Revlon Colorburst Lip butter 010 Raspberry pie

O Revlon ColorBurst Lip Butters bylo napsáno už hodně, takže si určitě "rádi" přečtete další článek, že. Důvodem je to, že Lip Butters jsou v USA relativně levné, mají širokou barevnou škálu a různé stupně krytí, ale zároveň mají všechny hutnější, krémovou konzistenci, která by neměla vysoušet rty. 
Barva: Revlon Colorburst Lip butter 010 Raspberry pie je překvapivě výrazná, fuchsiová rtěnka bez jakýchkoliv odlesků. Jak je vidět, má studený podtón a je velmi výrazně pigmentovaná /vlevo dvě a vpravo jedna vrstva/.
Konzistence: Jak už jsem psala je krémovo-gelová, hutnější než klasická rtěnka, ale vzhledem k tomu, že raspberry pie je jeden z výrazně pigmentovaných odstínů to není ona všude chválená balzámoidní konzistence. Na rtech vytvoří tlustší přilnavou vrstvičku (rychle ubývá), která nezdůrazňuje šupinky. Drží slušně, ale není to stain, takže po pár hodinách mizí.
Balení: Plastové v odstínu rtěnky, nálepka též, což považuji za velká plus. Čistě subjektivně mi vadí že je to velmi lehký plast náchylný k praskání a kratší prostor na uchopení. Navíc má menší gramáž.
Celkové dojmy: Myslím, že pokud si nejste jisti, jestli můžete nosit výrazné rtěnky, je Raspberry pie dobrá jako startovací rtěnka. Za pigmentaci a konzistenci v rámci cenové kategorie rtěnku nejde než pochválit. Ale mám li být upřímná, není lepší ty co mám doma (s YSL, Dioru, nebo Chantecaille není srovnatelná ani náhodou), spíš vítězí v porovnání s konkurencí z drogérie. Má hutnější, krémovou konzistenci, která nebývá tak často k vidění, ale vzhledem k popularitě lip butters nepochybuji o tom, že s podobným typem zachvíli vyrukuje i jiná značka, která distribuuje v ČR. Mám li to shrnout, tak Revlon Lip Butter Raspberry Pie nenaplnila moje očekávání i když je to bez diskuze příjemná rtěnka. Její konzistence je krémová a velmi lesklá, takže pokud používáte přes rtěnku lesk, určitě se po Revlonech podívejte třeba na ebay, nebo během dovolené v zahraniční. Pokud seženete za 200 Kč berte, víc bych za ni nedala. Kromě fórovějšího obalu a rychlého mizení ze rtů je jejím velkým nedostatkem, že se absolutně nehodí do teplejšího počasí. Má tendenci se roztékat a rozpatlat se všude kolem. 

Summary: You can find hundreds of reviews  so bear with me another one. Revlon Colorburst Lip butter 010 Raspberry pie is a very bright fuchsia pink lipstick with cool undertones. It has cream-gel consistency that hydrates your lips. Maybe because of high expectations after reading of lip butters on internet I stayed a little bit under whelmed but within price range it a good one, but I still prefer my Bobbi Browns and MUFE lipsticks. Raspberry pie is surprisingly opaque, I wouldn´t necessarily call it balm/butter consistency, it feels more gel than butter so this one is more glossy lipstick than anything else so if you are looking for sheer balm skip this one. Colour itself works well with pale skin tones and if you are not sure that you can wear dramatic statement lipstick maybe this one will be good one just for trying.  What I didn´t like is that after hour it starts to fade and bleed. Besides fading I cannot complain about this lipstick, it is worth of try but not as mindblowing as you many reviews imply.  

11 komentářů:

  1. já jsem si je zamilovala a nakoupila si tři. sice nejsou moc nápadné, protože jsou to spíš nude odstíny, ale miluju jejich krémovou konzistenci. koukám, že s recenzema mě už všichni předběhli a budu zase poslední :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani bych neřekla, já ji mám doma od ledna a tak dlouho mi trvalo sepsat recenzi. Já si myslím, a nemám to vyzkoušené, že ty světlejší odstíny budou mít jinou konzistenci. Mimochodem já si nakoupit v US, tak asi neodolám a taky budu mít cukání vyzkoušet jiný odstín.

      Vymazat
  2. Day, jak bys je porovnala se Serum de Rouge? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri, úplně jiná konzistence. Tato je tužší a dělá na rtech hutnější povlak, taky se mi rychleji rozpíjí. SdR je gelovější, jemnější, ale přitom mi na rtech déle drží.

      Vymazat
    2. Díky moc. Tak to Revlon asi nepotřebuju, líbí se mi na tom Dioru právě ta gelovitá struktura :) Ale ta tvá barvička je krásná.

      Vymazat
  3. Týý jo... to je ale pěkně jedovatá barva :-) Asi bych neměla odvahu... ale na tričku by zas takový odstín vynikl skvěle :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já si říkala, jak je v porovnán í s ostatními rtěnkami co nosím decentní. Myslíš jako barva, nebo obtisk?

      Vymazat
  4. Zrovna tyto rtěnky od Revlonu mě strašně lákají a i zrovna tvá barva se mi moc líbí. Pravda, odvahu bych na ni asi neměla, ale vždy mám radost když potkám holku co tu odvahu má, moc se mi výrazné rtěnky líbí!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že by ti mohly vyhovovat jiné odstíny. I když ještě raději mám starší odstíny od Revlonu, ty matné.

      Barevné rtěnky pro bledule = značka ideál.

      Vymazat