Rescue Beauty Lounge (RBL) Moulin Rouge

Mám jeden RBL doma (Locavore) a jsem s ním moc spokojená. perfektní konzistence a aplikace. Prostě takový Rols Royce mezi laky.
Popis RBL Moulin Rouge mě náležitě navnadil: "Think black cherries wrapped in dark chocolate. Decadant, luscious, and just a bit dangerous.". 
Páni, těšila jsem se jak malá. I když se říká, že reklama je navoněná zdechlina, když si přečtu hezký popis nějakého laku skoro vždycky se nachytám. Takže když mi přišel, dostavilo se zklamání, RBL Moulin Rouge nebyl Rols Royce, byl spíš Škodovka.
Tak co mi vadilo? Vezmu to pěkně popořadě. Ne úplně nejlepší aplikace, lak byl hodně hutný a táhnul se i po nakapání thinneru. Zasychal celou věčnost.
Plně krycí až ve dvou vrstvách. Barva sice hezká, ale podobná spoustě jiných, namátkou Essie Lady Godiva, nebo OPI Mrs. O´Leary BBQ, nebo Can you Tapas něco. A jaká že ta barva je? Hodně tmavá červená s hnědými podtóny. Myslím, že Annie kdysi popisovala podobný odstín jako barvu sražené krve. Odstín je takový tuctový.
P.S.Hlavně jsem se těšila, že mi bude ladit s novým prstýnkem od Pilgrimu (viz níže) a on ne.

Celkové dojmy:

  • pozitivem: nositelná barva, slušná aplikace
  • negativem: příliš hutný, schne dlouho, podobné barvy lze najít i u levnějších značek.
Summary: I had high expectations with this one. I normaly adore RBL polishes they are Rols Royces in world of nail polishes. And sadly insted of my Rols I recieved Škoda. Don´t get me wrong this is a very nice colour (although not very unique) very dark red with brown undertones. It is gore to me, bleak. It is opaque in two coats and very thick. Dries for ages. You can buy similar shade at chaper ranges.

4 komentáře:

  1. Mno, jestli mě monitor neklame, tak by k prstýnku ladil právě Glamourpuss :)
    Každopádně mně se Moulin Rouge líbí. Škoda, že má tak blbou konzistenci.

    OdpovědětVymazat
  2. I'm sorry the nail polish wasn't what you were expecting, it looks gorgeous though!

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se líbí na druhé fotce., tj. asi s bleskem :)
    Škoda toho nanášení :(

    OdpovědětVymazat
  4. Yarisse: Trošku klame, ale hodil by se moc pěkně :-)))) Škoda té konzistence, škoda jí.
    Michéle: I Do love RBL´s sadly this one wasn´t so perfect as other ones.
    An: JJ s bleskem, mě se taky víc líbil s bleskem, takže má novou majitelku a já hlednám jiný lak. To nanášení bylo fakt nic moc.

    OdpovědětVymazat