Veletrh Interbeauty Praha jaro 2012 - dojmy

Jak asi všichni víte, máme v ČR dva kosmetické veletrhy, které se konají dvakrát ročně a to beautyexpo a interbeauty. Před pár lety to byl jeden, pak se rozdělili a od té doby to stojí za starou bačkoru.Protože pokud potřebujete kosmetiku a dekorativku, tak musíte na beautyexpo, pokud laky, tak spíš na interbeauty a kupodivu oba mají stejný nešvar, inzerovat vystavovatele, kteří tam nejsou. Kadeřníci se mají, ti si přijdou na své na obou. 
Měla jsem na veletrh všeho všudy dvě hodiny, takže si dovedete představit moji frustraci, když jsem čekáním ve frontě strávila téměř 55 minut. Provozovatel hned ze začátku získal mínusové body, protože tři důchodkyně na kase, příčemž každá ke vstupence musí nabrat deset letáků, není zrovna příklad rychlého provozu. Nemluvě o tom, že kdyby byla zvlášť pokladna pro čestné vstupenky a školy tak to odsýpalo rychleji. O to méně jsem na veletrhu strávila a i tak si myslím, že jsem viděla vše, co se dalo.
Cíl byl jasný - koupit laky z Holandské kolekce, podzimní SE CND a možná okouknout nové kolekce od ostatních značek naživo. Případně nalézt na české výrobce pleťové kosmetiky. Tak zatímco to co jsem chtěla měli, tak zbytek bída. To že nebude China a Essie jsem věděla, že nebude ORLY jsem tušila, Nubar byl OK, ale tak špatně poskládáný, že jsem totálně zazdila aktuální kolekce (pokud je budete hledat, tak vystavené jsou na patře při zemi, zcela vlevo). Gelů všude spousta, obchodů se zdobením taky. Ale abych nebyla nespravedlivá je tam Dare to Wear, Golden Rose, Cedre, řada značek o kterých jsem nikdy neslyšela, jakési složité masážní přístroje, spa kosmetika typu Cuccio i ty podobné Lush (mají jakoby  balistiky), stagemakeup. Návštěva za to stála, už jen kvůli OPI a Sparitualu, ale nejsem si jistá, jestli veletrh pokrývá celé pole kosmetiky ve všech cenových kategoriích. Uvítala bych prostě větší rozmanitost, za 80 Kč vstupné se slevou, bez za 130 je toho zoufale málo. 
Předem se omlouvám za nekvalitní fotky, ale v běhu a divokém osvětlení to lépe nešlo.
Jako první jsem vyhledala OPI, to že je ekonomická krize slyšíte pořád, ale já si to pořádně uvědomila až u stánku Happy Nails, který je výhradním distributorem OPI. 
Byl malý, hlavně v porovnání s předchozími lety, tenhle stojan a totožný z boku je vlastně jejich kompletní nabídka. Ještě měli separé Holandskou a Niki Minaj kolekce. Laky á 176 Kč. Obligátní slevový koš á 95 Kč, ale na výběr z 10 barev.
Většinu prostoru zabíraly krémy a krémy a podlaky, hezky se na to kouká, ale cena je vyšší.
Opravdu mě zaujal Sparitual, se vzdušným stánkem v centrální hale, slušný výběr a příjemný personál, který odpovídal na otázky ochotně :).  A moc se mi ty laky líbily, chtěla bych alespoň polovinu.
Cena za laky 199 Kč, kolekce GOLD kolem 250 Kč. Doteď si nadávám, že jsem si nekoupila žádný, mám pro vás detailní fotky, jestli se chystáte, určitě se podívejte v centrální hale!
Modeláž, která zastupuje značky jako Nubar, CND a EBD měla stánků několik, zatímco CND se mi hodně líbil, Nubar byl spíš tradiční. Tady je CND.
Nejvíc byl zájem o Shellac, přivezli kompletní nabídku.
Ale i klasické CND, mají jak krémové, tak efektové laky - plus na ně měli akci 2 a 1 zdarma.
Aranžmá bylo na policích z Ikey :).
Další sleva byla na starší SE, tedy i tu podzimní co jsem chtěla za 199 Kč.
Nubar jsem brala jen jeden ke vstupence byla kartička za 1 lak za 50 Kč, toho jsem využila, jinak byl výběr široký, o tom žádná.
Docela se mi líbily starší pastelové kolekce. EDIT: Ty dole vlevo jsou podzimní a jarní kolekce! To mě namístě vůbec nedošlo. 
Příjemně mě překvapil stánek Gabriella Salvete, nejen že vypadal na drogérkové ceny velice luxusně. Prodávající byla profesionální, navíc nákupy balily do tylových sáčků a mohly jste využít služby vizážistky na místě.
Narazila jsem i na slušný výběr mořských houbiček ze všech koutů světa firmy Caribbean sun.
Z pleťovky zase nebyl moc velký výběr, české výrobce hledat lupou, zaznamenala jsem například Ryor, Cannaderm a Salvus.
Sama jsem neodolala stánku, kde nabízeli Freeman za 50 Kč ve starém obalu v nabídce měli taky krémy Kamil, jakési kolínské a žiletky za atraktivní ceny.
Asi všichni víte jak horuji pro asijskou kosmetiku, proto mě zaujal stánek Simex, provozovatele eshopu salondoma s buničinovými, klasickými i gelovými maskami z Koreje.
Dokonce měli i slupovací masku na nohy! Ceny od 40 Kč, gelové dokonce za 150 Kč. Tedy jsou trochu vyšší než jsem zvyklá platit při nákupu v Asii, kdy beru velká balení. Ale pokud chcete kusové masky, tak mi tohle přijde jako ideální varianta na vyzkoušení. Mají eshop salondoma, osobní odběr v Praze možný, hádejte co budu zkoušet.
Kdybyste ale náhodou měli pocit, že jste na kosmetickém veletrhu, některé stánky vás rychle vyvedou z omylu, šperky s komponenty swarovski jsem nevycvaka, bylo tam moc lidu, ale hadérky a ekskljůziv botičky ano.
A co jsem nakonec nakoupila?
Laky OPI - ty psychedelické nálepky byly dárek k nákupu.
 Věci od Freemana - staré balení za 50 Kč/ks, kiwi cleanser za 130 Kč
 CND The Look - podzimní kolekce za 199 Kč.
 A dostala jsem i vzorek sheet mask ze Skinlite.
Zajímá Vás něco konkrétního? Byly jste taky?

