Recenze: Gabriella Salvete řasenka Sinergia poprvé

Dnešní recenze řasenky Gabriella Salvete Sinergia bude vlastně jen její první část, protože pokračování napíšu v průběhu následujících měsíců. Důvodem je to, že ji mám doma teprve deset dní a ačkoliv zhodnotit kvalitu řasenky můžu (používala jsem ji každý den), zatím netuším, jak rychle bude vysychat a nebude-li po měsíci žmolkovatět, takže to zatím berte jako rozpracovaný projekt.
Předně by bylo dobré zmínit, že mám dlouhé, rovné a velmi jemné řasy, které spíš než prodloužit potřebují zahustit a natočit. Taky mám ráda gumové kartáčky, protože víc řasy rozčešou a tolik je neslepí, což je něco co opravdu nesnáším a rozčesávám kartáčkem na řasy od Tweezermanna. Nemluvě o tom, že ideálně má řasenka vydržet celý den v podobě jakou jsem ji ráno aplikovala a rozhodně se nikdy nesmí roztékat. No a Sinergia nemá ani jeden z těchto nešvarů, což je super zpráva.
Gabriella Salvete Sinergia je řasenka, která má vykouzlit efekt umělých řas. Asi záleží na tom jak si je, u mě umělé řasy = velmi dramatické a lá Illamasqua, tedy něco co se na každodenní provoz nehodí, ale pro zvláštní příležitost proč ne a realita je někde jinde. Řasenka jen udělá vaše řasy výraznější, díky svému kartáčku z nylonových vláken řasy obalí a rozčeše, takže vypadají bohatší. Ale nemůžu si pomoct, dramatická jako umělé řasy není. Což je vlastně z pohledu jejího praktického využití velké plus.
Plně souhlasím s tím, že se díky svému kartáčku skvěle hodí pro jemnější řasy. Jak sami můžete vidět, má tvar, který je z jedné strany kratší rovné štětinky a z druhé delší, kopírující tvar oka.
Po aplikaci je třeba chvilku počkat než zaschne, pak drží v podstatě celý den, neroztéká se, nedělá šmouhy. Drží mi bez problémů, jen jsem zaznamenala, že ve více vrstvách po pár hodinách občas můžou opadávat malé suché kousky, při jedné, nebo dvou vydrží prakticky celý den.
Složení:
Cena: 149 Kč za 11 gramů řasenky.
Celkový dojem: Mám vyzkoušené řasenky všech cenových kategorií, od těch hodně levných z drogérie, po ty opravdu drahé z parfumerie, takže  a můžu s klidným svědomím říct, že je pro mě Sinergia příjemným překvapením. Její kartáček a složení může konkurovat drogérkovým a navíc nedělá šmouhy. Rozhodně je lepší než moje aktuální řasenka Sublime de Chanel se kterou vypadám po několika hodinách jako panda. Není to ta nejlepší řasenka co jsem kdy vyzkoušela, tou pořád zůstává YSL (následovaný Armanim a Rubinsteinkou), ale v rámci drogérkových značek mi přijde srovnatelná, ne li lepší než většina nabídky (Maybelline, Rimmel, Loreal a spol). O tom, jak se bude "chovat" v následujících týdnech budu informovat. Takže, se Sinergiou nebudete mít kartáče, jako znáte z reklam, ale vaše řasy budou vypadat hustší a krapet delší. Řasy k sobě neslepí, takže pokud hledáte řasenku pro pavoučí řasy, nebude pro Vás. A drží.

Určitě se chystám prozkoumat další řasenky od Gabrielly Salvete. Máte s nějakou zkušenosti? Která je Vaše nej?

Summary: Gabriella Salvete Sinergia False lash effect is a new mascara released in Czech drugstores, and official description says it is designed for extra volume and full lashes. It has new type of nylon brush that was created for thin, short or spiky eyelashes to boost them and it actually works. I used Sinergia for 10 days and it is surprisingly good mascara that performed really well without clumps or smudging. However I wouldn´t call result false lash effect, because for me it should be more dramatic. Lengthening as well as volumising effect I usually associate with Illamasqua editorials. Sinergia is more volumising and separating than creating dramatic false eyelashes effect, which works for natural look perfectly. Packaging is simple black tube with silver cap and you get 11 gramms of product for 149 CZK /approx. 7,5 USD/.
Disclamer: Řasenku jsem obdržela jako PR vzorek od Gabrielly Salvete, ale názor tím nebyl ovlivněn. / Item was given to me by Gabriella Salevete PR.

