OPI Don´t know...beets me!

Jeden z mých nejoblíbenějsích letních laků OPI Don´t know...beets me! z letní kolekce Brights 2006.
Barva: krémová výrazně růžová se studenějším podtónem. Zářivá barva, která sama vyjadřuje status - jsem růžová, když se ti to nelíbí, tak si trhni.
Jasně, není to kdoví jak originální barva, krémové růžové jsou moje oblíbené a podobných barev (PODOBNÝCH, NE STEJNÝCH) barev najdete na trhu poměrně dost, ale já tak nějak vždycky instinktivně sáhnu po téhle. 
Lakuje se jako sen, dvě vrstvy, výdrž je super.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: zářivá růžová, krémová, skvělá aplikace 
  • negativem: najdete hodně podobných laků

Summary: OPI Don’t Know… Beets Me! is a vibrant mid-range hot pink with cool unertones. It is creamy nail polish from Brights collection 2006 and it is truly bright colour in every mean of the word, application is dream and has glossy finish. I am not very realistic when it comes to hot pinks. They are my favourite and this one is not particularly original (can remember at least four very similar nail polishes but not dupes!) so I am tendet to like them more than other colours. Surprisingly when I´m choosing from my hot pinks I always end up with this one. 

5 komentářů:

  1. Naozaj krásna farba, taká letná, sýta a usmievavá :-) Ani sa mi nechce verit, ze len dve vrstvy! Super.

    OdpovědětVymazat
  2. Day, nádhera! Moc ti sluší, asi budu muset taky nalakovat růřovku, uplněs mě naLÁKala :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten je vážně moc pěknej! a náhodou žádnej podobnej nemám. hmm... že by?

    OdpovědětVymazat
  4. Sakra a já žádnou takhle pořádně růžovou nemám :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Veve: Moc děkuji! JJ je to hodně pigmentované a to se mi líbí.

    Terez: Tak šup, šup.

    Annie: Základ každé sbírky :)

    Balni: Ale měla bys mít...

    OdpovědětVymazat