Summary: I attended the Prague Interbeauty exhibition spring 2012 /Czech version of IMATS/ today and I was again under whelmed. I had only two hours of free time and I spend almost 55 minutes of them in queue. I went there just to buy polishes form Holland collection and CND which are usually available just to licensed professional. I´m provably idiot, because I expected to see new trends, guess what? They have them only at Spariutal and OPI, CND was only half year late, nubar probably one year, some brands brought new trends even older than that and people were buying. Almost none Czech brands, organic cosmetics, makeup /they announced Inglot, guess what, no Inglot there/. As you can see on the last photo form exhibition a lot of cheap shoes and handbags, one with tea! I am satisfied with my purchases, I paid less then in the shop but organistion lacked.

41 komentářů:

  1. dneska jsem tam byla a stánku OPI jsem si nevšimla... ach jo, to mě mrzí fakt hodně!!! :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, byl mrňavý a šel snadno přehlédnout. Škoda, i když nabídka byla hodně malá.

      Vymazat
  2. No, tak druhý článek o IB a stále jsem trochu na rozpacích.
    Nicméně kouknu rozhodně po OPI, Nubaru a Dare to Wear, od každého si chci odnést alespoň něco. A zbytek budu pokukovat, snad něco vyštrchám, ale mrzí mě to Orly, chtěla jsem se po něm podívat...
    A tak nějak tajně doufám, že zítra bude méně lidí. Jsem asi naivní. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A dotaz - kde ten OPI stánek cca hledat? Nějaké "klíčové" znamení? :D

      Vymazat
    2. Kyky je v levé části hned ze začátu u vchodu, stoupni si zády k Salvusu, hned na rohu, a koukej šikmo. Od Dare to wear taky moc nečekej, měli toho málo. Nubar byl na tom lépe. Můžu se zeptat kdo taky psal o IB?

