OPI 18K Ginza Gold

Asi jste si všimli, že je tu poněkud mrtvo, tak trochu nestíhám, což se odráží na blogu. Ale slibuji, na svou čest, že se pokusím Vás nezanedbávat a když už tu nebudou příspěvky psací, bude alespoň hodně fotek.
Musím přiznat, že k OPI 18K Ginza gold mám poměrně rozporuplný vztah.Ve chvílích, kdy je na sluníčku je mandarinkově oranžový /fotka níže/ se mi líbí moc. Ale problém je v méně slunečném počasí, pak to není  mírně agresivní oranžová, ale spíš bledince oranžový s bílo-zlatým leskem u kterého si nejsem jistá, že mi sluší. 
Vzhledem k tomu, že tento lak byl součástí japonské kolekce, takže rok 2005, co je oslí můstek pro malé upozornní, že štěteček má tenký a úzký, nicméně lakuje se s ním dobře.
Mírnou nevýhodou je vodovost a průhlednost laku, na fotce jsou tři silnější vrstvy a domnívám se, že na delší nehty by byly potřeba i čtyři.
V detailu jsou vidět i malé šupinky, kterých si jinak nevšimnete.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: mandarinková oranžová pro ty které oranžové laky nemusejí.
  • negativem: je trochu řidší, tak trochu demode.
Summary: OPI 18K Ginza Gold in real "oldie" in my eyes, it was part of Japanese collection released in 2005, in translation this one has old thiner brush. GG is really pretty tangerine orange softened with white gold shimmer. Nothing exceptional, but for majority of skin tones really flattering. I am not so sure it suits mine, I love it on direct sun /second photo/ when it has a vibrancy and you can see small gold flakes, but in normal weather conditions GG seems a little bit washed out. Consistency is watery so my swatches are three coats and if you have long nails you may need four. 

11 komentářů:

  1. nemám moc ráda oranžovou, ovšem tahle barva je mi nějakým způsobem hooodně sympatická:)

    http://sweetlittlesuzie.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se v kategorii oranžových líbí, ale přijde mi, že je trochu typ stará/mladá.

      Vymazat
  2. Moc se mi líbí tenhle lak :)) Ale podle mě je to spíš taková žlutá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žlutý není ani trochu, možná by byl jako žlutý ajímavější, ale tím jek se leskne do zlata, tak tak možná trochu vypadá.

      Vymazat
  3. Mně se líbí moc, oranžovou mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom bude možná zakopaný pes, já na sobě snesu jen Illamasqua Gamma.

      Vymazat
  4. Och, tak ten je zvláštny... Ale asi sa mi nepáči, nevedela by som ho nosiť.

    OdpovědětVymazat
  5. Abych byla uprimna, v te lahvicce vypada vic nevsedne nez na tech nehtech nakonec.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten se mi teda nelíbí vůbec :/ Hodně divná barva :D :D

    OdpovědětVymazat