Srovnání tělových olejů Korres vs DM Alverde

Myslíte si, že se vyplatí investovat víc peněz do tělové kosmetiky? Nebo stačí levnější péče z drogerie? To je otázka, kterou jsem si nedávno položila, když jsem dostala jako dárek tělový olej Korres s vůní hořké mandle (cena 380 Kč za 75 ml) a doma jsem měla tělový olej z DM Alverde červený pomeranč/maracuja (cca 80 Kč za 100 ml).
Na začátku bych asi měla říct, že nejsem žádný chemik, takže nerozeznám rozdíly ve složení obou olejů, ale nedalo mi to a vyfotila jsem složení, takže případní zájemci mohou zjistit, jestli je mezi nimi nějaký zjevný rozdíl.

Oba produkty mi přijdou konzistencí hodně podobné. Lepší (rozuměj vychytanější) balení má Korres. Úzká plastová lahvička s rozstřikovačem (řekne se to tak?) se dobře drží. Oproti tomu Alverde je jen ve skle a hrdlo "jistí" plastová špička, takže je problém se k oleji dostat. Já jsem plast vypáčila, ale zase nastal problém jak vychytat množství oleje,? Taky skleněná lahvička, ač má na bocích vroubky, klouže. Proto jsem obsah přelila do lahvičky s rozstřikovačem a je to.
Při aplikaci žádný výrazný rozdíl nepozoruji. Snad jen v parfemaci produktů. Alverde voní méně intenzivně, citrusově, mučenku moc necítím, jen jako takový pikantní tón v pozadí. Korres vás uhodí do nosu silnou vůní hořkých mandlí, hodně mi připomíná ty malé dortové esence. Ale během dvou minut je po vůni a zůstane jen ta čistě olejová vůně, nenadchne, neurazí.
Hydratace mi přijde srovnatelná, aplikuji po sprchování a mám krásně hladkou pleť. Ale v zimě jsou tělová másla, tělová másla, takže až se trochu oteplí budu používat intenzivnějí.
Ale abych se vrátila k otázce na začátku (myslíte si, že se vyplatí investovat víc peněz do tělové kosmetiky?) ano i ne. Někdy opravdu za více peněz dostanete lepší produkt /ano, zase budu chválit tělové máslo Korres/ a někdy prostě dostanete jen pěkné balení a značku. Nejlépe to vyjádřila kamrádku Yarrise z blogu Just a beauty blog: " Myslím, že každá makeupová závislačka (či závislák ;)) miluje, když může na kosmetice ušetřit, alespoň čas od času." 
A co vy? Jaké jsou vaše zkušenosti s tělovými oleji?


Pokud vládnete němčinou, více o Alverde ZDE

Summary: Today I have a question for you. Is it absolutely necessary to spend a lot of money on body care? In my opinion it depends. On your personal preferences and budget at this point I completely agree with my friend Yarrisse from Just a beauty blog that every makeup addict loves bargains when it comes to cosmetics :-). So I made a comparison of two body oils - high end Korres (aprox 21 USD for 75 ml)  and drugstore brand Alverde (from DM aprox 4,5 USD for 100 ml).  Honestly I think thet it gives you same hydratation only Korres has better packaging. Even Alverde has better scent :). As I can justify to me spend a lot of money on Korres body butter I cannot on their body oil. 

1 komentář:

  1. Bezva recenze. Korres olejíček jsem chtěla zkusit, ale nevím, jestli bych se přenesla přes tu počáteční silnou vůni, to já nerada.

    A díky za zmínku ;)

    OdpovědětVymazat