      Vymazat
    3. Jo a jakmile uvidíš stánky co patří k modeláži, jsi už moc daleko.

      Vymazat
    4. Ok, hned jsem si to napsala. :D Inštrukce co kde a co chci navštívit. :D
      No, tak to alespoň budu doufat, že se mi tam něco zalíbí...
      http://sweetlittlesuzie.blogspot.com/ :)

      Vymazat
  3. Není tam Orly, jo? Na ty jsem se těšila, vloni jsem tam ulovila prima kousky za super cenu! Tak čím víc mám pocit, že když tam nepůjdu, o nic se neochudím (krom Sparitualu, na ten bych se ráda mrkla naživo).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby si šla, to bych tě možná zneužila na jeden Sparitualek /eventuálně dva, já se nevím proč sekla a nekoupila je, asi psychologický moment ve chvíli když měli cedulku 199 a pak mi řekla, že gold kolekce je dražší/, ale nebudu ti tvrdit, že kromě toho tam uvidíš něco nového. Minaj kolekci máš, Holandskou taky, OPI tě nebude zajímat? Nubar, hmm, ale mohl by se ti líbit CND.

      Jestli se nepletu, tak ORLY má obchod v Praze, jestli chceš vyštrachám někde adresu.

      Vymazat
    2. OPI nějak moc ne, i když se sama divím. CND by vlastně mohl být taky zajímavý, to máš pravdu.

      A jestli tě to nebude obtěžovat, tak ta adresa by mě zajímala. Děkuju.

      (Když půjdu, dám vědět.)

      Vymazat
    3. Dej :). Pošlu do mailu.

      Vymazat
  4. No, škoda, že v Brně myslím nic srovnatelnýho není... moc díky za report, teď vám aspoň závidím o kousek míň a je to skoro jako bych tam byla taky :)) Nejvíc by mě zaujal asi ten Freeman za 50,- a OPI a Sparitual.

    I když jak to vidím, možná bych tam ani nešla, ani kdybych měla možnost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Brně nejsou kosmetické veletrhy /závidím obvykle ty žrací/. Jako já nejsem naštvaná že jsem tam šla, spíš rozčarovaná z organizace a taky méně nadšená z nabídky. Kdyby tam byl alespoň ORLY...vážně chci jarní kolekci.

      Vymazat
  5. Díky, leccos mi to dovysvětluje. Asi do svého článku přihodím link na ten tvůj, přece jen jsem značný neználek.
    OPI mě taky docela zklamalo, absence těch pár dalších značek také. SpaRitual se mi líbil, ale nakonec už jsem se tam nevracela. Chtěla jsem nutně zkusit něco od CND, jenže z barev se mi prostě nic nelíbilo :-/ Nubar se mi líbil moc; Jellybeans nebo Jeans nejsou aktuální kolekce? Ty tam měli. GS měli sice hezký stánek, ale nějak jsem nezaznamenala veletržní ceny, aspoň na úroveň současné akce v Rossmannovi mohli zlevnit. Potěšil mě stánek Dekore, mám jejich výživové laky ráda. A ty boty a cetky a šátky jsem taky moc nepobrala :-/
    Se svým nákupem jsem spokojená, i když kdybych si musela platit vstupenku a stát tu frontu, tak asi moc nadšená nejsem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, jellybeans jsem vyfotila, ale jelikož byly v rožku tak jsem si jich nevšimla! Jsem já to ale truhlík! Brala jsem Purple Aster z loňské jarní.
      Oni u CND spíš mají ty barvy základní a efekty /shimmer/ dodáš až druhým, eventuálně třetím lakem. Já jsem ceny u GS nezkoumala, nic jsem nekupovala, prostě se mi líbil stánek, ale jestli nedali veletrzní cenu, tak to od nich není hezké.