14 komentářů:

  1. ja som prave minule natrafila na ich stojan v jednej drogerii...a obzerala som resne maskary. Davno pradavno som nejaku od nich mala, ale naozaj si nepamatam, ci som bola spokojna alebo nie. Tato ale nevyzera zle.

    zapojte sa do giveaway, ak mate chut!
    http://viacstylu.blogspot.com/2012/04/kaviderm-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že když půjdeš kolem stojanu, tak se zastav a podívej, možná tě příjemně překvapí.

      Vymazat
  2. Mně se moc nelíbí ten kartáček, taky mám raději ty plastové.
    Měla jsem od GS dříve jednu řasenku - tuším Lash Emotion (Sonidlo o ní nedávno psala) a ta nebyla špatná. Za ty peníze vlastně výborná.
    Možná tuhle časem zkusím, když o ní tak pěkně píšeš :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíš, můžeš zkusit obě. Já mám ještě tu Riflessi (ale nechci ji otevírat). Přijde mi, že jsem tento segment řasenek přehlížela, asi jsem trochu kosmetický snob.

      Vymazat
  3. tak mslim ze za tu cenu je to solidny vykon, teda aspon podla prvej casti tvojej recenzie urcite. :) kefka na mna posobi jemne nedoveryhodne, ale asi mam predsudky, lebo som kedysi mala mascaru s rovnakou kefkou od oriflame a to bol horor, ta cast s kratkymi stetinkami naniesla na riasy nerozcestaelnu vrstvu riasenky a potom sa to zmolilo a susilo a padalo, no fuj.. ale tato vyzera dobre, skusim sa po nej poobzerat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zatím, musím zaklepat na dřevo se nic nikde nedrolí. Mě právě vyhovuje ta krátká část víc než ta dlouhá.
      Oriflame nebudu komentovat, protože jsem od nich (a od Avonu) měla něco naposledy na gymnáziu, což je hodně dávno.

      Vymazat
  4. nevypadá zle :), jsem zvědavá na názor s odstupem času.

    OdpovědětVymazat
  5. Abych se přiznala já moc Gabrielu Salvetore ( nevím jestli se to tak píše, ale o to teď nejde :D) nemám ve svých zásobách, ale tahle řasenka vypadá vážně dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že a ty peníze nebude problém vyzkoušet. Oni mají vůbec zajímavé řasenky.

      Vymazat
  6. Mě teda díky tvým recenzím Gabriella Salvete překvapuje víc a víc. :) A jak píšeš, též mám radši gumové kartáčky, tyhle mě zatím řasy vždy slepily. Ale myslím že 149,-- alespoň za tu zkoušku stojí, moje stálice je totiž od Maybelline - One by One a říkám si, že už to chce i změnu. :)

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, všimla jsem si, že mají i tu s gumovým kartáčkem. Já jsem Maybelline řasenku měla kdysi dávno a byla jsem hodně zklamaná, takže od té doby značku trochu přehlížím /hlavně nemám ráda jejich rtěnky :)/.
      Za mě je spokojenost s GS překvapení. Je ale fakt, že jsem spoustu věcí nezkusila /makeupy, tvářenky, pudry, ale lákají mě. Ale jsou to laky co pořád vedou na celé čáře.

      Vymazat
  7. Day, jakou že od YSL máš nejradši? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda tu s tím gumovým karáčekm, nejen proto, že je dobrá, ale hlavně že je mají v různých barvách. Mám ráda i Faux Cils ALE ta prošla reformulací, takže netuším jak jsou na tom s kvalitou teď. Musím ještě upozornit, že řasenky od YSL jsou proslulé tím, jak rychle vysychají /max 3 měsíce, pak jsou zralé na koš/.

      Měla jsem i shocking a ta mě moc nenadchla.

      Vymazat