dělá ten dojem tváří jemně ošlehanutých větrem. Je to růžově tlumená růžová. Konzistence je pudrová, ale mastnější, nepráší se. Tím jak jsem bledá bych ji nosila spíš na večer.

MAC Buff je taková špinavá broskvová, když jsem ji viděla poprvé, tak jsem si říkala, jak je hnusně oranžovo, žluto, béžová, ale na tváři udělá krásný modelující efekt. Je ptřeba nanášet opatrně, v tenčí vrstvě.

MAC Blushbaby je to co si představuji pod pojmem klasická, velmi versatilní tvářenka pro světlou pleť. Hodí se na každodenní použití. Je to něco mezi růžovou a béžovou. Zase je ptřeba mít lehčí ruku, jinak má tendenci zoranžovět. Konzistence je sheertone :-).

Summary: This post is about matte blushes. I have very fair skintone (MAC NC 15 is too dark for me) and almost all shades are too dark for me. I prefer classic shades of blushes. My favourite are MAC Buff (matte) and Blushbaby (sheertone), third one Bobbi Brown Blushed belongs to my friend. All of them are good for neural everyday look.

2 komentáře:

  1. Ta BB je barevně moc hezká a líbí se mi mít lehčí ruku ;-)Jak je to s výdrží matných tvářenek u tebe ?

    OdpovědětVymazat
  2. Je sice moc hezká, ale na mě fakt ne, je hodně silná (Marfuša zdraví).
    S výdrží je to různé, jestli mám pod tím makeup, jestli jsem pudrovala, jestli šmatlám na obličej. Když budu brát v úvahu ideální stav (což je ano na první dvě odpovědi a ne na třetí) tak přes den to vydrží.

    OdpovědětVymazat