      Vymazat
  6. já se tam chystám zítra, tak sem teda zvědavá... bereme to i jako výlet a počasí bude taky na prd, tak raději už teď začínám obňovat moje nervy :-/ ale kouknu aspoň na tu Nicky a Holandsko u OPI, to mi snad spravý náladu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to špatný výlet, blízko je cukrárna Erhart /Milada Horáková/, mají dobré dorty, vlastně i na Veletrzní je dobrá cukrárna U Veletrhů, sice dost zašlá, ale mají moc dobré kremrole. Já jsem si nebyla jistá, jak by mi slušela růžová Nicky, tak jsem ji nebrala, ale ať dobře vybereš.

      Vymazat
  7. Hezký článek! Já na blog napsala o úlovcích a dojmech Interbeauty taky, ale stánky jsem nefotila, protože jsem tam byla v největší "rush hour", takže jen tlačící se ženušky. Třeba prázdnej Nubar stánek jsem tam teda nepotkala! a to jsem kolem něj kroužila asi 4x. Chtěla jsem ještě Pedal Faster Suzi z Holandské, ale zapomněla jsem na něj :-(...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, PFS mě naživo nezaujal natolik, abych si ho koupila, mám Princes Rulez a světle růžové nosím minimálně.
      Když už jsme u rush hour, tak já jsem kdysi byla s AYD, Diancik a dalšíma na tom spojeném veletrhu /asi 09/, a tam to teprv bylo maso, dívky omdlévaly. Ale na druhou stranu, skoro nic nového nebylo. Já místo tlačících se ženušek, zaznamenávala tlačicí se studenty, byla jsem hned ráno.
      Jdu číst.

      Vymazat
  8. Nechceš potom udělat recenzi na Freemana? :) Já mám zálust na jejich masky ale furt nevím co od toho čekat... :)

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, až dopotřebuji Neutrogenu co mi aktuálně sedí na poličce, tak se do toho dávám.

      Vymazat
  9. Škoda , že jsem tam nebyla, jak se znám tak bych si taky něco přinesla :(

    OdpovědětVymazat
  10. Už se těšíme na nové recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  11. ÁÁ, už se těšim na recenze :D.

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Super report, fotky a podrobné info! O to víc mě štve, že jsem na něčem podobném chyběla! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač. Když si nebyla teď, tak budeš přiště ?

      Vymazat
  13. závidím:) v Brně nic, tak možná vyrazím na podzim do Prahy. laků mám samozřejmě málo:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laků máme vždycky málo, ne? Ta podzimní bývá krapánek lepší, ale v Brně máte jiná lákadla.

      Vymazat
  14. Tak nyni me opravdu prestalo mrzet, ze jsem tam nemohla. Dekuji! :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač :). Pro někoho s vysokými nároky to opravdu nebylo!

      Vymazat
  15. Já jsem letos vynechala a díky tobě už možná ani nelituju.. I když.. 10 barev ve výprodejovém koši je celkem dost, minule jich bylo míň. Nevzpomeneš si jaké to byly?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, byly z kolekce Feet, dvě neutrálky /jeden určitě Rosy Future/, dva z loňské Burlesque, zbytek letošní Muppess, hlavně glitrové laky :).

      Vymazat
    2. A glitrový tyrkysák z Motýlků :)

      Vymazat
    3. :(... Kromě těch slev u OPI asi ani nelituju, že jsem nejela.

      Vymazat
  16. Ahojky,

    nevíš prosím, jestli letos bude zase vystavovat OPI? Koukala jsem na webovky Interbeauty Praha a OPI mezi vystavovateli není :-( Což mě moc mrzí.
    Díky
    Peťule

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já je tam vidím, nejsou jako OPI, ale Happy nails :). Tak snad to není starý seznam.

      Vymazat
    2. Aha, já hledala OPI :-) Moc děkuji.

      Vymazat