OPI DS Tapestry

Kdyby byl blog živý, tak poslední dobou chudák umře na úbytě. No, musím se víc snažit, pokusím se to napravit a přispívat častěji. Dneska pro vás mám lak OPI Designer series Tapestry, který jsem po okouknutí lahvičky překřtila na babiččin župan. 
Je paradox, že se mi v lahvičce zdál fakt staromilský a nezajímavý a na nehtu je to přesně naopak líbí se mi a moc (asi si ho budu muset pořídit). 
Barva je něco mezi růžovou, červenou a korálovou a navrch s prasátka házejícími pidi třpytečkami. 
Není to přímo holograf v pravém slova smyslu (takový ty modrý odlesky nemá). Aplikuje se jedna báseň a je to držák, pět dní a jen ošoupané špičky. 
A na závěr teda nevchápu proč je ta DS série tak drahá (ani nechci vědět kolik si říkají za DS laky v ČR), jasně má ty barvy s odlesky, ale balení se moc nevytáhlo. Namočit víčko do stříbrné barvy a zabalit samostatně do kabičky je asi tak vše v čem se liší od klasické kolekce. 
P.S.:Mimochodem, díky Dančo za půjčení, teda, nejdřív díky Viennettko, páč ho V. měla půjčený od D. na vyzkoušení a vracela ho a hádejte co? Jasně, že jsem dělala psí oči a nakonec lak doputoval místo k majitelce ke mě. Mno a šest dalších, na vyzkoušení. Tak nevím, jestli bych se jako neměla stydět jak vykořisťuju kamarádky, ale kdo by odolal, že.  
 
Celkové dojmy:
  • pozitivem: neobvyklá barva, sluší mi, hezky se lakuje a navrch má třpytky. 
  • negativem: někomu přijde babičkovská, ale nenechte se zmást a vyzkoušjte, třeba změníte názor jak já.

Summary: I´am back (or hope so) and plan to post regularly. Today I have for you OPI DS  Tapestry. Initialy when I saw bottle I thought grandma gown, boring warm something between pink/red/coral colour with  sparkly shimmer (I wouldn´t call this one holographic shimmer at all). Oh I was wrong. It complements my pale skintone and is elegant and edgy at same time. Application is flawless, glides like butter and staying power is superb. Thank Dani for borrowing, must bought my own. 

6 komentářů:

  1. Tak tenhle DS mi přijde zatím snad nejhezčí. Ještě se mi moc líbí Classic, ale ten už mám doma :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Day, taky mi asociuje nejakou staromodni vybledlou cervenou, tos trefila ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych chtěla míttakové kamarádky :D Ale bohužel v mém okolí nikdo nezná takové značky.

    Jinak samotná barvička se mi moc líbí i v lahvičce :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tassa: Me too!

    Blanche: Jo já měla svoje DS laky a nebyla jsem z nich bůhvíjak odvázaná, spíš zklamání. Najdenou tahle láska a absurdní touha vyzkoušet všechny DS co jich je.

    Tereza: Jo je staromódní, ale strašně se mi líbí, sakra, jse oficálně staromódní :))). No v zimě by to byla asi popelka, ale v létě...

    An: Však já jsem za ně ráda, protože se člověk dostane k barvám, které by ho nenapadly a rozšíří si lakové obzory.

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych právě taky byla za ně ráda :)

    OdpovědětVymazat